2025-05-23, 17:13
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Nooshi hanterar situationen urdåligt. Hon verkar vara snäll o gullig på alla sätt, men hennes intellekt imponerar inte. Partiet skulle hållit käften när det uppdagades att palestiniern ljög och bara sagt: Vi inväntar resultatet av polisens utredningen innan vi uttalar oss. Och: vår medarbetare är arbetsbefriad tills vidare.

Gäller även kanslichefen och pressansvarige på V's kansli i EU parlamentet. De skulle också ha hållit käften och legat lågt. Men de grinade och skrek i alla riktningar.
Citera
2025-05-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Fortfarande ingen förklaring varför Yufras namn utelämnas i msm? Hon har ju arrangerat politiska kvällar och skri vit artiklar och varit politiskt aktiv i offentlighetens ljus sedan länge.

Man vill väl i vanlig ordning skydda sina vänsterkompisar. För ett par månader sedan var det tre politiker i Alingsås som blev ertappade med att ha skickat olämpliga sms. En moderat, en sosse och en kvinna från V. Moderaten och sossen beskrevs med namn och bild, vänsterpartisten skrev man inte vem det var... Svensk msm i ett nötskal.
Citera
2025-05-23, 17:16
Medlem
Citat:
Måwe har fått ta emot mycket hot av palestinska terrorister. Bara titta på bilden av kvinnan som attackerade henne. Kvinnan ser mycket aggressiv och grym ut. Och med skjutningen i USA bara timmar innan, där två judar sköts ihjäl, så blir man förstås extra på tårna.
Du tror inte att den namngivna kvinnan som jobbar för V inte genomgår ett helvete just nu med nätkrigare som hotar henne? Det är jag helt säker på att hon gör. Det är ju egentligen helt ovidkommande. Brukade Måwe våld? Mycket tyder ändå på det.
Citera
2025-05-23, 17:17
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Gäller även kanslichefen och pressansvarige på V's kansli i EU parlamentet. De skulle också ha hållit käften och legat lågt. Men de grinade och skrek i alla riktningar.
Nooshi klarar inte av att styra upp sina partikamrater. Hon är uppenbart svag och kommer nog ryka snart om det finns en ersättare, vilket jag inte vet om det gör. Jag har ingen koll.
Citera
2025-05-23, 17:18
Avstängd
Ja Alice var ett BARN, så om du försöker få henne att framstå att hennes familj flydde för de stod på Ceaușescu sida så tänk igen . Även om hennes päron skulle vara pro Ceaușescu, så ska väl inte det läggas på ett barn??? som Alice var då.

Dock är sanningen att Alice och hennes familj flydde från kommunisterna...

Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, det har du rätt i förstås. Det kan väl bli en jävla smäll, innan man fattat vad som hänt.
Men man hoppas att en israelvän som Alice har en mobil som är sprängsäker direkt levererad från Mossads Skunkworks.

För övrigt tycker jag det är lite intressant att Alice´s framilj flydde från Rumämien samtidigt som Ceaușescu-diktaturen föll.
De verkar ha tagit den sista helikoptern från Bukarest innan gränserna stängdes.
Det är lite intressant, men det kanske inte betyder någonting...
Citera
2025-05-23, 17:20
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Du tror inte att den namngivna kvinnan som jobbar för V inte genomgår ett helvete just nu med nätkrigare som hotar henne? Det är jag helt säker på att hon gör. Det är ju egentligen helt ovidkommande. Brukade Måwe våld? Mycket tyder ändå på det.
Måwe fredade sig.

Nätkrigare är lättare att hantera än våldsverkare som fysiskt ger sig på en. Palestinska terrorister tar gärna till fysiskt våld i alla länder över hela världen. Deras terror saknar gränser.
Citera
2025-05-23, 17:21
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Vänstern befolkas av människor som har misslyckats med vuxenblivandet. De lever i ett konstant uppror mot sina föräldrar. Tänk på dem som om de befann sig i puberteten så blir deras beteende genast begripligt. Yusra Imsheiel såg i Alice Teodorescu Måwe sin egen mor, och började genast bete sig illa. Hennes känslor var så starka att hon helt glömde bort att området var kameraövervakat.
Jag håller med dig till viss del.

Svenskar som är vänster tenderar att göra uppror mot mamma och pappa, och för att hävda sig i samhället. De är svaga och vill tillhöra något. De är "rebelliska" genom att tycka och tänka som alla andra.

Invandrare som är vänster tror jag mest är det för att de hatar svenskar/vita/européer. Jag har träffat på en del invandrare på vänsterkanten, och de har alla varit mycket dåliga på att dölja sitt förakt mot ursprungsbefolkningen. Men ja, dynamiken kanske är den samma, där svensken är "mamma och pappa".
Citera
Medlem
Citat:
Nooshi klarar inte av att styra upp sina partikamrater. Hon är uppenbart svag och kommer nog ryka snart om det finns en ersättare, vilket jag inte vet om det gör. Jag har ingen koll.
Vad fan är det ni tomtar egentligen skriver? För några timmar sedan klagades det på att ingen representant uttalade sig. Nu pratar de för mycket och Nooshi borde sätta munkavle på dem.

Hur som helst kan jag inte se att någon uttalat sig på ett sätt som Nooshi skulle kunna ha invändningar mot.
Citera
Medlem
Citat:

Finns inget i nuläget som tyder på att Måve brukade våld mer än ditt vänsterlutande önsketänkande.
Citera
2025-05-23, 17:22
Medlem
Citat:
Måwe fredade sig.

Nätkrigare är lättare att hantera än våldsverkare som fysiskt ger sig på en. Palestinska terrorister tar gärna till fysiskt våld i alla länder över hela världen. Deras terror saknar gränser.
Men vem stod för det fysiska våldet i detta fallet? Det är den springande punkten.
Citera
2025-05-23, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onsala
Finns inget i nuläget som tyder på att Måve brukade våld mer än ditt vänsterlutande önsketänkande.
Jo det gör det. Det finns en polisanmälan om just det.
Citera
2025-05-23, 17:24
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Men vem stod för det fysiska våldet i detta fallet? Det är den springande punkten.

Våldsvänstern? Själva namnet kan ge en antydan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in