2023-07-27, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
C har semester och är tillbaka på tisdag svarar hon på en kommentar.

Hon passade också på att försöka vara ”rolig”.
Hon läser tydligen här i alla fall
https://postimg.cc/DmQMCyqN
Citera
2023-07-27, 09:09
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Hon passade också på att försöka vara ”rolig”.
Hon läser tydligen här i alla fall
https://postimg.cc/DmQMCyqN
Det är bra, för här har hon fått många bra råd på lite av varje👏
Citera
2023-07-27, 12:05
Medlem
My la upp att Elton kommer börja bygga upp sin instagram för att sprida blomster inspo, så man ska in och följa.

Och ska man få fler följare är det ju bäst att göra sin instagram privat 🙃

Den som varit öppen alla gånger jag kollat sen han började jobba där är nu plötsligt privat 😅
Känns som han och My kanske är samma skrot och korn ändå, eller?

Ska My hjälpa honom in i influencervärlden och bli offentlig? Jösses 😂😂

Edit: Jag trodde han hette Elliot. Skrev My det en gång eller vad har jag fått det ifrån?
Senast redigerad av Blomman987 2023-07-27 kl. 12:08.
Citera
2023-07-27, 12:36
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
My la upp att Elton kommer börja bygga upp sin instagram för att sprida blomster inspo, så man ska in och följa.

Den som varit öppen alla gånger jag kollat sen han började jobba där är nu plötsligt privat 😅

Edit: Jag trodde han hette Elliot. Skrev My det en gång eller vad har jag fått det ifrån?
Men Elton...! Vad gör du? Du hade ju en superchans att bygga ditt eget varumärke inför framtiden! Folk gillar ju dig. Du ska inte ha ett privat konto.

Kanske fick han skit för att han beblandade sig med My? Finns säkert knäppskallar där ute som inte nöjer sig med att skriva här inne.
Citera
2023-07-27, 13:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Men Elton...! Vad gör du? Du hade ju en superchans att bygga ditt eget varumärke inför framtiden! Folk gillar ju dig. Du ska inte ha ett privat konto.

Kanske fick han skit för att han beblandade sig med My? Finns säkert knäppskallar där ute som inte nöjer sig med att skriva här inne.
Sch! 🤫 Låt dom hållas. Det blir dyra lärpengar för både My och E. Skillnaden är att E har en chans att komma tillbaka, han är "ung och dum".
My har trillat ner i ett hål så djupt att hon inte tar sig upp själv och fortsätter gräva ner sig.

Varför gör inte My alla sina egna konton privata? Är hon rädd för att hamna i skuggan av E.?
Senast redigerad av TPL 2023-07-27 kl. 13:31. Anledning: Tillägg. 0
Citera
2023-07-27, 13:18
Citat:

Jag tror att det var Mytomanen som gav honom ett av sina dåliga råd. ”Ska du bli känd och få många följare så ska du vara privat. Annars läser folk hos dig utan att följa dig lille vän” Han får en erfarenhet som han sent kommer att glömma genom att ha Mytomanen i sitt liv. Det kanske tar ett tag, innan han förstår en del. Men det kommer. Ett råd från mig till E är att ge inte sken åt något som inte är. Och att ärlighet varar längst.
Citera
2023-07-27, 13:40
Medlem
HappySnowmans avatar
Oj vad jag inte är ett dugg avundsjuk på den där lägenheten med den frimärksstora uteplatsen precis vid promenadvägen genom området. Men så är jag sedan länge van vid riktig trädgård. För mig är det där så långt ifrån lyx man bara kan komma.

Vågar man ens sova med öppna fönster under varma sommarnätter när lägenheten är i direkt markplan, fritt fram för vem som helst att kliva in? Jag skulle inte stå ut!

Tycker så synd om grannarna. Att behöva ha My och hennes anhang klängandes precis på andra sidan häcken. Usch...

https://postimg.cc/mtkR6YbG
Citera
2023-07-27, 13:47
Citat:
Oj vad jag inte är ett dugg avundsjuk på den där lägenheten med den frimärksstora uteplatsen precis vid promenadvägen genom området. Men så är jag sedan länge van vid riktig trädgård. För mig är det där så långt ifrån lyx man bara kan komma.

