2025-05-19, 18:41
Avstängd
Är det någon som har kontroll på läget i Kirseberg i Malmö..
Har inte varit i Malmö på herrarnas många år pga bättre jobb norröver.....
Förr i tiden så var det grabbarna och farsan i familjen M som hade kontroll på kola..
Vilka är det som har kontroll på det nu med tanke på partiet...
Citera
2025-05-19, 18:47
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
De ville stjäla 250 kilo kokain...

Nån kommer sakna det och bli förbannad...

Dessutom när de skulle släppa en sådan stor mängd på marknaden så kommer det märkas, det är inte 250 gram.
Stöld alltså? Så ngn har golat vidare till en annan grupp? Man går inte på 250 kg utan uppbackning bara sådär och stjäl. Önskar jag hade namen på dom gripna dom måste själva ha kontakter. Inte en chans att vanliga spring pojkar fått för sig att sno åt sig dessa mängder... Ngn har golat jag går inte på polisens och medias svar att grannar ringt...Nåt stämmer inte här.
Citera
2025-05-19, 18:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Tomt i Sverige, kul med ironi.
Hjälper till ibland att dra trailers ifrån och till hamnar runt om Sverige och lossar och lastar..
Men när jag ser hur många lastbilar, skåpbilar och fordon som bara väller in i landet utan tullkontroll, så är det inte svårt att förstå att det väller in droger också....
Citera
2025-05-19, 18:49
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Plutten
Är det någon som har kontroll på läget i Kirseberg i Malmö..
Har inte varit i Malmö på herrarnas många år pga bättre jobb norröver.....
Förr i tiden så var det grabbarna och farsan i familjen M som hade kontroll på kola..
Vilka är det som har kontroll på det nu med tanke på partiet...
Många somalier samt kurder, libaneser araber utav olika slag.
Citera
Medlem
Korrekt adress för tillslaget är Farborets Väg 3.

Jag bor ett stenkast från adressen och var ute med mina kids i Söndags förmiddag och sprang runt i området. Vi ser 2 polisbilar vid garaget runt 11-snåret och ungarna vill gå bort för att kolla på bilarna. När vi kommer fram plockar snutarna fram automatvapen ur baksätet och ställer sig framför porten, så vi drog på studs.

Kollar man bottenplan på adressen finns det bara 3 lägenheter.
I lägenhet 1001 bor det vad jag gissar är ett Ryskt/Ukrainskt par i 50-årsåldern med sin 20-åriga dotter. I lägenhet 1002 bor det ett Svenskt par i 30-årsåldern och i lägenhet 1003 bor det ett utländsk par som har 7 bilar och bolagsengagemang inom Bygg/Snickeri-branschen.

Det är lägenheten i mitten som är avspärrad och har förspikad dörr.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Stöld alltså? Så ngn har golat vidare till en annan grupp? Man går inte på 250 kg utan uppbackning bara sådär och stjäl. Önskar jag hade namen på dom gripna dom måste själva ha kontakter. Inte en chans att vanliga spring pojkar fått för sig att sno åt sig dessa mängder... Ngn har golat jag går inte på polisens och medias svar att grannar ringt...Nåt stämmer inte här.

Dom kanske fått info om att husrannsakan var på gång och personen med nyckeln var inte tillgänglig eller några timmar bort, man har då inget annat val än att under extrem stress agera, vilket gick åt helvete.
Senast redigerad av devaleva 2025-05-19 kl. 18:52.
Citera
2025-05-19, 19:01
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Dom kanske fått info om att husrannsakan var på gång och personen med nyckeln var inte tillgänglig eller några timmar bort, man har då inget annat val än att under extrem stress agera, vilket gick åt helvete.
Bar dom på 250 kg när dom blev tagna dom kan bara skylla på att dom inte visste om att där fanns droger...Står ju i media att när dom väl var i lägenheten hade dom stulit massa annat men inget om själva partiet. Kanske vanliga pundare, inbrottstjuvar som råkade ta fel lägenhet hur som helst kmr det hämnas förvånar mig inte om mord och sprängningar drar igång på nytt...
Citera
2025-05-19, 19:09
Avstängd
Citat:
Många somalier samt kurder, libaneser araber utav olika slag.
Förr hade såna kontroll på heroin och sånt skit...
Albaner helst..
Måste vara tunga grabbar med 250kg Kola..
Citera
2025-05-19, 19:14
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Plutten
Förr hade såna kontroll på heroin och sånt skit...
Albaner helst..
Måste vara tunga grabbar med 250kg Kola..
Jag sätter mina kort på Klaner eller albaner speciellt en klan i Malmö vill inte outa dom. Sedan har det kommit många från Stockholm ner till Skåne.
Citera
2025-05-19, 19:15
Medlem
Har de stulit kokainet är de väl föda dag 1 när det hamnat bakom lås o bom😊 Härligt med självsanering!
Citera
2025-05-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommac2021
https://www.krimfup.se/search/hannah-*vonne-"ose'hine-g:st;vsson

Spännande!
Någon som orkar bemöda sig med att ta reda på vad Hannah har i bagaget?
Citera
2025-05-19, 19:23
Avstängd
Citat:
Jag sätter mina kort på Klaner eller albaner speciellt en klan i Malmö vill inte outa dom. Sedan har det kommit många från Stockholm ner till Skåne.

Klart du inte ska outa dem ...
Är riktigt riskabelt om du skriver fel och de vet vem du är..
Tänkte mer på M falangen, har de lagt ner helt eller M har kontroll trots han sitter och B i hemlandet...
Läste mycket om dem förrut här på flashback...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in