2025-01-03, 10:21
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulle7953
Kan du länka till din källa , för jag hittar ingenting som stämmer in på det du säger
Googla Kratom Interactions det var så jag snubbla över det, det var en hel lista med olika preparat som var mer eller mindre bra att blanda med!
Det var ett tag sedan och jag orkar inte leta nu.
Citera
2025-01-03, 13:26
Avslutad
Eftersom vi tydligen går mot influensa-tider skulle jag rekommendera alla att köpa in lite Kratom ifrån valfri shop.

När man är sjuk så sitter det fint med lite Kratom på kvällen för att underlätta symptomen.

Eftersom vi bor i Sverige får man inte så lätt Cocillana längre får man ta saken i egna händer och fylla på medicin-skåpet med Kratom.
Citera
2025-01-03, 16:28
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Hur ska jag använda kratom för att sova gott? Vilken färg, dosering, tid på dygnet osv?
Citera
2025-01-03, 17:14
Medlem
Nu andra dagen , tar kratom ifrån ss istället för ke tagit 15 g red maeng da under ett par timmar, de slått på som fan snacka om skillnad på kvalitet , känner en eufori , noddar nästan , dock en extrem yrsel å seg i huvet, annars skön lite tung känsla i kroppen , rekommenderar maeng da ifrån ss men tar nt såhär mycket vid första doseringen känner att de är för mkt
Citera
2025-01-03, 18:16
Medlem
Någon som testat den här nya raspberry från SS? Var rätt taggad men helvete så dålig den var, aldrig fått så värdelös skit från dem.

Smaken av hallon gör det nästan bara vidrigare, och kvaliteten helt obefintlig. Blev enbart på lite irriterat humör och fick en lätt huvudvärk.

Efter ett par timmar tog jag en dos av deras red maeng da som jag alltid kör och skillnaden är väldigt tydlig
Citera
2025-01-04, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Någon som testat den här nya raspberry från SS? Var rätt taggad men helvete så dålig den var, aldrig fått så värdelös skit från dem.

Smaken av hallon gör det nästan bara vidrigare, och kvaliteten helt obefintlig. Blev enbart på lite irriterat humör och fick en lätt huvudvärk.

Efter ett par timmar tog jag en dos av deras red maeng da som jag alltid kör och skillnaden är väldigt tydlig
Raspberry-smak när det inte är avsett för konsumtion. Mycket smart och diskret (inte) Jävla nötter.
Citera
2025-01-04, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Raspberry-smak när det inte är avsett för konsumtion. Mycket smart och diskret (inte) Jävla nötter.

Står doftprofil på sidan , inte smak, även om det nu antagligen är smak dom marknadsför
Citera
2025-01-04, 18:01
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga

Du ska ju inte äta tvålen, din dåre.
Citera
2025-01-04, 19:31
Medlem
Haha förstod direkt att det skulle smaka dynga med hallon. Bra jobbat som offrade dig och testa. Synd att det var så dålig effekt också.
Citera
2025-01-05, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
Hur ska jag använda kratom för att sova gott? Vilken färg, dosering, tid på dygnet osv?

Hej! Personligen så skulle jag aldrig använda kratom för att sova gott.
.
OM jag skulle göra det så skulle ta max 5g vid 17-18, då blir du mysig och får lite energi att ta tag i kvällsmaten, kanske städa lite m.m.

Sen så kommer du bli seg och trött lagom tills det är dags att sova när det börjar tappa effekt.

Så skulle JAG göra om jag ville använda kratom för sömnen.

Mvh
Citera
2025-01-06, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boogeyman22
Hej! Personligen så skulle jag aldrig använda kratom för att sova gott.
.
OM jag skulle göra det så skulle ta max 5g vid 17-18, då blir du mysig och får lite energi att ta tag i kvällsmaten, kanske städa lite m.m.

Sen så kommer du bli seg och trött lagom tills det är dags att sova när det börjar tappa effekt.

Så skulle JAG göra om jag ville använda kratom för sömnen.

Mvh

Men du blir alltså pigg och inte trötta kratom så ditt svar är inte så relevant.
Citera
2025-01-06, 13:19
Avslutad
Dricka gammalt kratom? Blandat i en vattenflaska o har legat i nån vecka. Tänker inte dricka det alltså, men undrar vad som händer med det?

Vet nån om de blir giftigt eller liknande tex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in