Kommentarerna är plockade från dagens Bloggbevakning.
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...-svt/#comments
Då en del nu inte läser något från "Skvaller-och Stalkerbloggen Bloggbevakning" så väljer jag att klistra de mest relevanta kommentarerna här!
Jag är juh, enligt vissa här, en Stalker, så jag bjussar på detta:
Anonym / 08:46
ot vilka mer var med i gruppen som fröst ut My? ilmrud, Toftby?
Gilla8
Svara
Kics / 09:14
Systrarna Graaf såklart, de som ville bli bästis med Magdalena, ( de du nämner ) Mirka Norrström, Ninis
Gilla13
Svara
X / 09:25
Vad menar du med frös ut? Man väljer väl själv vilka man vill umgås med.
Gilla2
Svara
Anonym / 09:38
De som skrev de fruktansvärda meddelandena i chattgruppen…?
Gilla10
Svara
Anonym / 10:24
Så obehagligt. Om någon gjort något kan man väl ha en konstruktiv dialog och öra slut med vännen. Varför vara så grova?
Dessa damer skulle inte jag vilja känna. Kollade Mirka på fb, där det länkade till en p-rulle. Ursäkta, men vad är detta för fjöntar?
Gilla11
Svara
Anonym / 11:16
Har du sett meddelandena som skrevs mellan dem?
Gilla2
Svara
Anonym / 11:17
Svar till X
Man börjar undra om X kanske är Maggan
Gilla4
Svara
A / 11:22
När Maggan stängde dörren för My hängde svansen som vill impa på Maggan på. Kan säkert vara så att Maggan inte aktivt skrivit något men hon var den enda som kunnat stoppa det som sedan hände. Och det gjorde hon inte trots att hon visste att My nästan gick under på riktigt.
Att vägra tala med någon, vägra låta den förklara sin del av en händelse är ett märkligt och barnsligt beteende. Så gjorde Maggan också mot Mona enligt Mona själv. Under 1,5 år tydligen. Och syrran fick väl samma behandling ett tag.
Toftby kommer undan verkar det som. En dam i Borås, MC, är också involverad. Och så den ständigt närvarande Mona såklart som skrivit att Ilmrud skapade en ”shit show” och att den som startade det hela helt går under radarn nu.
Gilla5
Svara
Kics / 12:43
Vem kan det vara som går under radarn?
Och mer blev det inte, just nu.