Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Nämen vad sa du nu?? Kan upprepa det där? Jag tror inte mina ögon!
Alltså vad är grejen med att 1. hålla på och tjata om hans utseende och läggning och 2. upprepa vad 30 pers redan ältat på om sen första avsnittet?
Och så fyndigt formulerat dessutom! Där fick du verkligen till det. Ut på tur - aldrig sur! Först lite nedlåtande, raljant ton om böggrejen och sen påhopp om hans utseende. Bra där.
Glöm nu bara inte att fundera över vad du själv behöver mer av i livet. Nånting är det, med tanke på ditt behov av att uttrycka dig som du gör. En veckas bibelstudier, månne? Du vet, det gör många människor lyckliga.
😂😂😂
Andas min vän. Jag tror han är gay. Vad är det som är så hemskt med om han skulle vara det men inte hittat modet att komma ut än? Är du kristen och har svårt för de som är gay? Jag har vänner som är gay, vissa du inte skulle kunna gissa på hundra år. Andra som det är väldigt uppenbart. Sedan känner jag sådana man haft starkt på känn länge men som inte vågat komma ut förrän efter en lång och jobbig tid, likt vår vit- och stortandandade läkare i den här serien kan vara. Jag tycker inte att du ska vara så dömande. Eller varför tycker du att det vore så hemskt om han vore gay?
Han har en väldigt konstig och konstgjord utstrålning, men jag tror inte att det beror på att han är en dålig person. Jag tror det beror på något han inte vågar vara öppen med. Kan vara sin sexualitet, det kan vara någonting annat.
Var det nog raljerande och fyndigt uttryckt eller ska jag omformulera mig så du får upp ditt adrenalin och kan svara med en inte alls raljerande, överlägsen och arg utläggning om vad jag ska göra för att bli mer som dig? Bibelstudier i all ära. Jag är konfirmerad. Är nog mer kristen till tanke- och levnadssätt än många andra i samma kategori av medborgare.