2025-05-13, 22:39
Medlem
Hur funkar det egentligen när man som homo kommer hem med det senaste kvart-i-ett-ragget när man drar ner brallorna och ser vem som har minst kuk? Som hetero är man ju nästan säker på att ha störst, även om det finns en risk dessa tider att en transa smugit sig in. Nåväl, då vet man ju att den med störst är den som bjuder på wursten, men hur funkar det när det finns två, är det fortfarande den med störst som bjuder till? Eller är det den med minst som får börja för att slippa spräcka anus? Skäms man om man råkar ha minst dase? Eller raggar man uteslutande som Thyberg för att slippa sådana incidenter utan så att säga vet vad man får och var?
Citera
2025-05-14, 20:18
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Hur funkar det egentligen när man som homo kommer hem med det senaste kvart-i-ett-ragget när man drar ner brallorna och ser vem som har minst kuk? Som hetero är man ju nästan säker på att ha störst, även om det finns en risk dessa tider att en transa smugit sig in. Nåväl, då vet man ju att den med störst är den som bjuder på wursten, men hur funkar det när det finns två, är det fortfarande den med störst som bjuder till? Eller är det den med minst som får börja för att slippa spräcka anus? Skäms man om man råkar ha minst dase? Eller raggar man uteslutande som Thyberg för att slippa sådana incidenter utan så att säga vet vad man får och var?

Errrrr ok ehm OM man ska syssla med analsex det första som händer så brukar dom flesta föredra att ta en av rollerna. Du har tops som är dom som gillar att sätta på, bottoms som gillar att bli påsatta, switches som byter med glädje och sides - som inte gillar analsex alls.
Analsex är ju litet invecklat att göra på ett bra sätt (mycket glidmedel, långsamt förarbete och påsättning i början och kommunikation brukar vara det korta receptet) så ofta är det inte på menyn det första som händer.

I min erfarenhet är vi inte så kuknojjiga som ni heterosnubbar. En polare hade en teori om att ni ser ju er egen kuk från en viss vinkel och inte satt "i sitt sammanhang" på kroppen som ni skulle se andras om man duschar efter gym eller nåt. Det gör att man liksom kan få för sig att ens egen är litet mindre och en nojja uppstår. Vi har ju sett tillräckligt många på nära håll för att liksom veta att dom flesta är normalstora brukskukar och vissa är kanske större, andra mindre - dom funkar alldeles strålande allihop.

Att skicka kukbilder till ragg på Grindr privat är nog inte det minsta ovanligt.
Citera
2025-05-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Errrrr ok ehm OM man ska syssla med analsex det första som händer så brukar dom flesta föredra att ta en av rollerna. Du har tops som är dom som gillar att sätta på, bottoms som gillar att bli påsatta, switches som byter med glädje och sides - som inte gillar analsex alls.
Analsex är ju litet invecklat att göra på ett bra sätt (mycket glidmedel, långsamt förarbete och påsättning i början och kommunikation brukar vara det korta receptet) så ofta är det inte på menyn det första som händer.

I min erfarenhet är vi inte så kuknojjiga som ni heterosnubbar. En polare hade en teori om att ni ser ju er egen kuk från en viss vinkel och inte satt "i sitt sammanhang" på kroppen som ni skulle se andras om man duschar efter gym eller nåt. Det gör att man liksom kan få för sig att ens egen är litet mindre och en nojja uppstår. Vi har ju sett tillräckligt många på nära håll för att liksom veta att dom flesta är normalstora brukskukar och vissa är kanske större, andra mindre - dom funkar alldeles strålande allihop.

Att skicka kukbilder till ragg på Grindr privat är nog inte det minsta ovanligt.

Tack för svar. Ok, man har alltså sin roll redan så det blir inga problem. Ändå känns det lite som ett moment 22, klart man vill att snubben ska ha en redig dase om man släpar med en hem, men å andra sidan vill man ju inte ha minst. Men jaja, det kanske är ett heterofenomen när man aldrig sett en annan dase in action utom möjligen på en porrfilm då och dom är ju gigantiska. Kanske det bidrar till storleksfokuset bland oss heteros medan ni bögar har som du säger verklighetsperspektiv. Intressant. Fler flashbackare borde kanske böga loss och släppa "24 cm slak"-nojjan.

Men alla bögar kör inte i röven alltså. Man rycker lite i varandras dasar då istället. Det låter udda, tror det är väldigt få heteropar som har sex utan att ligga som rutin.
Citera
2025-05-14, 21:54
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Tack för svar. Ok, man har alltså sin roll redan så det blir inga problem. Ändå känns det lite som ett moment 22, klart man vill att snubben ska ha en redig dase om man släpar med en hem, men å andra sidan vill man ju inte ha minst. Men jaja, det kanske är ett heterofenomen när man aldrig sett en annan dase in action utom möjligen på en porrfilm då och dom är ju gigantiska. Kanske det bidrar till storleksfokuset bland oss heteros medan ni bögar har som du säger verklighetsperspektiv. Intressant. Fler flashbackare borde kanske böga loss och släppa "24 cm slak"-nojjan.

Men alla bögar kör inte i röven alltså. Man rycker lite i varandras dasar då istället. Det låter udda, tror det är väldigt få heteropar som har sex utan att ligga som rutin.

