2025-05-01, 17:49
Medlem
LowLifeLimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Ja då. Ta 150-300mg lyr och mys.

Tack för svar. Tog 300mg nu idag men hade inte tagit nån Suboxone idag för jag missade det, känner inte av de så mycket alls. Sub har rätt lång halverings tid men om jag knappt känner nått nu så borde väll 600-800mg funka fint?
Eller är det typ lika farligt som lite alpra/diazepam?
Citera
2025-05-01, 18:51
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LowLifeLime
Tack för svar. Tog 300mg nu idag men hade inte tagit nån Suboxone idag för jag missade det, känner inte av de så mycket alls. Sub har rätt lång halverings tid men om jag knappt känner nått nu så borde väll 600-800mg funka fint?
Eller är det typ lika farligt som lite alpra/diazepam?

Funkar fint att blanda med. Att eu inte känner något från din sub är normalt. Du kan utan problem gå 1-2 dagar utan att få någon abstinens alls.

Ta hellre mer lyrica än att blanda in nya preparat. Så hade jag gjort. Men du behöver ju inte ta flera gram lyr för det
Citera
2025-05-01, 20:11
Medlem
LowLifeLimes avatar
Citat:
Funkar fint att blanda med. Att eu inte känner något från din sub är normalt. Du kan utan problem gå 1-2 dagar utan att få någon abstinens alls.

Ta hellre mer lyrica än att blanda in nya preparat. Så hade jag gjort. Men du behöver ju inte ta flera gram lyr för det

Okej förstår. Har även prometazin på recept och de kan få mig nodda till på suben,
(det är vad jag är ute efter). Tror du att det är nån fara att blanda in den?
Det jag skrev innan om alpra/diazepam var om lyr va ungefär lika farligt att blanda in som dom, som jag hört man ska passa sig för
Citera
2025-05-02, 03:52
Medlem
Holmquists avatar
Flera år sedan jag tog lyrica senast. Köpte idag 2 kartor nervigesic pregabalin 300mg.

Ser nu bara en sida bakåt i tråden att dom är värdelösa. Innehåller dom något pregabalin alls?
Dyra var dom också, betalade 300kr per karta....
Citera
2025-05-03, 12:12
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LowLifeLime
Okej förstår. Har även prometazin på recept och de kan få mig nodda till på suben,
(det är vad jag är ute efter). Tror du att det är nån fara att blanda in den?
Det jag skrev innan om alpra/diazepam var om lyr va ungefär lika farligt att blanda in som dom, som jag hört man ska passa sig för
Du kan blanda på med din medicin så mycket du vill utan några komplikationer. Så länge du inte tänker dra allt på samma gång. Du får nog en väldigt lång och djup sömn bara. Men hoppa det helst.

Skulle säga att dina benzomediciner kan ha värre komplikationer än lyrican har man riktigt otur så får man andningsdepp av benzo. Man kan aldrig vara helt säker att inget händer just denna gången eller nästa. Man behöver nog få i sig lite större mängder för att det ska hända, maximal otur att bara sluta andas och dö för ett skönare rus.Allt är såklart om man har tolerans och vilka mängder man petar i sig. 10mg stess eller 150mg stess, säger sig självt.

Jag har aldrig fått några bieffekter av lyr och sub. Har tagit ordentliga doser av båda. Har 16mg sub från LARO och säkert ätit runt 1500mg lyr utan att få några problem att blanda samtidigt. Kunde få en yrsel av lyrican när man inte hade tagit så ofta innan.Har dock hög tolerans på båda. Tycker inte du ska oroa dig combon och låta bli istället. Bra mår man ju av dom två ihop. Lycka till

Du brukar
Citera
2025-05-04, 11:30
Medlem
LowLifeLimes avatar
Citat:
Du kan blanda på med din medicin så mycket du vill utan några komplikationer. Så länge du inte tänker dra allt på samma gång. Du får nog en väldigt lång och djup sömn bara. Men hoppa det helst.

Skulle säga att dina benzomediciner kan ha värre komplikationer än lyrican har man riktigt otur så får man andningsdepp av benzo. Man kan aldrig vara helt säker att inget händer just denna gången eller nästa. Man behöver nog få i sig lite större mängder för att det ska hända, maximal otur att bara sluta andas och dö för ett skönare rus.Allt är såklart om man har tolerans och vilka mängder man petar i sig. 10mg stess eller 150mg stess, säger sig självt.

