2025-05-18, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Någon som lagt en beställning efter klassningen? Borde väl finnas shoppar som kan skicka det stealth.

Har det framkommit några straffsatser?

Nej, men är sugen.
Citera
2025-05-19, 05:09
Medlem
Drygt 25g kvar nu
Fick tyvärr kasta bort över 100g från en 250g påse från SP då jag fick matförgiftningssymptom flera gånger strax efter jag tagit av den. Trodde jag var magsjuk av virus först innan jag började misstänka kratomet, då jag aldrig varit magsjuk i vuxen ålder. Måste varit bakterier i det.
Citera
2025-05-19, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoketeGo
Drygt 25g kvar nu
Fick tyvärr kasta bort över 100g från en 250g påse från SP då jag fick matförgiftningssymptom flera gånger strax efter jag tagit av den. Trodde jag var magsjuk av virus först innan jag började misstänka kratomet, då jag aldrig varit magsjuk i vuxen ålder. Måste varit bakterier i det.
Fyfan det måste ha gjort ont i själen 😭 Hur känns det att det snart är slut? Har du trappat ner?
Citera
2025-05-19, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoketeGo
Drygt 25g kvar nu

Jag hade testat att koka det en stund och hällt över i en flaska och sipprat på. En kompis råkade hitta 30 gram vitt i garderoben som jag fick. Tog för första gången sen i februari, det är sinnesjukt hur mycket bättre det funkar på adhd än faktisk adhd medicin om man doserar som en normal människa. Det lugnar både sinnet och nerverna samtidigt som det ger en lätt stämningshöjning, direkt började jag ta tag i saker, städning, laga mat och gå ut på promenad. Kunde vi inte bara få ha haft den här lilla grejen, det skadade ingen. Och om någon tog skada så är det samma slags personer som tog skada utav andra lagliga substanser så som alkohol eller fullkomliga idioter som drog i sig typ 100 tabletter imodium. Typiskt Sverige att vara så jävla kollektivt.
Citera
2025-05-19, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Jag hade testat att koka det en stund och hällt över i en flaska och sipprat på. En kompis råkade hitta 30 gram vitt i garderoben som jag fick. Tog för första gången sen i februari, det är sinnesjukt hur mycket bättre det funkar på adhd än faktisk adhd medicin om man doserar som en normal människa. Det lugnar både sinnet och nerverna samtidigt som det ger en lätt stämningshöjning, direkt började jag ta tag i saker, städning, laga mat och gå ut på promenad. Kunde vi inte bara få ha haft den här lilla grejen, det skadade ingen. Och om någon tog skada så är det samma slags personer som tog skada utav andra lagliga substanser så som alkohol eller fullkomliga idioter som drog i sig typ 100 tabletter imodium. Typiskt Sverige att vara så jävla kollektivt.

Håller med. Det fungerade bra för mig också som har Adhd.
Citera
2025-05-19, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Någon som lagt en beställning efter klassningen? Borde väl finnas shoppar som kan skicka det stealth.

Har det framkommit några straffsatser?
Undrar vad det eventuellt skulle bli för straff om man torskar efter ha beställt utrikes? 🤔 Lite böter skiter jag i fullständigt, har redan en massa skulder hos kronkalle, några tusenlappar till kvittar. En 100g påse lär väl knappast ge fängelsestraff?
Citera
2025-05-19, 17:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Undrar vad det eventuellt skulle bli för straff om man torskar efter ha beställt utrikes? 🤔 Lite böter skiter jag i fullständigt, har redan en massa skulder hos kronkalle, några tusenlappar till kvittar. En 100g påse lär väl knappast ge fängelsestraff?
Är det inte så att det är rätt lätt att komma undan bara man nekar om tullen skickar beslagsbrev?

Har svårt att se hur dom skulle lägga ner någon större tid på lite kratom.

Det är konstigt att det inte framkommit några straffsatser, måste det prövas i rätten före eller hur går det till?

Kratom är ju lite av det perfekta berusningsmedlet, ger så mycket och tar så lite, en oerhört mild substans.
Citera
2025-05-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Fyfan det måste ha gjort ont i själen 😭 Hur känns det att det snart är slut? Har du trappat ner?

Känns ganska okej ändå. Har förbrukat en 100gram påse ganska snabbt innan denna, och det var i princip verkningslöst nästan varje gång. Tror det var nästan inga av alkoliderna i det pulvret, så man kan nog säga att jag redan vant av mig. Nuvarande är också svagt pulver, lätt effekt ibland, ofta ingen effekt. Kommer sakna kvällsruset från kratom teet efter en jobbig arbetsdag, helt klart. Men känner inget sug eller abstinens alls nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig

Nä, så kul är det inte med kratom att jag vill riskera rännskita hela natten
Citera
2025-05-23, 13:14
Medlem
Fjelltrone666s avatar
Jävla skit att det är förbjudet nu. Har funkat så jäkla bra som medicinering för mitt mående om min ryggskada! 2-3 koppar med Kratom (2tsk) varje dag fick mig att må naturligt igen och närvarande! Hoppas det kommer något nytt snart….😞
Citera
2025-05-23, 16:38
Medlem
Sjukt jobbigt. Vart en bättre människa när jag tog Kratom. Nojade inte för småsaker. Gladare. Hade mer energi. Nu är jag tillbaka till den människan jag var för 3 år sen. Bara lever för helgen då jag åtminstone får dricka några enheter.
Citat:
Ursprungligen postat av Fjelltrone666
Jävla skit att det är förbjudet nu. Har funkat så jäkla bra som medicinering för mitt mående om min ryggskada! 2-3 koppar med Kratom (2tsk) varje dag fick mig att må naturligt igen och närvarande! Hoppas det kommer något nytt snart….😞
Citera
2025-05-23, 17:01
Avslutad
Jag fick en tankeställare - vad skulle ni betalat för Kratom idag?
Jag hade lätt betalat 2000kr för en 100 grams påse.
Citera
2025-05-23, 17:12
Medlem
Vad tror ni, är det safe att ta en dos följt av elva dagar semester? Eller är risken fortfarande överhängande att det syns på ett drogtest då, ifall det mot förmodan skulle ske ett sådant när jag är tillbaka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in