Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Alexander och Denise tycker jag kan bli ihop.
Pontus och Jannika skulle passa för varandra.
Amanda och Sam får göra det bästa av situationen.
Ebba och Ture får streta på och bli gamla tillsammans.
Dennis och Suzann kan vara sexuellt frigjorda och göra spännande övningar ihop.
Vad tycks? Skriv gärna vad ni tror om framtidsutsikterna för respektive par.
Och du säger att man inte ska upprepa vad andra skrivit?

Detta har jag och Havang myntat sedan länge, så du upprepar ju själv redan ältade ämnen (jag undrade om Dennis övat med sexologen nån gång kring starten, så inte nytt det heller).
Håller dock inte med om Pontus och Jannika, det sista hon vill är att känna sig stor. Pontus är kort och klen, jag tror hon behöver mer man att omfamna.
Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Hmm.... Året är 2025. Sveriges television spelar in folkbildande relationsprogram. I år får vi se nåt mycket revolutionerande! Nämligen att två män kan vara kompisar. Ja, ni läste rätt. På bästa sändningstid får vi se två svenska män bonda genom att samtala om relationsproblem, kramas hjärtligt, ta sällskap till parkeringen och samtidigt smälla varandra på armarna och skratta. Och reaktionerna låter inte vänta på sig. Hur ska detta sluta?! Kommer dessa två herrar i sina bästa år att begå utomäktebskaplig synd av homofil karaktär?! Ja, vart är världen på väg? Tur att vi har SVT som upplyser oss om vilka sexuella utsvävningar som pågår ute i stugorna.
Det är givetvis mer än vänskapen med Alexander som får folks gaydar att gå igång. Hans läggning ifrågasattes redan efter presentationen.
Håller däremot med om att fokuset på Sams utseende gått i stå. Det är för övrigt klassiskt att sprida rykten om förskönande ingrepp som ett sätt att sänka en attraktiv persons värde (vad skulle syftet annars vara?). Att Sam är den enda som har anklagats (när fler deltagare garanterat har gjort saker) bevisar bara att han är attraktiv (givetvis inte allas smak för det). Manlig fåfänga provocerar (så långt sträcker sig inte jämställdheten).