2025-05-12, 11:20
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Lille vän, Kratom är inte en opiat, gå & lägg dig.

Lätt en semi- opiat och lite där till
Citera
2025-05-13, 15:00
Medlem
Citat:
Lille vän, Kratom är inte en opiat, gå & lägg dig.

Vad klassar du det som?
Citera
2025-05-13, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Vad klassar du det som?

Kamomill te 🍵 på sin höjd.
Citera
2025-05-15, 23:32
Medlem
Citat:

Kamomill är något helt annat.
Citera
2025-05-16, 01:20
Avslutad
nån som torskat på dödsknarket ännu?
Citera
2025-05-16, 10:01
Medlem
Citat:

😂😂 men herregud. ingen i hela världen med kunskap och normalintelligems skulle klassa kratom som kamomill te före en opiat
Citera
2025-05-16, 21:04
Medlem
Man insåg ju att det skulle bli så här när det blev populärt. Det var dödsdomen. Innan populäriteten var de batches jag använde *betydligt* mycket mera potenta. För mig blev det ett alternativ till alkohol men med *betydligt* färre nackdelar. Jag skall förtydliga att jag inte försökte ersätta något alkoholmissbruk, utan det vara bara så att jag inte kände mig nöjd med alkohol som rusmedel och speciellt dagen efter. I och med populariteten så sänktes kvalitén på kratom avsevärt och jag har aldrig lyckats hitta en batch som var lika potent som i dess forna glansdagar. Steg 2 var ju att det börjades säljas i godisbutiker, kanske ibland till barn, och ibland i form av extremt starka extrakt. Mediacirkusen var ett faktum, och med detta garanterat att skrämma upp politikerna.

Jag är tveksam till att narkotikaklassningen leder till något positivt på det stora hela. Jag gissar att folk kommer leta upp sämre och kanske farligare alternativ. I alla fall den grupp av kratomanvändare som använde kratom som ett alternativ till *missbruk* av alkohol eller tyngre droger.

För mig personligen är det "bara" en förlust av livskvalité.
Citera
2025-05-18, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
😂😂 men herregud. ingen i hela världen med kunskap och normalintelligems skulle klassa kratom som kamomill te före en opiat

Det jag menar är att det fan inte är nån tung drog som vissa lipande valpar här tycks tro. Detta faktum att det är narkotikaklassat GÖR DET FORTFARANDE INTE till någon drog. Och det är INTE en opiat.
Citera
2025-05-18, 16:04
Medlem
Citat:
Det jag menar är att det fan inte är nån tung drog som vissa lipande valpar här tycks tro. Detta faktum att det är narkotikaklassat GÖR DET FORTFARANDE INTE till någon drog. Och det är INTE en opiat.

Okej Nikasi på Flashback tycker inte de är någon drog. Ta bort klassning och låt ICA påbörja öppen försäljning! Sorry kompis men du är genuint efterbliven, sitt ner och va tyst.
Citera
2025-05-18, 16:07
Medlem
Citat:
Okej Nikasi på Flashback tycker inte de är någon drog. Ta bort klassning och låt ICA påbörja öppen försäljning! Sorry kompis men du är genuint efterbliven, sitt ner och va tyst.

Pissa & gå & lägg dig ditt jävla miffo, du har NOLL kunskap.
Citera
2025-05-18, 17:36
Medlem
pOXEs avatar
Citat:

Kanske inte ICA men hade lätt kunnat se apotek sälja det här.
Citera
2025-05-18, 22:13
Medlem
knark-kungens avatar
Någon som lagt en beställning efter klassningen? Borde väl finnas shoppar som kan skicka det stealth.

Har det framkommit några straffsatser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in