Citat:
Ursprungligen postat av
momsavdrag
Såklart kommer en "neutral" in och ska mästra....
Ingen har skyllt på antisemitism "direkt" - eller har du en fint källa kanske?
Din vpk-figur har bölar om attack, men ingen som sett filmen håller med idioten....
Nu har du en annan åsikt, kan det kanske bero helt på din politiska åsikt?
Filmen är inte hemlig, de som undersöker det hela (säkerhetspersonalen inom parlamentet) har sett den. Är de också med i en konspiration?
Har du själv frågar dig varför vänstern inte visar film/film från tjänstepersonen mobil?
Vill även höra hur ett "parlament" skyddar Måwe.... När din kollega filmade/fotade själv 😅
Ditt inlägg är egentligen alldeles för snurrigt för att svara på, men jag gör ett försök. Till att börja med så har jag aldrig påstått att det handlar om en konspiration. Och jag stödjer ingen i EU, hela parlamentet är ett skämt.
Måwe har länge pratat om att hennes engagemang för Israel kommer att kosta henne, och att hennes första uttalande pekar på att det är precis det engagemanget som den här s.k. attacken handlar om, är enligt mig ett enkelt trick för att lura folk till medlidande.
Och som sagt, enligt media så har varken Måwe eller vänsterpersonen fått se videon, men som tydligen resten av parlamentet verkar ha sett, dock inte polisen (som sköter utredningen, och inte någon säkerhetspersonal). Tjänstepersonens skador finns dokumenterade hos polisen, men KDs bevis har tydligen inte polisen fått tillgång till ännu.
Och självklart pekar vänstern på att talmannen och Måwe tillhör samma gruppering, det hade gjorts exakt samma sak om det var omvända roller..
Edit: tog bort ett stycke som jag missuppfattat.