Citat:
Ursprungligen postat av
LowLifeLime
Okej förstår. Har även prometazin på recept och de kan få mig nodda till på suben,
(det är vad jag är ute efter). Tror du att det är nån fara att blanda in den?
Det jag skrev innan om alpra/diazepam var om lyr va ungefär lika farligt att blanda in som dom, som jag hört man ska passa sig för
Du kan blanda på med din medicin så mycket du vill utan några komplikationer. Så länge du inte tänker dra allt på samma gång. Du får nog en väldigt lång och djup sömn bara. Men hoppa det helst.
Skulle säga att dina benzomediciner kan ha värre komplikationer än lyrican har man riktigt otur så får man andningsdepp av benzo. Man kan aldrig vara helt säker att inget händer just denna gången eller nästa. Man behöver nog få i sig lite större mängder för att det ska hända, maximal otur att bara sluta andas och dö för ett skönare rus.Allt är såklart om man har tolerans och vilka mängder man petar i sig. 10mg stess eller 150mg stess, säger sig självt.
Jag har aldrig fått några bieffekter av lyr och sub. Har tagit ordentliga doser av båda. Har 16mg sub från LARO och säkert ätit runt 1500mg lyr utan att få några problem att blanda samtidigt. Kunde få en yrsel av lyrican när man inte hade tagit så ofta innan.Har dock hög tolerans på båda. Tycker inte du ska oroa dig combon och låta bli istället. Bra mår man ju av dom två ihop. Lycka till
Du brukar