Jag vill ju inte låta som ett väggord men "det finns tusen och en sätt att få nån att komma". Oralsex, händerna mm. Jag menar när du ligger med din partner eller tjejen du får med hem så behöver det ju inte alltid vara kuk-i-fittan heller?

Sen tycker jag inte ni ska behöva böga loss MEN om det finns en grej som jag tycker FB-heteron, eller ALLA heterosnubbar borde stjäla från oss bögar är att ha litet mer av ett kuklugn. Se det mer som bröst för er heterosnubbar. Visst man kanske blir brutalt imponerad när en kvinna har enorma tuttar - men jag tänker att alla pattar är välkomna och uppskattade i er värld.

Självklart svarar jag om jag kan och hinner! (min logik är att man vill ju bidra med nåt på FB och jag är väl ingen expert i så mycket, men BÖGA det kan jag! Så varför inte sitta här och försöka vara informativ eller nåt )
Citera
2025-05-14, 22:34
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
men BÖGA det kan jag!

Men män är ju väldigt pang på rödbetan så att säga. Menar du att ni ligger och gullar mest? Tänker att det mer är snopp i rumpan direkt eller en brutal avsugning, där vederbörande fortsätter att suga även om denne börjar kräkas?
Citera
2025-05-14, 23:24
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick

Men män är ju väldigt pang på rödbetan så att säga. Menar du att ni ligger och gullar mest? Tänker att det mer är snopp i rumpan direkt eller en brutal avsugning, där vederbörande fortsätter att suga även om denne börjar kräkas?

Det finns båda sorter och allt däremellan. Ehm måste erkänna att jag tillhör den som inte vill suga av nån tills jag kräks eller bli kräkt på av den som suger av mig - men smaken e ju olika
Citera
2025-05-15, 16:45
Medlem
Mohaves avatar
Hur ser ni bögar på kvinnokroppar? Blir ni äcklade av fittor och bröst? Eller känner ni er bara likgiltiga inför sådant?
Citera
2025-05-15, 17:05
Avslutad
Citat:

Låter på dig som att du pratar för samtliga bögar. Konstigt isf att begreppet size queen finns. Har för mig att det lanserades inom gayvärlden först men nu gäller även kvinnor och bisexuella män. Finns de som inte går igång på annat än stora dasar.
Citera
2025-05-15, 20:12
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Låter på dig som att du pratar för samtliga bögar. Konstigt isf att begreppet size queen finns. Har för mig att det lanserades inom gayvärlden först men nu gäller även kvinnor och bisexuella män. Finns de som inte går igång på annat än stora dasar.

Det är ju omöjligt för mig att prata för alla eftersom jag e en person. Så tar genomsnittet. Sizequeens finns och är en bögterm, men i det här fallet är det så unikt att poängen att ta med det inte finns typ.
Plus bögar tenderar att vara mer avslappnade med sina brukskukar än heterokillar som av en jävla massa orsaker genuint kan lida under vanföreställningen att deras helt normala, perfekt fungerande brukskuk är "för liten" mm och tyckte att det var en vettigare sak att pusha för (seriöst, rädda våra heterokillar. Det finns så mycket rötet som dom får stå ut med som jag inte tycker snackas om alls)

Försöker bara vara så informativ som möjlig utan att göra det absurt.
Senast redigerad av triptyken 2025-05-15 kl. 20:18.
Citera
2025-05-15, 20:17
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Hur ser ni bögar på kvinnokroppar? Blir ni äcklade av fittor och bröst? Eller känner ni er bara likgiltiga inför sådant?

Jag blir likgiltig personligen. Har sett en del kvinnliga kompisar nakna och det gör mig ungefär som när du ser killkompisar nakna. Gjorde också några tappra försök i min tonårstid att lajva hetero (gick inte bra) och jag förgicks ju inte, men man fick blunda och "think of England".
Citera
2025-05-15, 20:23
Avslutad
Citat:
Det är ju omöjligt för mig att prata för alla eftersom jag e en person. Så tar genomsnittet. Sizequeens finns och är en bögterm, men i det här fallet är det så unikt att poängen att ta med det inte finns typ.
Plus bögar tenderar att vara mer avslappnade med sina brukskukar än heterokillar som av en jävla massa orsaker genuint kan lida under vanföreställningen att deras helt normala, perfekt fungerande brukskuk är "för liten" mm

Försöker bara vara så informativ som möjlig utan att göra det absurt.

Källa på att genomsnittet tycker så som du påstår att de tycker?

Källa på att heterosexuella har mer problem med sina storlekar än homosexuella?
Citera
2025-05-15, 20:36
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Källa på att genomsnittet tycker så som du påstår att de tycker?

Källa på att heterosexuella har mer problem med sina storlekar än homosexuella?

Det finns tyvärr begränsat med forskning på ämnet "Heterosexuella män vs Homosexuella mäns kroppsnojjor med fokus på penis" så du får helt enkelt nöja dig med anekdota bevis och logisk argumentation (att bögar har sett fler kukar nära och i skarpt läge och med möjlighet att direkt jämföra med sin egen och har därför en mer avslappnad syn på sin egen storlek)

Sen om du inte håller med att heterosexuella män ofta saknar ett stöd från samhället eller ser sina nojjor bortslagna som fåniga eller ett sorts enkelt skämt man aldrig skulle utsätta andra grupper för.... ja ok vi delar väl inte syn på samhället då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in