Vågar man ens sova med öppna fönster under varma sommarnätter när lägenheten är i direkt markplan, fritt fram för vem som helst att kliva in? Jag skulle inte stå ut!

Tycker så synd om grannarna. Att behöva ha My och hennes anhang klängandes precis på andra sidan häcken. Usch...

https://postimg.cc/mtkR6YbG
Tror inte "familjen" blir långvarig i Hägernäs.
Det blir lite pinsamt att visa sig tillslut, när allt man rör vid blir pannkaka.
Only time will tell... Mysan brukar väl byta bostad vartannat år, eller är det årsvis?
Citera
2023-07-27, 13:55
Medlem
HappySnowmans avatar
Jag fattar inte att Elton inte fattar hur utnyttjad han blir? Tror han att han ska vinna fler följare via henne? Hennes smuts kommer bara att gnugga av sig. Man vill inte bli förknippad med hennes bluffverksamheter.

I hennes inlägg med presentationen så kommenterar hon (som vanligt) upprepade gånger sig själv. Bl.a. skriver hon att han är "en oslipad diamant". En ren förolämpning, kan jag tycka. Oslipad var möjligen den diamanten när han påbörjade sin utbildning. Men som hon själv skriver inledningsvis har han "3 årig floristutbildning, yrkesbevis och arbetsvana". Det är betydligt mer än vad hon själv har och av det vi hann se från hans Instagram innan den stängdes så är han både rutinerad, kunnig och begåvad.

"Oslipad diamant" var verkligen en synnerligen klumpig beskrivning från någon som jag utan att tveka kallar en charlatan i branschen.

Run Elton, run!

https://postimg.cc/0My7w0bc
Citera
2023-07-27, 14:03
Medlem
Citat:
Jag fattar inte att Elton inte fattar hur utnyttjad han blir? Tror han att han ska vinna fler följare via henne? Hennes smuts kommer bara att gnugga av sig. Man vill inte bli förknippad med hennes bluffverksamheter.

I hennes inlägg med presentationen så kommenterar hon (som vanligt) upprepade gånger sig själv. Bl.a. skriver hon att han är "en oslipad diamant". En ren förolämpning, kan jag tycka. Oslipad var möjligen den diamanten när han påbörjade sin utbildning. Men som hon själv skriver inledningsvis har han "3 årig floristutbildning, yrkesbevis och arbetsvana". Det är betydligt mer än vad hon själv har och av det vi hann se från hans Instagram innan den stängdes så är han både rutinerad, kunnig och begåvad.

"Oslipad diamant" var verkligen en synnerligen klumpig beskrivning från någon som jag utan att tveka kallar en charlatan i branschen.

Run Elton, run!

https://postimg.cc/0My7w0bc
Verkligen, hur fick han tag i denna charlatan? Antagligen gjorde han spontanansökningar till varenda floristbutik i stor-Stockholm.. Elton bor i Huddinge och orkar knappast pendla ca 4 timmar per dag när han likaväl skulle kunna få praktikplats inne i Sthlm City eller i hans närområde..
Citera
2023-07-27, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Verkligen, hur fick han tag i denna charlatan? Antagligen gjorde han spontanansökningar till varenda floristbutik i stor-Stockholm.. Elton bor i Huddinge och orkar knappast pendla ca 4 timmar per dag när han likaväl skulle kunna få praktikplats inne i Sthlm City eller i hans närområde..

Ska vi alla på FB ’länka’ till chefens FB? Det borde ju inte vara förbjudet och det är så EXTREMT klantigt och pinsamt att hon nyss försa sig igen att hon läser här.
Citera
2023-07-27, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987

Elton skjuter sig själv i foten. Han och hans kompisar har ingen aaaaaning om vem My egentligen är. Som är för unga. Dock trodde jag att alla var som mig, kollade upp om personen finns på FB.

Tur för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in