Flashback bygger pepparkakshus!
2023-04-08, 21:22
Medlem
Dag 9 uten Lyrica, så regner med jeg tåler lite når jeg tar igjen.

Noen som har tatt Sobril sammen med lyrica? Fungerer det?
Citera
2023-04-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Jaha vad för institution om jag får fråga? Men lycka till iallafall <3
Jag tror att det kan bli en halvjobbig abstinens när man ätit över en månad men jag tror på dig att du klarat det ja du får ett välbehövligt uppehåll från lyrica nu och om jag ska ge dig ett tips till sen är att inte använda lyrica mer än 3 gånger per vecka helst bara 2 för att verkligen vara säker på att inte bli beroende igen.
Abstinenserna blir värre för varje gång man tänder av.

Jag blev lite seg på att svara kom över sjukt jävla bra heroin så har bara suttit och noddat ett antal dagar xD

Har vært i alkoholrehab 5 mnd i 2022, og hadde en liten uke der nå. "Påskeferie, påske-lov"). 7 mnd edru, men drikker i dag. Går bra. Var egentlig ikke alkohol - beroende.

Jeg tror jeg har opplevd abstinens efter Lyrica. Svetting natt og dag - kald og varm. Angst. Diare. Dårlig søvn selv med 50 til 150 mg Lyrica!!!!
Citera
2023-04-08, 21:55
Medlem
Hej någon som vet vad det är i lyrican som är hel vit? Ska vara 150mgare men dom ser ut att ha blivit packade av de som sålt, alltså inga svenska lyrr. Vad brukar de som säljer spä ut med? Kan det vara farligt? Ruset känns precis som vanliga lyrr.

Lite orolig bara då jag inspekterade dem.
Citera
2023-04-09, 23:42
Medlem
Har tagit 600mg eller 750mg, minns inte riktigt!

Har 0,6 kola också vilket jag börjat ta lite av för en stund sen.

Är det risk för krampanfall på 750mg lyrr + 0,6 kola?

Har fått säkert 6 krampanfall förr, då jag blandade lyrr och E.

Har hört att om man krampat tidigare så är kramptröskeln sänkt så det blir lättare att få kramper igen.

Gäller det även när man tar såpass låga doser som jag gjort?

Är nybörjare, tar kola typ 1gång i månaden och lyrr tog jag senast för ett halvår sen
Citera
2023-04-10, 03:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001

Har hört att om man krampat tidigare så är kramptröskeln sänkt så det blir lättare att få kramper igen.

Är nybörjare, tar kola typ 1gång i månaden och lyrr tog jag senast för ett halvår sen

Ingen svarar för du är helt sämst.
Du kommer säkert krampa varje gång du tar lyrica hädanefter, kanske till och med ensamt, iaf i större mängder som jag antar du föredrar.

Skit i att blanda, kan du inte bara ha kul med kolan hur javla mycket begär du egentligen?
Citera
2023-04-11, 08:28
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001

Varför ens blanda ladd med lyrica? Är du så rädd för att krampa så blanda ingenting med lyrica.

Om du är nybörjare som du själv skriver så låt bli att göra massa blandningar som du nojjar upp dig själv över.
Citera
2023-04-11, 08:33
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaenerysGot
Har vært i alkoholrehab 5 mnd i 2022, og hadde en liten uke der nå. "Påskeferie, påske-lov"). 7 mnd edru, men drikker i dag. Går bra. Var egentlig ikke alkohol - beroende.

Jeg tror jeg har opplevd abstinens efter Lyrica. Svetting natt og dag - kald og varm. Angst. Diare. Dårlig søvn selv med 50 til 150 mg Lyrica!!!!
Låter som du fick smaka på en liten lyricaabstinens. Hoppas det löste sig och hoppas att du kan försöka låta bli att äta det regelbundet, du verkar kommit undan ganska lindrigt men det blir värre för varje abstinens och ju längre du går på det desto värre blir det bara och till slut går det fan inte sluta hur mycket man väl vill för man mår så fruktansvärt dåligt utan
Citera
2023-04-11, 12:15
Medlem
Citat:
Låter som du fick smaka på en liten lyricaabstinens. Hoppas det löste sig och hoppas att du kan försöka låta bli att äta det regelbundet, du verkar kommit undan ganska lindrigt men det blir värre för varje abstinens och ju längre du går på det desto värre blir det bara och till slut går det fan inte sluta hur mycket man väl vill för man mår så fruktansvärt dåligt utan

Ja. Takk. Jeg kan ikke holde på med lyrica heller. Jeg har ikke råd.. Kjøper av en venn.. Har 20 150mg tabletter igjen..
Citera
2023-04-11, 18:23
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaenerysGot
Ja. Takk. Jeg kan ikke holde på med lyrica heller. Jeg har ikke råd.. Kjøper av en venn.. Har 20 150mg tabletter igjen..
Lika bra att sluta medans du kan, inte alls kul när man sitter och har dragit i sig stora mängder i några månader och lyrican är slut.
Lycka till iallafall
Citera
2023-04-13, 07:49
Medlem
Inne på dag 4 utan lyrica efter en hyfsat snabb nedtrappning, efter missbruk av 1-2 gram/dag i 4-5 månader. Känns inte jätteilla än så länge. Hur stor är risken att det kommer bli mycket värre?
Citera
2023-04-13, 08:13
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Inne på dag 4 utan lyrica efter en hyfsat snabb nedtrappning, efter missbruk av 1-2 gram/dag i 4-5 månader. Känns inte jätteilla än så länge. Hur stor är risken att det kommer bli mycket värre?
Blir nog inte jätte mycket värre men det kan komma vissa perioder då det känns som det är värre. Kan gå lite i vågor det där
Citera
2023-04-13, 09:06
Medlem
Citat:
Blir nog inte jätte mycket värre men det kan komma vissa perioder då det känns som det är värre. Kan gå lite i vågor det där

Jo precis. Symptomen avlöser ju lite varandra så beror väl på vad man tycker är jobbigast antar jag. Tänkte mer att om man skulle bli akut dödssjuk som vissa verkar bli så kanske man redan borde blivit det isåfall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in