2025-05-10, 22:04
Medlem
har väl druckit ungefär 7-8 öl 6.0, och tagit 5 300mg lyrica och dragit en 100mg tjo, men det är väl ändå en lungt kombo för kroppen? är van med alla substanser för sig själv men det är första gången jag blandar alla 3. så min fråga är hur farlig är denna kombo?
Citera
2025-05-10, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latfet13
har väl druckit ungefär 7-8 öl 6.0, och tagit 5 300mg lyrica och dragit en 100mg tjo, men det är väl ändå en lungt kombo för kroppen? är van med alla substanser för sig själv men det är första gången jag blandar alla 3. så min fråga är hur farlig är denna kombo?
Det är ju väldigt individuellt, Men hade jag tagit samma som dig hade det gått bra beror nog lite på om du är van vid den dosen lyrr, men det går säkert bra ska du se
Citera
2025-05-12, 11:58
Medlem
Märkte knappt något på 450mg Lyrica trots att jag oftast är lättpåverkad. Jag får Gabapentin på recept och har tagit den i några år. Har jag större tolerans pga medicineringen med Gabapentin eller påverkar det inte alls?
Citera
2025-05-12, 17:39
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Märkte knappt något på 450mg Lyrica trots att jag oftast är lättpåverkad. Jag får Gabapentin på recept och har tagit den i några år. Har jag större tolerans pga medicineringen med Gabapentin eller påverkar det inte alls?

Gabapentin och Lyrica är korstoleranta så det är inte så konstigt
Citera
2025-05-12, 23:09
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LowLifeLime
Jag tycker dom är värdelös. Tagit max 2st 300mg för det är ju nå lurt med dom. Men vad tog du för dos och vad tyckte du?
Dom var helt värdelösa. Tog en halv karta utan att känna någon märkbar effekt. Tror inte ens det var något pregabalin i dom. Brukar annars känna av en 300mg första dagen!
Citera
2025-05-13, 10:04
Medlem
StonedMonkeys avatar
Någon som vet om frivårdens kollar efter lyrica när man lämnar UP?
Citera
2025-05-13, 11:13
Medlem
Jag har tagit lyrica i 1 vecka och varit fri från det i 4 dagar jag har tagit mellan 300-600 mg om dagen under 1 vecka då. Jag har en mild at, hur länge bör jag vänta innan jag kan ta igen med full effekt
Citera
2025-05-13, 14:04
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FofoStrones
Jag har tagit lyrica i 1 vecka och varit fri från det i 4 dagar jag har tagit mellan 300-600 mg om dagen under 1 vecka då. Jag har en mild at, hur länge bör jag vänta innan jag kan ta igen med full effekt

2-3 veckor
Citera
2025-05-13, 14:11
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey

Jag antar att dom kör med någon slags multisticka och jag skulle gissa att pregabalin finns där på.
Jag vet att jag pissade positivt på pregabalin i psykvården för ett par år sen och jag har för mig att det var på en vanlig multisticka, om dom inte körde ner ett separat lyricatest i urinet också då.
Men i vilket fall som helst så tror jag att frivården kollat efter pregabalin eftersom att det är en såpass vanlig substans att missbruka numera.
Citera
2025-05-13, 17:10
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey

Beror på vilken/vilka stickor dom har. Dom flesta multistickor tror jag testar Pregabalin. Värt att notera är att även Gabapentin och Phenibut ger utslag på Pregabalin
Citera
2025-05-13, 21:02
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D33zztun
Sunset 300mg pregabalin? Nån som hört om dessa? Letat i tråden men hittade inget o när jag googlade kom de upp massa med namn sunrise osv men ingen som matchade kartan snubben skickade bild på. Garanterat indisk men vettefan om jag vågar testa utan konfirmation att någon sett den innan? Röd vita kapslar med sunset 300mg skrivet uppe på kartan och nån blå text sidleds.

Jävlit lik de här sunrise grejerna men ändå inte exakt samma eftersom de står sunset??

Tack på förhand!

Vad tyckte du om dom? Fick precis en karta och har aldrig sett dom förut.
Citera
2025-05-13, 21:05
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FofoStrones

Kan man ens få AT efter enbart dom relativt små mängderna under så kort tid? Cirka en månad innan du får full effekt igen skulle jag tro, möjligtvis något kortare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in