2025-05-17, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Kanske det men om dom haft Måns med sig i bussen så skulle alla veta vilka dom är. Logiskt.
Vet inte vad du vill ha sagt. Men tror inte någon bryr sig om lite kokain om man säger så. De har visserligen ett band med Måns men till "vardags" spelar de med typ BI, Abba, Carola och resten av eliten. Som sagt, de kunde nog inte bry sig mindre.
Citera
2025-05-17, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ciara hade tre ungar, en kokainist till man dominate syntes till särskilt ofta, en exman som verkar vara den enda normala i gänget, svärföräldrar som är helt bortom hoppet, ett oregelbundet jobb och media i hasorna.

Ciara trodde att psykobarnflickan älskade hennes barn när denne i själva verket älskade något helt annat. Möjligtvis Måns. Alternativt sin position. I sista hand möjligheten att skriva en bok eller tipsa pressen? 🤔

Jag tror att Ciara i framtiden kommer att vara MYCKET restriktiv med vem hon anställer och att hon INTE annonserar behovet på Instagram/Facebook.
Förhoppningsvis blir det heller inte slavkontrakt för den stackars nannyn heller
Eller förtjänar inte en Nanny ett normalt liv med fritid?
Citera
2025-05-17, 00:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Förhoppningsvis blir det heller inte slavkontrakt för den stackars nannyn heller
Eller förtjänar inte en Nanny ett normalt liv med fritid?

Tror väl knappast C är så sugen på att tiga en anställd nanny efter den här erfarenheten, det måste vara helt fruktansvärt för henne att få uppleva hur barnflickan drar lans för hennes make i den här infekterade tvisten och kastar hennes äldsta son framför bussen. Ett sånt svek.

I övrigt börjar upprepningarna om nannyn bli lite tjatiga, ungefär som allt käbbel om den missade skolavslutningen.
Citera
2025-05-17, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Sen å andra sidan ,kan han inte försörja sig ska hon betala honom 65000 kr / mån.
Var står det
Citera
2025-05-17, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Tror väl knappast C är så sugen på att tiga en anställd nanny efter den här erfarenheten, det måste vara helt fruktansvärt för henne att få uppleva hur barnflickan drar lans för hennes make i den här infekterade tvisten och kastar hennes äldsta son framför bussen. Ett sånt svek.

I övrigt börjar upprepningarna om nannyn bli lite tjatiga, ungefär som allt käbbel om den missade skolavslutningen.
Viktiga detaljer
Man kan inte bara svälja allt svammel från bägge parter
Utan se på FAKTA
Hade varit fint om det fanns nån självinsikt från både C och M
Citera
2025-05-17, 00:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vet inte vad du vill ha sagt. Men tror inte någon bryr sig om lite kokain om man säger så. De har visserligen ett band med Måns men till "vardags" spelar de med typ BI, Abba, Carola och resten av eliten. Som sagt, de kunde nog inte bry sig mindre.

Uppenbarligen inte eftersom att de själva knarkar och varit dom som fräckt nog tvingat M att testa efter 36 år av straight edge. Problemet är väl framför allt att även bandet kan läsa handlingarna från tingsrätten och kommer inse vilken tönt de har att göra med: Någon som gömmer sina barns pass och gör allt för att trycka till sin exfru både i media och i domstol istället för att ”man up ” och samarbeta för barnens bästa.

En sån kille vill de flesta vettiga män som tur är inte beblanda sig med
Citera
2025-05-17, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phot
Heter bandet Måns outade The Agreement?

https://via.tt.se/pressmeddelande/3351982/mans-zelmerlow-och-bandet-the-agreement-slapper-ny-singel-och-ar-klara-for-allsangen?publisherId=323 6428
Känner inte att det är fel av mig att svara på det då svaret är både ja och nej. Bandet har ju bytt både namn och medlemmar flera gånger under åren och inför olika turnéer så låta oss bara säga att att ingen vet vem som var med på bussen just "den kvällen".
Citera
2025-05-17, 00:40
Medlem
[quote=Justice0000|91911582]
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Ja det konstiga är i rättegången tjatade Måns om huset i England, att han måste få loss dom pengarna. Att det ligger mycket pengar i det huset . Men om det är nu som du skriver med 13 miljoner då kan han lika gärna skriva över de huset på Ciara så är de färdig klappat. Ska googla och se värderingen på det huset .
[/QUOTE
Ja, det kan ju visa sig att han får pröjsa huset.
Naturligtvis skitsnack att ”han måste få loss pengar”. Hans pappa köpte gården i Kyrkheddinge för att han ska slippa dela den med C.

Samtliga av Månspetters argument kretsade runt han själv. Me me me. Att barnen skulle ha en bättre skolgång i Staffanstorp än i London att relationen till 9 årliga storebrorsan var överdriven att han minsann flugit var tredje dag Sverige England i nio år att han är den som ger barnen stabilitet .
Vad är det egentligen han jobbar med?
Senast redigerad av bazaar 2025-05-17 kl. 01:11.
Citera
2025-05-17, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Var står det
I äktenskapsförordet, 65000 kr/ mån i 1 år därefter 39000 kr ( oklart hur länge).
Ovan gäller ju dom bägge om någon av dom inte kan försörja sig ska den andre betala detta. Står även att MZ ska köpa ett hus till C för max 13 milj . Tror jag minns rätt ett tag sedan jag läste det.

Ni får gärna rätta mig om jag minns fel!
Senast redigerad av Himmelellerhelvete 2025-05-17 kl. 00:45.
Citera
2025-05-17, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Så är det nog men förmodligen ljög Måns sen och påstod att han gjorde det för barnens skull vilket blir ännu konstigare nu då dom är i England. Kokainistvännerna borde absolut tagit illa vid sig över att bli redovisade inför hela Sverige som knarkare. Måns påstod ju att dom minsann höll på jämt med droger medan han själv minsann avskydde sånt.

Kokainistvännerna har lika hög moral som Måns själv: Måns kan bjuda dem på lite gratis ladd - och allt är förlåtet..

Så funkar en missbrukare. Ingen heder och ingen moral.
Citera
2025-05-17, 00:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Du har säkert läst det jag skrev tidigare. Om inte - de är liksom "vänner" och av samma skrot och korn. Det är bara du som låtsas vara heliga Birgitta. Inte många andra bryr sig.

Så du tror att Ms bandmedlemmar stöttar hans fullskaliga krig mot sin exfru, att undanhålla barnens pass, att kasta en 9- åring framför bussen? Förutsätter att de är läskunniga och om de är det har de alla möjligheter att ta in och förstå varför TR sökt som de gjort och varför HR nekar prövning.

Om dom är av samma skrot och korn, häng ut dom så vi vet vilka vi bör akta oss för…
Citera
2025-05-17, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
I äktenskapsförordet, 65000 kr/ mån i 1 år därefter 39000 kr ( oklart hur länge).
Ovan gäller ju dom bägge om någon av dom inte kan försörja sig ska den andre betala detta. Står även att MZ ska köpa ett hus till C för max 13 milj . Tror jag minns rätt ett tag sedan jag läste det.

Ni får gärna rätta mig om jag minns fel!

Jag kommer också ihåg priset på huset. Vilket verkar ytterst modest med tanke på priserna därborta.

Måns inkomster blir ju begränsade nu när han inte tänker turnera något mera. Han kanske kommer att behöva underhåll av exfrun? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in