Jannika och Dennis. Han kan verkligen sova den grabben, han ligger helt utslagen i mask och bar överkropp framför SVT:s kameror, då är man avslappnad. Jag gillade inte jannika från början men hon växer för varje gång, omtänksam och gullig tjej, nästan så man blir lite kär. Tyckte hon var rätt snygg i badkläder faktiskt. Båda är livrädda att bli övergivna av den andre. Jag tror på ett äktenskap för livet mellan dessa två, ser äkta kärlek.
Denise och Sam. Bra att Denise äntligen satte stopp för den psykiska misshandeln och tog in på hotell. Sam är vedervärdig och om han vill leva i ett fläckfritt hem får han väl bo själv då, varför ens försöka hitta en fru. Hoppas Denise lämnar för gott, hon är en så fin och söt tjej. Rolig, lugn och ingen drama Queen. Herregud om man hade fått chansen till lite mys där när man var i den åldern, man hade ju inte tackat nej. Men Sam bara gör ner henne hela tiden, hoppas han skäms sattyget.
Alexander och Amanda. Hopplöst, han är alldeles för mesig och överkänslig, det kommer inte bli lätt i en relation. Hon är ändå rätt bra på att be om ursäkt och inse sina fel. Men det känns helt kärlekslöst mellan de trots att de försöker tvinga fram känslor. Hade också blivit sur om han skulle bada när de hade bråttom. Tråkigaste paret i år, det blir inte intressant.
Ebba och Pontus. Jag mådde illa när Ebba berättade om sin orgasm. To much information

Hon är ju inte frisk och inte är hon kär heller. Pontus beter sig som en slagen hund som inte vill överge sin ägare. Han borde steppa upp och sätta ner foten över Ebbas beteende, bita ifrån rejält. Han behöver en mycket mer mild och snäll kvinna än henne, han är av känsligt virke. Vad hon behöver vet jag inte. Hennes chanser att träffa någon har inte ökat efter den här medverkan kan jag lova. Hon är som en förpubertal unge och vem vill ha en sån kvinna i sitt liv?