2025-05-30, 22:42
Medlem
Tilteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Jo men handen på hjärtat, borde det inte räcka men det han verkligen sa ?

Borde räcka ja, men hade varit kul underhållning att se Anders se ut som en fågelholk medans han funderade på hur han skulle slingra sig. Nån som är trogen hade ju antagit ett sånt vad på mindre än 1 sekund...
Citera
2025-05-30, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WarraWarra
Varför sa inte Martin vem han trodde den andra förrädaren var? Han vet ju att han kommer att dö så det finns ingen poäng med att sitta på det

Känns uppenbart att han misstänker Sara. Han är inte 100 dock. Han ville se hennes reaktion om Anders åkte ut innan han bestämde sig.
Citera
2025-05-30, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Jaa det var så det var. Så kul!

Om jag minns rätt nu så var det väl Samir som ropade. Han såg så snopen ut när han inte fick veta. Haha

Det var Momo som ropade.
Citera
2025-05-30, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Känns uppenbart att han misstänker Sara. Han är inte 100 dock. Han ville se hennes reaktion om Anders åkte ut innan han bestämde sig.

Han kanske också ville vänta ut runda bordet innan han vet mer vem den andra förrädaren är...

Han vet ju att den andra förrädare kommer rösta på Farao..
Citera
2025-05-30, 23:52
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cute.as.ducks2
Brukar inte kolla på dokusåpor men Förrädarna är ju fan underhållande.

Synd bara att Isa och Farao åkte ut. De var bland de roligaste. Hade velat att Jonas stannade också. Sen fattar jag inte vad Momo och Victor gör där? De är helt värdelösa och vågar knappt säga något.
Vad är roligt med Farao? Att han inte förstod varför Sara röstade ut honom möjligtvis.
Citera
2025-05-31, 00:14
Medlem
Roligt att Martin säger att han såg från dag 1 att Anders är förrädare.... Han var ju inte ens förrädare dag 1.
Citera
2025-05-31, 00:28
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Om vi analyserar vad som händer i nästa avsnitt...

Blir Martin mördad så borde övriga trogna rösta ut Anders men det är fan inte helt säkert för den korkade flocken är lätt manipulerade , här får vi hoppas att gapiga Samir får med sig flocken genom att skrika Anders ska ut

Om Martin inte blir mördad så kommer han att vägleda flocken och nu kommer Henrik försöka spela smart och hålla med Martin så han inte förlorar helt det han byggt upp i sitt tidigare liv ..haha

Skulle Henrik ändra sig och spela som Martin nästa gång?
Enligt Martin får man ju inte ändra sig, för då är det ett bevis för att man är förrädare.

Det råkar han ju ha rätt i just när det gäller Anders men det är ju också något som stämmer in på de flesta spelarna.
Folk ändrar sig hela tiden ju längre spelet går. Man utvecklar misstankar över tid och därför röstar man på någon efter några dagar som man inte alls trodde var förrädare från början.

Martin påstår ju också att han misstänkt Anders från första frukosten och då har han ju haft fel för Anders värvades ju senare.
Senast redigerad av Addhoc 2025-05-31 kl. 01:08.
Citera
2025-05-31, 00:40
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Bra att du nämner just detta....

För Martin är den som har mest förtroende men han gapar inte som Samir och Maria...

Hur sjukt är inte detta

Martin är inte särskilt charmig som person och det förlorar han på tror jag. Jag ogillar honom inte alls, tror inte någon av deltagarna gör det heller men han har nån slags aura över sig som andas ”osympatisk”. Vet inte exakt varför, det är bara hans utseende tror jag.
Senast redigerad av Addhoc 2025-05-31 kl. 01:09.
Citera
2025-05-31, 01:59
Medlem
Vad hade hänt om det blivit lika mellan Anders och Farao, hade ingen åkt då?
Citera
2025-05-31, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Skulle Henrik ändra sig och spela som Martin nästa gång?
Enligt Martin får man ju inte ändra sig, för då är det ett bevis för att man är förrädare.

Det råkar han ju ha rätt i just när det gäller Anders men det är ju också något som stämmer in på de flesta spelarna.
Folk ändrar sig hela tiden ju längre spelet går. Man utvecklar misstankar över tid och därför röstar man på någon efter några dagar som man inte alls trodde var förrädare från början.

Martin påstår ju också att han misstänkt Anders från första frukosten och då har han ju haft fel för Anders värvades ju senare.

Då lyssnade du inte på vad Martin sa...

Att ändra sig från röstning till röstning var INTE det Martin sa om Anders !

Sen sa han att han misstänkte Anders från dag 1 men sen förklarade han steg för steg vad som gjorde han mer säker !

Det är exakt så man gör när man samlar info efter att man får upp misstankar

Sen så tror jag att det är lite så man säger : Jag har misstänkt dig från dag 1 men menar såklart att man börjar misstänka och sen byggs det liksom på...!

Jag tror iofs du fattar
Senast redigerad av Du-Hast 2025-05-31 kl. 03:20.
Citera
2025-05-31, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Vad hade hänt om det blivit lika mellan Anders och Farao, hade ingen åkt då?

Det hände förut, om det var i Svenska eller ngn utländsk. Då sker en ny omrödtning direkt efter och alla måste rösta på en av de som det var helt jämnt mellan. I detta fall var det ju bara 2, kan tänka mig att Anders extraröst försvinner. Det är iaf min minnesbild av vad som hände i annan säsong.
Citera
2025-05-31, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Martin är inte särskilt charmig som person och det förlorar han på tror jag. Jag ogillar honom inte alls, tror inte någon av deltagarna gör det heller men han har nån slags aura över sig som andas ”osympatisk”. Vet inte exakt varför, det är bara hans utseende tror jag.

Han ser lite arrogant ut...

Men om man inte kan backa upp den arroganta looken så faller det platt..

Dock så är Martin klart den mest analytiska spelaren så långt...

Ta Henrik som ser sympatisk ut men han visar ingenting ännu...

Om jag vill vinna pengar så joinar jag Martin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in