2025-05-20, 17:00
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Mannen var ett as men det räcker med tillsägelse och uppsträckning om detta var första gången detta skett och ingen tidigare historik . Att polisanmäla detta blir ju att ödelägga hela hans liv eftersom han är känd. Det kan man anse vara oproportionerligt utan att vara misogyn och
Som sagt har jag sett det ske flera ggr åt andra hållet med för fulla kvinnor.

Men han kanske jämt gör detta och då är det ju berättigat
Eftersom ingen av oss vet om han gör detta mot andra hela tiden, och folk bara antar att hon är en kränkt fitta så kanske man kan haja till på att en åklagare till och med väcker åtal? Att det kanske inte är så oskyldigt som alla här vill få det till
Citera
2025-05-20, 17:03
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Fåntratt är du.
Det borde räcka med ML och hans ursäkt till kvinnan och att detta sköts mellan de 2 inblandade vuxna personerna.
Alla kan göra bort sig , är det första gången så bör det stanna mellan de inblandade vuxna
Polisanmäla för några pussar på fyllan!!!
Vart är vi på väg?
För övrigt är jag absolut inget fan av ML, tycker han är töttsam i rollen som programledare.
Han säger att det är ett par pussar på fyllan, åklagare väcker ändå åtal. Så sluta kladda på kollegor är väl ett bra första steg? Helt otroligt att bli arg på den som blivit antastad istället för fyllgubben som inte kan hålla tungan i styr, men återigen det är ju så ni ser på kvinnors rättigheter.
Citera
2025-05-20, 17:08
Medlem
Hon anmälde eftersom annars skulle hennes status i feministiska kretsar ifrågasättas
Citera
2025-05-20, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Han säger att det är ett par pussar på fyllan, åklagare väcker ändå åtal. Så sluta kladda på kollegor är väl ett bra första steg? Helt otroligt att bli arg på den som blivit antastad istället för fyllgubben som inte kan hålla tungan i styr, men återigen det är ju så ni ser på kvinnors rättigheter.
Var det ens en tunga..stod väl pussar?
Citera
Medlem
Åklagaren tvingas till åtal pga mediadrevet. Om GM inte varit känd tvivlar jag på åtal.
Citera
Medlem
fattyacids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrongLemonade
Om du som 30 åring blir pussad på av en 65 år gammal alkoliserad tant på din arbetsplats en gång, och visar med ditt kroppsspråk att du tycker det är obehagligt. Sedan kommer denna alkoliserade tanten tillbaka och tar sina cigarettkorv fingrar i ditt ansikte och fysikskt trycker upp sitt tryne mot dit och ger dig en grisig puss igen. Vad hade du gjort?

Jag hade sagt: För helvete Britt-Marie, ta ett glas vatten och sen en taxi hem. Åk hem till Börje nu så ses vi på måndag!
Citera
2025-05-20, 17:15
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Om du som 30 åring blir pussad på av en 65 år gammal alkoliserad tant på din arbetsplats en gång, och visar med ditt kroppsspråk att du tycker det är obehagligt. Sedan kommer denna alkoliserade tanten tillbaka och tar sina cigarettkorv fingrar i ditt ansikte och fysikskt trycker upp sitt tryne mot dit och ger dig en grisig puss igen. Vad hade du gjort?

Nu var det ju en person hon gillade. Det hände inför arbetskamraterna. Fast din frågeställning är intressant. Undrar hur många män som hade hamnat i chocktillstånd, blivit traumatiserade, behövt gå i terapi i veckor efteråt och krishanterat samt anmält till polisen?

Jag vet av erfarenhet att jag i alla fall inte har hanterat situationen på det sättet.
Citera
2025-05-20, 17:18
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Inte hade man gått och anmält personen i alla fall. Det låter som att du har blivit riktigt skadad av all feminismpropaganda det här landet badar i. Har du ingen karaktär alls?

Självklart har "SVT-profilen" betett sig olämpligt, men hos normala människor är sånt här snabbt avklarat med en ärlig ursäkt. Det hände dessutom under en fylla vilket jag kan tycka man kan ha överseende med. Det blir inte mindre olämpligt på grund av en fylla, men det är i såna situationer det är som mest vanligt att sånt här sker.

SVT-profilen ber ju dessutom om ursäkt och verkar själv inte tycka det räcker med en ursäkt över telefon. Det uppfattar jag som ärligt om något.

Det PTSD-skadade offret är en riktigt ynklig människa. Hon beter sig som att hon har blivit tvingad att rusa genom ett minfält och fått lemmar bortsprängda. Då kan jag förstå att man blir så pass traumatiserad att man behöver professionell hjälp. Men nu snackar vi två pussar under en fylla.

Hon förlät honom dessutom (med hjärt-emojis) och ville hänga dagen efter på stranden med "monstret".

Det är ju uppenbart att hon har reagerat på allas reaktioner av det inträffade och kunde inte hantera det på ett värdigt sätt. Hon är ju rädd för att det ska gå rykten om att hon har en affär med SVT-profilen. I stället för att de båda förklarar för alla hur det egentligen ligger till, att SVT-profilen betett sig olämpligt under en fylla och att hon har förlåtit honom för det, så väljer hon att förgöra honom av inbillad rädsla över att hon annars kan förlora sin egen man.

Mer ryggradslös människa tror jag att man får leta jävligt hårt efter.
Citera
2025-05-20, 17:19
Medlem
rtyu12345s avatar
Haha micke, programledaren från mästarnas mästare blir satt i en fälla av feminist SVT

HANS MASKULINITET STICKER I DERAS ÖGON

Nästa programledare blir en KVINNA

Välkommen till SVT, om du ska vara man - så ska du helst vara BÖG, invandrare eller dålig
Citera
2025-05-20, 17:20
Medlem
Så går de, framförallt när det är en ful kvinna. Hon ville väl skryta att hon fått en puss
Citera
2025-05-20, 17:22
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SignoraPagliaccio
Nä tack. Micke är bästa programledaren för programmet
Hoppas att man slipper tråkmånsen även om jag inte tror han gjort något.
Citera
2025-05-20, 17:26
Medlem
"Offret" är alltså chef över "förövaren" och ingen ånger i världen från hans sida räcker för att hon ska dra det ett steg längre och slösa på våra skattepengar. Inte vem som helst kan bli chef. För att bli chef inom en stor organisation man ha en förmåga att armbåga sig fram, överdriva sina styrkor och kunna spela ner andra. Jag räknar inte med att någon kommer ta det jag skriver på allvar, men det som är bra med Flashback är att sakar finns här för evigt. Som grafitti i Roms katakomber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in