2025-05-19, 21:53
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpuppy
Sams ”Nej jag tycker inte du är jätteful” gjorde det om möjligt ännu värre. Nu får vi inte se allt, men om han inte sa att hon är fin är det något fel som är trasigt på riktigt hos honom.

Han verkar inte alls förstå vad en kvinna behöver höra. "Du är inte jätteful" är inte direkt något man blir glad över. Jag tror Sam är autistisk. Och Denise är en så vacker, jordnära och fin tjej.
Citera
2025-05-19, 21:59
Medlem
mingtians avatar
Brandmannerskan verkar bara lysa upp och utstråla någon form av glädje när hon fått i sig några enheter...
Citera
2025-05-19, 21:59
Medlem
Crapmagics avatar
Vilken mästerstrateg Jannica är, hon inser att hennes örtplyte inte kan förmå Dennismannens grillkorv att blir hård varför hon bjuder in sin skithetare ack strävhåriga lesbiska feministvän för att främja inbjudande bilder i Dennis förvirrade lustcentra om en trekant där Jannica själv börjar från cuck-stolen och avslutar med en kaffemugg för att fånga ejakulationen (perfekt limerick rhymes) som den nya dynamiska trion eldat upp.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-19 kl. 22:07.
Citera
2025-05-19, 22:00
Medlem
Antingen så brottas sam med en dold homosexualitet, eller så är han bara väldigt picky och autistisk. Jag menar, Denise är ingen tionpoängare, men vem fan hade bangat om den tjejen hade kastat sig över dig? En str8 man hade definitivt inte haft några som helst problem med att sätta på henne, såvida inte hon har andra problem, såsom t.ex. horribel andedräkt, det är en riktigt underskattad potensdödare.
Citera
2025-05-19, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Trodde det var erektionsproblem Dennis hade, men nu verkar det vara för tidig utlösning istället (eller också)? Nu är jag ingen expert på området av uppenbara skäl, men står inte dessa båda tillstånd lite i motsatsförhållande till varandra? Tycker hela den här "offerrollen" blir än mer märklig kring honom. Först framstod han som oerfaren med svårigheter att få erektion, och nu har han tagit hem tjejer som han fått för tidig utlösning med också? Det är något som inte går ihop här.

Menar absolut inte att försvara Dennis för jag håller helt med om dina synpunkter på honom. Men tydligen så hänger just för tidig utlösning och impotens ihop. Nu "killgissar" jag verkligen, men jag antar att det första skapar en oro och stress som i sin tur kan leda till problem att få upp den överhuvudtaget.
Senast redigerad av jandals 2025-05-19 kl. 22:16.
Citera
2025-05-19, 22:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
men vem fan hade bangat om den tjejen hade kastat sig över dig?
Jag tror att hans problem är att Denise inte gör just det

jag noterar stolt att Jannicas lesbiska feministvän ser exakt ut som Sam i profil,
så jag tror att Sam behöver henne mer än Denise
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-19 kl. 22:14.
Citera
2025-05-19, 22:10
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Antingen så brottas sam med en dold homosexualitet, eller så är han bara väldigt picky och autistisk. Jag menar, Denise är ingen tionpoängare, men vem fan hade bangat om den tjejen hade kastat sig över dig? En str8 man hade definitivt inte haft några som helst problem med att sätta på henne, såvida inte hon har andra problem, såsom t.ex. horribel andedräkt, det är en riktigt underskattad potensdödare.

Haha, du understryker verkligen bilden av att alla män är kåta och sätter på vem som helst bara hon har hål mellan bena. Du har aldrig hört om välutbildade, rika män som faktiskt har krav? Sam ser bra ut och är smart. Varför ska han sätta på valfri kvinna bara för att?

Men visst, ditt tankesätt är anledningen till att det går 100män på 1 kvinna på Tinder och andra dejtingappar. Och att tjejer får knullförfrågningar på daglig basis. Lär väl aldrig ändras tyvärr.
Citera
2025-05-19, 22:10
Citat:
Ursprungligen postat av 1098zxc

Jag har tillgång men vill du verkligen veta?
Jag har läst och blev förvånad.
Citera
2025-05-19, 22:12
Medlem
Sams bristfälliga svenska får honom att framstå som obildad. Blandar ihop ytterligheter med ytligheter.
"Krismöte i person". Lol

Han vill framstå som djup, intelligent och analyserande men allt faller platt när saknar ordförståelse och inte kan formulera vettiga meningar.

Att han har utländska föräldrar är ingen ursäkt. Det normala är att prata ren svenska om uppvuxen i landet.
Senast redigerad av bohonos 2025-05-19 kl. 22:14.
Citera
2025-05-19, 22:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos

"Krismöte i person". Lol
Vad betyder det ens?
Citera
2025-05-19, 22:18
Medlem
Att man röker en jättejoint och sedan tar sig in i varandras själar, så pass långt att man är inne i personen.

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad betyder det ens?
Citera
2025-05-19, 22:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Att man röker en jättejoint och sedan tar sig in i varandras själar, så pass långt att man är inne i personen.
Haha, även Jannica krävde ju att Dennis skulle komma in i henne, kanske i form av opium eller vinångor eller varför inte i gasform med hjälp av lite boff.

Ebba är faktiskt näst grannaste tjejen, om hon bara förlora ynka 7 kg,
efter Amanda förstås som bara behöver sitta & se manligt sexig ut vid matbordet för att vinna
VM guld (hos mig)
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-19 kl. 22:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in