2025-05-13, 09:25
Medlem
Älskar att dom har som avslutning - BLOCKA DOM!

Jag blockade Frida PGA dryg- sen kan ni kalla mig vad ni vill i gruppen. Jag vet min sanning. Vet att jag inte alltid mår bra men jag gör rätt för mig.
Citera
2025-05-13, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaksmularen
Någon som har koll hör jag. Hon väljer väl bort det som behövs för att palla resten. Hon är egen och bestämmer själv vilka delar hon ska ägna sig åt respektive inte. ELLE är måhända det i hennes portfölj som kräver mest både i förberedelse plus att hon ska representera dem, medan i Tabberaset representerar hon bara sig själv och är mer prestigelöst snack med Frida. Verkar vara en vettig prioritering om man behöver lyfta bort en del för att klara sig över ytan.

Fast det handlar ju inte om representation utan om arbetstid - är du sjukskriven till 75% så ska du bara arbeta 25% för att bli frisk/återhämta dig. Att plocka FK och fritt välja jobb och köra samarbeten när det passar är inte så det fungerar. Och dessutom väldgt märkligt att det verkar vara T och S som nämner det i Magasinet men Klara inte pratar om sjukskriven i podden där hon kan prata fritt.
Citera
2025-05-13, 20:30
Medlem
Kan ingen luska fram vad fan det är Kjell har gjort? Missbruk? Våld? Otrohet? Eller vad är det som gör att Klara verkar vara helt under isen.

Av det jag hört i podden var det ju uppe på tapeten med skilsmässan långt innan det blev verklighet. Det kan ju vara tungt att skiljas men hon känns extremt destruktiv och hintar om att Kjell gjort något sjukt mot henne.
Citera
2025-05-13, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sufend
Kan ingen luska fram vad fan det är Kjell har gjort? Missbruk? Våld? Otrohet? Eller vad är det som gör att Klara verkar vara helt under isen.

Av det jag hört i podden var det ju uppe på tapeten med skilsmässan långt innan det blev verklighet. Det kan ju vara tungt att skiljas men hon känns extremt destruktiv och hintar om att Kjell gjort något sjukt mot henne.

Jag undrar också! Tror starkt på att det är otrohet (!) eller typ att han helt ändrat personlighet. Om missbruk eller våld så skulle han inte få vara med barnen. Är det ingen här sol har varit på Kjells café? Hur är han som person?
Citera
2025-05-13, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Jag undrar också! Tror starkt på att det är otrohet (!) eller typ att han helt ändrat personlighet. Om missbruk eller våld så skulle han inte få vara med barnen. Är det ingen här sol har varit på Kjells café? Hur är han som person?
Jag tror mer på någon form av hot och våld än otrohet. Jag tänker att Klara inte skulle reagera så pass starkt av otrohet, hon verkar ju ha upplevt någon form av trauma?
Citera
2025-05-14, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Jag tror mer på någon form av hot och våld än otrohet. Jag tänker att Klara inte skulle reagera så pass starkt av otrohet, hon verkar ju ha upplevt någon form av trauma?

Får känslan av att det rör sig om någon form av psykisk misshandel vilket ju är ett brett begrepp. Att han inte varit en trygg och snäll partner helt enkelt. Mycket ilska, surhet och negativitet, vilket fått hennes självkänsla och nervsystem att ta skada.
Citera
2025-05-14, 16:08
Avstängd
Att hon e snygg råder inga tvivel om.
Citera
2025-05-15, 21:54
Medlem
Har hon inte hintat om aggressionsproblem, typ att det blivit otryggt och hotfullt för både henne och barnen med eviga utbrott och bråk, och att det lett till att hon lagt band på sin egen person för att blidka hans humör och det är det som hon nu är förbannad över att han fått henne att göra och att hon är lite arg på sig själv att hon både låtit honom hållas och att hon utsatt sina barn för att växa upp under sådana omständigheter? Fria spekulationer här.
Citera
2025-05-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Har hon inte hintat om aggressionsproblem, typ att det blivit otryggt och hotfullt för både henne och barnen med eviga utbrott och bråk, och att det lett till att hon lagt band på sin egen person för att blidka hans humör och det är det som hon nu är förbannad över att han fått henne att göra och att hon är lite arg på sig själv att hon både låtit honom hållas och att hon utsatt sina barn för att växa upp under sådana omständigheter? Fria spekulationer här.

Tror precis som du skriver här! Hon verkade angelägen om att ha ”egen vårdnad” men det verkade sen som om barnen var med Kjell också. 100% detta!
Citera
2025-05-16, 21:54
Medlem
Viss desperation utstrålar det ändå att dansa i trosor i sina stories (men inte tillstå att det är desperation utan påstå att det är träning av fotarbete för att bli bättre på tennis….ha ha ha, bra cover up) sen om det är desperation för uppmärksamhet, spridning, fler följare eller mer inkomst, ja vad vet man?
Citera
2025-05-16, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Viss desperation utstrålar det ändå att dansa i trosor i sina stories (men inte tillstå att det är desperation utan påstå att det är träning av fotarbete för att bli bättre på tennis….ha ha ha, bra cover up) sen om det är desperation för uppmärksamhet, spridning, fler följare eller mer inkomst, ja vad vet man?

Att ingen av hennes vänner stoppar henne
Citera
2025-05-17, 10:27
Medlem
Om de har en vårdnadstvist kan man ju begära ut en massa från tingsrätten, där kanske det står vad som hänt. Vet nån vilken tingsrätt det kan vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in