2025-05-17, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag är inte ett dugg oroad. Har dock svårt att förstå hur dom kan vara bästa vänner efter att Måns utpekat dom som kokainister hela bunten. I vilket fall om det stämmer så har han ju gjort dom arbetslösa också inför sommaren. Verkar som att du tar lätt på saker och anser att ingen skada är skedd. Om någon talat om för pressen att jag knarkade skulle jag blivit skitförbannad oavsett om jag var skyldig eller ej. Men skåningar kanske är annorlunda?

Måns har råd att ta ledigt och sliter fullständigt i hur det är för hans ”kokainistvänner”.

En missbrukare sällan bryr sig om andra. Det är ”me, my self and I” som gäller.
Citera
2025-05-17, 00:08
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ja, hon sa precis så att hon saknar kontaktnät i bägge länderna. Sen sa hon också att hon anställdes för 40h/vecka, men att tiden ”fördubblades” fort.

Om man jobbar 60-80h/vecka är det inte så lätt att bibehålla någon kontaktnät - om man överhuvudtaget har haft en från början.

Hon säger också att hon har en ”bachelor” i psykolog. Dvs kandidatexamen. (Vet ej om rätten kollar sånt? &#129300.

Vilken normal människa pluggar till en ”bachelor” - för att sen jobba ihjäl sig som nanny? 😳

Och precis som du undrar också jag vilken timpenning hade kanonkokerskan?

Redan där borde varningsklockorna ha ringt hos Måns och Ciara. Fast hos en missbrukare ringer inga klockor och Ciara trodde sig bara vara lyckligt lottad, eftersom hon hade gjort ett kap. Hon stackaren insåg inte den riktiga motivationen hos barnflickan.

Och jag som trodde att kändisar alltid hade taggarna utåt, eftersom de VET att sådana här typer existerar..

Ciara borde ha läst flera damtidningar. För då skulle hon ha insett vad som försiggår bakom ryggen på fruarna med sådana här ”barnflickor”. Tänker på Schwarzenegger, David Saperstein, Ethan Hawke, Todd Bentley, Jude Law, Gavin Rossdale, Ryan Shawhughes.. m.fl..

Köttet är svagt. Och hos Måns är det en ”understatement” 😂
Måns utnyttjade nog det mentala tillståndes hos kaninkokerskan vilket faktiskt visade sig då hon skulle ljuga och säga att Ciara planterade kokainpåsar som bevis. I förfhöret sen var hon tvungen att ändra sig och sa att hon känt som att det skulle kunna vara så. Tycker att allt som har med den där nannyn att göra är obehagligt. Det har varit så dysfunktionell hemmiljö så Ciara hade inte förmåga att förstå vilken sort nannyn var/är.
Citera
2025-05-17, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vetintebryrmiginte
Var kan en publicera videoklipp utan att de tas bort?
Har flera klipp insamlade av diverse där Måns sedan 2015 schlajfar

https://gofile.io/home

Lycka till!
Citera
2025-05-17, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Kanske det faktiskt skulle vara värt att överväga... Om man tittar på hennes senaste story på Instagram verkar den också innehålla en bitande referens till MZ... igen. Och som vi också har sett där nyligen, verkar hon också ha de berömda narcissistiska flying apes: hennes mamma och Läckberg, till exempel, som delar ut några av samma delvis cyniska saker online på Instagram, direkt eller indirekt. Och när det gäller hennes mamma, inte bara sedan i går...

Jag förstår inte hur dom nånsin ska få en fungerande relation om barnen .
Citera
2025-05-17, 00:11
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Måns har råd att ta ledigt och sliter fullständigt i hur det är för hans ”kokainistvänner”.

