2025-05-14, 16:53
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Ska vi alla på FB ’länka’ till chefens FB? Det borde ju inte vara förbjudet och det är så EXTREMT klantigt och pinsamt att hon nyss försa sig igen att hon läser här.

Här uppmanar man till drev i verkligheten där man ska sabotera för My och skapa problem.
Citera
2025-05-14, 16:59
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Skriv in till Kurera. Tror att My är kompis till Anna som är chefredaktör tyvärr.

Här uppmanar man att ta kontakt med Kurera för att sabotera och stoppa hennes blogg.

Fler användare som hakar på och tycker att "alla" ska skriva till Kurera.
Citera
2025-05-14, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Vem är stalkern? Häng ut henne.
Lena norrby , en riktig idiot som gjort saker mot sina grannar hej vilt.
Ringt länsstyrelsen o anmält hit o dit , ringt soc om folk bara för att stälka till det.
Hon är inte riktigt frisk
Citera
2025-05-14, 17:07
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Jag har inte anmält några blomkrukor till kommun.

Till Konsumentverket ja, och det är bra för My, för då kunde hon börja göra rätt. Och slippa massa böter som andra råkat ut för, så det är hon nog tacksam för.

Citat:
Rätt skall vara rätt, varför skulle folk få agera olagligt eller ha fel information? Det gäller alla mäklare, där jag kollar på objektet jag är nyfiken på. Skiter i om det är My eller Bertil som skall sälja. Nu tänker jag inte gå mer OT.

Citat:
Allt är sanning. Du kan sluta gnälla och spela allan nu. Detta är flashback, tål du det inte så dra. Du kan köpa skvallertidningar eller till och med läsa skvaller i media som du är med och betalar via statliga press-stödet. Och så har det alltid vart, och ingen har stoppat dom. Så att du är här och lipar har noll betydelse, eftersom man fritt kan ha det som arbete i Sverige att driva skvaller-blaskor eller göra skvallriga dokumentärer. Och i detta forum är det mods som avgör om man håller sig till reglerna. Vill man ha PK-forum så får man titta på andra ställen.
Hoppsan, det var visst inte så roligt att få allt man skriver granskat och dessutom påkommen med en lögn men du kan vara lugn timeout gör det bara för att hjälpa dig att bli bättre. Du borde vara tacksam.
Citera
2025-05-14, 17:17
Medlem
Det är så klart ett helvete med stalkers mm
Men jag tycker det ser ut o känns som om MM tycker om att vara i hetluften.
Lägger ut inlägg efter inlägg på Insta.

Eller?
Citera
2025-05-14, 17:21
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessLuna
Väntar fortfarande på ditt svar Byxan81...

Tror inte du får något svar för han är fullt upptagen med att runka, som verkar vara en stor del av hans liv.
Har han My som runkobjekt kanske?
Eller så bestraffar han tjejen för hon kom hem 1 sekund för sent. Sexuell bestraffning givetvis.
https://www.flashback.org/find_threa...?userid=524579

Funderar på om det här är en som har blivit nobbad av My eller är det en gammal gubbe i samma stil som förföljde Frida Karlsson?

Kan man hoppas på samma utfall kanske...
Frida Karlssons stalker döms – ska betala 40 000 i skadestånd. En 64-årig man som förföljt skidstjärnan Frida Karlsson döms till villkorlig dom och ska betala 40 000 kronor i skadestånd.
Citera
2025-05-14, 17:28
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Man kan ju faktiskt undra vem det är som fortsätter med stalkingen? Har minst två kandidater här i tråden

My skriver i sin blogg. 14 maj, 2025
Stalkern är avslöjad – men trakasserierna fortsätter🤦🏼‍♀️
Mot mig, min son och man.

Efter dokumentären trodde jag att det äntligen skulle vara över.
Personen hade konfronterats, sanningen kommit fram.
Det blev tyst ett tag. Jag kände hopp.
Men det varade inte mer än en period innan det började igen och eskalerade till en ny nivå.

Trots allt – trots att identiteten är känd och allt kommit ut –
så fortsätter trakasserierna🤦🏼‍♀️

Och det värsta?
Det är inte bara mig och min familj det gäller längre.
Den här personen har visat sig kontakta, skriva till och skrämma, fler än bara mig.

Jag går inte in på detaljer – för min egen skull
och för att skydda en kommande rättsprocess.
Men, det måste få ett slut nu!

Jag är trött på att ständigt behöva försvara mig mot anonyma anmälningar mot olika myndigheter
På att leva i oro.
På att känna mig oskyddad , otrygg och rädd–
trots att allt är dokumenterat och tydligt.
-------------------------------------------------
Varför i helvete pågår det fortfarande? Sjuka människor som håller på med detta och det finns flera sjuka dårar i tråden.
Kollade posthistoriken igen och den var ju riktigt sjuk Inte att undra på att tråden ser ut som den gör
Bara en av dom startade sjuka trådarna. Mycket runka är det
(FB) Ikväll skall min tjej bli bestraffad!

Det är sorgligt att My inte kan få vara ifred från stalkaren ens efter dokumentären. Stalkaren måste vara väldigt sjuk. Jag hoppas det snart blir rättegång och att stalkern döms, kanske kommer en rättspsykiatrisk utredning fram till att hon är så sjuk att hon behöver vård? Men det är inte rätt att hon ska kunna hålla på och skada andra människor hur länge som helst.
Citera
2025-05-14, 17:35
Medlem
fonders avatar
42:42 in i avsnitt 2 i dokumentären talar den norska experten om tryckspår som jag inte riktigt förstod, någon som förstod den delen?
Citera
2025-05-14, 17:36
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pasha123
Lena norrby , en riktig idiot som gjort saker mot sina grannar hej vilt.
Ringt länsstyrelsen o anmält hit o dit , ringt soc om folk bara för att stälka till det.
Hon är inte riktigt frisk

Det förvånar inte.
Hela hennes tillvaro verkar gå ut på att jävlas med folk. Undrar om hon kan känna ånger eller om hon är psykopat.
Stackars My, men så får man inte skriva här i tråden. Så otäckt när en person är föremål för så mycket hat som My är. Det spelar ingen roll att hon är kändis, eller om hon gjort nåt fel nån gång, ingen ska behöva utsättas för detta.
Citera
2025-05-14, 17:38
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
42:42 in i avsnitt 2 i dokumentären talar den norska experten om tryckspår som jag inte riktigt förstod, någon som förstod den delen?

Menar du när hon ser vad som skrivits på papperet över ett brevpapper som stalkern använde för att skriva hatbrev till My?
Citera
2025-05-14, 17:38
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag undrar fortfarande vilka det var som skrev i chatten?
Det har spekulerats om Magdalen Graaf, Johanna Toftby och någon fler. Det är 3 olika färger på inläggen.

Länken till bilderna från chatten. Bilden har just nu 1.038 visningar
My Martens fd bloggvänners chatt https://imgur.com/a/nQ5B9Sr

Tur att någon har koll på bloggarna.

Ja inte konstigt att hon gör det. Hon deltog ju i trekanten enligt info.

Kan den tredje vara Madelene(?) hon som va med i dokumentären?
Hon nämnde ju den där chatten, så det är säkert ifrån henne chatten kommer också.
Citera
2025-05-14, 17:39
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Menar du när hon ser vad som skrivits på papperet över ett brevpapper som stalkern använde för att skriva hatbrev till My?

Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in