Jag har aldrig fått några bieffekter av lyr och sub. Har tagit ordentliga doser av båda. Har 16mg sub från LARO och säkert ätit runt 1500mg lyr utan att få några problem att blanda samtidigt. Kunde få en yrsel av lyrican när man inte hade tagit så ofta innan.Har dock hög tolerans på båda. Tycker inte du ska oroa dig combon och låta bli istället. Bra mår man ju av dom två ihop. Lycka till

Du brukar

Okej det här var svaret jag behövde. Folk tar så små doser sub som jag läser om men nu har jag ändå en som provat på detta själv. Tusen tack för all hjälp!
Citera
2025-05-04, 11:31
Medlem
LowLifeLimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Flera år sedan jag tog lyrica senast. Köpte idag 2 kartor nervigesic pregabalin 300mg.

Ser nu bara en sida bakåt i tråden att dom är värdelösa. Innehåller dom något pregabalin alls?

Jag har sånna nu. Står det ”signature” på dom? 300mg kändes som typ 200 för mig
Citera
2025-05-04, 12:32
Medlem
LowLifeLimes avatar
Citat:

Smakar pulvret i dina också sjukt konstigt? Smakar som nån torkad nermald fisk blandat med laktospulver typ. Inte ett enda litet korn glitter heller.
Citera
2025-05-04, 19:46
Medlem
rulle-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Jag hade lyrica på recept 6 år 600 mg per dag, innan dess så missbrukade jag det och åt under 3-4 är 12-1800 per dag. Nu till grejen jag verkar inte kunna bli hög på det längre igår käkade jag 12 stycken 300 mg ingenting antagligen var jag fucked eftersom jag inte fick handla på systemet men jag kände mig normal ångestdämpad bara. Hade inte tagit lyrica på en månad innan detta

Jag har hållit upp med lyrica i upp till 6 månader som längst samma visa jag tog 5-10 lyrica 300 mgare efter långa uppehållet utan att känna mig påverkad, någon annan gång två månader och därefter vräkt i mig ,1800 utan effekt annat än ångestlindring. Detta är väldigt tråkigt för mig då lyricaruset under många år var min favoritdrog.

Kan det helt enkelt vara så att jag använt lyrica så mycket och så länge att min hjärna skapat en permanent tolerans mot berusningskänslorna som kommer av lyrica? Fler som upplever samma sak.

Nej jag tror inte att du kan skapa en permanent tolerans mot en substans. Det låter för ologiskt. Enda sättet som du möjligtvis skulle kunna verifiera att du har en permanent tolerans skulle vara att lägga undan alla droger i en hel månad och sedan slänga i dig 1500mg av lyrica som inte är köpt på gatan utan lyrica som du har hämtat ut från apoteket.

Jag råkade ut för samma sak som jag misstänker att du råkat ut för, nämnligen köpt lyrica på gatan som knappast innehåller någon pregabalin över huvud taget. Kan du dela med dig vilket märke lyrica du köpte?
Citera
2025-05-10, 13:07
Medlem
LowLifeLimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 019Orebro
Hade du gjort lite research innan du bestämde dig för att köpa de där värdelösa märket så hade du lärt dig att dom är falska. Du kan trycka i dig hela boxen på en gång för du kommer inte få ut någon effekt ändå
Japp sitter på en sån korta nu och detta är i Norrland så kostade mig 500 spänn. Lagom sne är man
Citera
2025-05-10, 13:20
Medlem
LowLifeLimes avatar
Citat:

Jag tycker dom är värdelös. Tagit max 2st 300mg för det är ju nå lurt med dom. Men vad tog du för dos och vad tyckte du?
Citera
2025-05-10, 14:48
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Tog nyss 4500mg Pregabalin och tidigare 25mg Baklofen och tar nog 25mg Baklofen lite senare idag.

Har tidigare varit riktigt beroende av Pregabalin och Gabapentin men jag lyckades avsluta mitt beroende CT och den AT'n var hemsk och varade nästan 1 månad. Och då tog jag stora doser typ varannan eller var 3:e dag.

Men nu tar jag bara dessa doser 1 till 2 ggr i månaden max. Annars tar jag bara vanliga doser.

Så om ni tar det i rus-syfte så vänta ganska många dagar mellan intag!

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2025-05-10 kl. 14:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in