En missbrukare sällan bryr sig om andra. Det är ”me, my self and I” som gäller.
Så är det nog men förmodligen ljög Måns sen och påstod att han gjorde det för barnens skull vilket blir ännu konstigare nu då dom är i England. Kokainistvännerna borde absolut tagit illa vid sig över att bli redovisade inför hela Sverige som knarkare. Måns påstod ju att dom minsann höll på jämt med droger medan han själv minsann avskydde sånt.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-05-17 kl. 00:14.
Citera
2025-05-17, 00:14
Medlem
Citat:
Jag är inte ett dugg oroad. Har dock svårt att förstå hur dom kan vara bästa vänner efter att Måns utpekat dom som kokainister hela bunten. I vilket fall om det stämmer så har han ju gjort dom arbetslösa också inför sommaren. Verkar som att du tar lätt på saker och anser att ingen skada är skedd. Om någon talat om för pressen att jag knarkade skulle jag blivit skitförbannad oavsett om jag var skyldig eller ej. Men skåningar kanske är annorlunda?
Fast han har ju inte talat om för pressen att "DU" har knarkat! Inga namn nämnda - och ingen har ens brytt sig om att kolla vilka de är- så hur farligt kan det va?
De grabbarna är nog INTE arbetslösa oavsett vad. De är ju några av Sveriges absolut bästa och mest anlitade musiker.
Citera
2025-05-17, 00:15
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Fast han har ju inte talat om för pressen att "DU" har knarkat! Inga namn nämnda - och ingen har ens brytt sig om att kolla vilka de är- så hur farligt kan det va?
De grabbarna är nog INTE arbetslösa oavsett vad. De är ju några av Sveriges absolut bästa och mest anlitade musiker.
Kanske det men om dom haft Måns med sig i bussen så skulle alla veta vilka dom är. Logiskt.
Citera
2025-05-17, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Du påstår att han är drogfri enligt socialens tester. Framkommer det i rättegången? Påstår Måns det? Är knappast bevis för att det är sant i så fall.
Inte från början men efter ett litet tag. Ja, det framkommer - och alla har naturligtvis dokument på det.
Citera
2025-05-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Hans musiker och övriga kolleger som "inte vill turnera med golaren" är alla skånebor och brukar benämnas bästa vänner. Till dags dato har folk förfasast sig att han "kastat dem under bussen" samtidigt som ingen kan säga ett enda av deras namn - fortfarande.
Så, du behöver nog inte oroa dig.

Heter bandet Måns outade The Agreement?

https://via.tt.se/pressmeddelande/3351982/mans-zelmerlow-och-bandet-the-agreement-slapper-ny-singel-och-ar-klara-for-allsangen?publisherId=323 6428
Citera
2025-05-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ja, hon sa precis så att hon saknar kontaktnät i bägge länderna. Sen sa hon också att hon anställdes för 40h/vecka, men att tiden ”fördubblades” fort.

Om man jobbar 60-80h/vecka är det inte så lätt att bibehålla någon kontaktnät - om man överhuvudtaget har haft en från början.

Hon säger också att hon har en ”bachelor” i psykolog. Dvs kandidatexamen. (Vet ej om rätten kollar sånt? &#129300.

Vilken normal människa pluggar till en ”bachelor” - för att sen jobba ihjäl sig som nanny? 😳

Och precis som du undrar också jag vilken timpenning hade kanonkokerskan?

Redan där borde varningsklockorna ha ringt hos Måns och Ciara. Fast hos en missbrukare ringer inga klockor och Ciara trodde sig bara vara lyckligt lottad, eftersom hon hade gjort ett kap. Hon stackaren insåg inte den riktiga motivationen hos barnflickan.

Och jag som trodde att kändisar alltid hade taggarna utåt, eftersom de VET att sådana här typer existerar..

Ciara borde ha läst flera damtidningar. För då skulle hon ha insett vad som försiggår bakom ryggen på fruarna med sådana här ”barnflickor”. Tänker på Schwarzenegger, David Saperstein, Ethan Hawke, Todd Bentley, Jude Law, Gavin Rossdale, Ryan Shawhughes.. m.fl..

Köttet är svagt. Och hos Måns är det en ”understatement” 😂
Ciara borde inte låtit en person jobba dag och natt
Omoraliskt
Det visar på narcissism
Citera
2025-05-17, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Kul att läsa ditt inlägg! Satt precis själv och läste lite egenskaper för narcissistisk personlighetsstörning för att ställa en hobby-diagnos och där det står följande på Wikipedia om Grandios narcissism:

Känns väl ganska pricksäkert? Lite sex-missbruk och notorisk otrohet på det så är det ett under att de hållit ihop så pass länge ändå.

Är Måns ensambarn?

Måns har en lillasyster med någon typ av intellektuell funktionsnedsättning och bor fortfarande hos föräldrarna
Citera
2025-05-17, 00:23
Medlem
Citat:
Måns utnyttjade nog det mentala tillståndes hos kaninkokerskan vilket faktiskt visade sig då hon skulle ljuga och säga att Ciara planterade kokainpåsar som bevis. I förfhöret sen var hon tvungen att ändra sig och sa att hon känt som att det skulle kunna vara så. Tycker att allt som har med den där nannyn att göra är obehagligt. Det har varit så dysfunktionell hemmiljö så Ciara hade inte förmåga att förstå vilken sort nannyn var/är.

Ciara hade tre ungar, en kokainist till man dominate syntes till särskilt ofta, en exman som verkar vara den enda normala i gänget, svärföräldrar som är helt bortom hoppet, ett oregelbundet jobb och media i hasorna.

Ciara trodde att psykobarnflickan älskade hennes barn när denne i själva verket älskade något helt annat. Möjligtvis Måns. Alternativt sin position. I sista hand möjligheten att skriva en bok eller tipsa pressen? 🤔

Jag tror att Ciara i framtiden kommer att vara MYCKET restriktiv med vem hon anställer och att hon INTE annonserar behovet på Instagram/Facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in