Citat:
Ursprungligen postat av
Zappazen
"Smeollle" har sett SVTs intervju med Nooshi D. där hon hävdar att EU-parlamentet är på KDs sida och därmed part i målet och inget att bry sig om. Skulle det visa sig att övervakningsfilmen ger Alice T. rätt kommer V antagligen påstå att filmen är AI- fejkad.
V kör samma stil som Donald Trump - Erkänn inget. Förneka allt. Gå till motattack.
Så nu är kör V samma stil som Donald Trump också. Ni brunhögervridna är så jävla förvirrade. Sen e ju V kommunister, nazister, basister, fascister, etc etc
Att ni orkar …
Om jag ska vara seriös så tror jag filmen kommer visa att V-människan provocerar Alice genom att filma henne och antagligen verbalt provocera henne. Möjligt att Alice filmat också. Men jag tror hundra att psyk-brytet Måwe gett sig på V-personen fysiskt och bla klöst hen. Möjligt scenario är ju då också att V-personen själv tappat det när Alice ev börjat filma.
Men om V-personens plan varit att provocera, så tror jag att det mest logiska är att Alice gick i fällan. Annars hade såklart Alice gjort en stor sak av detta innan V hunnit blinka.
Detta är det jag tror kring själva händelsen om jag bortser från vad jag tycker om Alice.