2025-05-13, 12:00
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Du har tydligen aldrig satt en fot i div. träningspass i form av dans, Aerobics, Sumba, Core, Spinning, you name it! av olika former av träningspass det finns idag som fullständigt domineras av....kvinnor som svettas floder.
Tycker du ska gå med i ett sånt pass så får du lära dig vad hård träning är. Lyfta lite vikter? tssss...

Här ta dig en titt på en vanlig samba

https://www.youtube.com/watch?v=OaM8DALTFOY

vem har syltunna klackar? snurrar mest? vrider och vickar på höfterna mest? och framförallt oftare gör allt detta baklänges?

Ja kan ge dig att båda dansar lika hårt...men fan inte att män gör det mer eller bättre.....no way.

De manliga dansarna skulle dock ha lättare att ta kvinnorollen än vad kvinnorna skulla ha att ta mansrollen. Så fort det blir lyft så är det kört för kvinnorna. Samma sak i konståkning, cheerleading osv, dvs alla könade paraktiviteter. Mannen kan agera kvinna men kvinnan kan inte agera man.
Citera
2025-05-13, 12:40
Medlem
Kvinnor är bättre på att vara värdefulla.

https://www.youtube.com/shorts/FOoo_eayz6Y

Kvinnorna var mer värdefulla eftersom det behövs inte så många män att befrukta kvinnor.

Män är inte oumbärliga i ett samhälle ,därför behandlas de sämre.
Citera
2025-05-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du älskar dina låsta tabloid artiklar. Men jag fattar vad den går ut på.

Du menar alltså att män aldrig hade klarat av att köpa unga kvinnor för att "kladda" på dem och komma undan med det?

Nej, vad tråden "bevisat" är att män är bäst på allt, iallafall om man ska tro antifeministerna.

Nej, precis. Män hade aldrig klarat av detta. Några utdrag:

Citat:
Kön på gatan utanför Västerås kongress ringlar lång, biljetterna till de 1 060 platserna är utsålda.

Marie Ånhem, 39, är på plats i god tid. Hon har bokat en vip-plats på första raden.

– Det här är en tidig 40-årspresent till mig själv. Jag är nybliven singel och jag vet vad jag vill. Jag vill se nakna män, deklarerar hon.

Citat:
Ann-Kristin Axelsson, 54, har rest från Eskilstuna och beskriver kvällen som ”magisk”.

– Det har varit helt underbart! Jag är här med ett gäng kompisar och vi har fått ett minne för livet. Kommer Magic Men tillbaka gör vi det också.

Hon ser inga problem med objektifiering av män.

– Det är ändå det vi är här för, och det är deras jobb. Skulle vi inte tycka att de var trevliga att titta på skulle de inte ha någon publik.

Och bilderna talar sitt tydliga språk. Gråhåriga, överviktiga kärringar som sitter på scenen eller i publikhavet och klämmer på de helnakna männens rumpor, bI a. I videoinslaget går de ut med namn och bild och berättar att de är där för att objektifiera och se nakna män. Vi vet ju alla hur reaktionen blivit ifall könen här var omvända, så jag måste ge kvinnor att de är väldigt duktiga på detta. Mycket bättre än män, som inte hade kunnat göra detta utan att samtidigt begå socialt självmord. Där har män definitivt något att lära.
Citera
2025-05-13, 18:10
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller

Och bilderna talar sitt tydliga språk. Gråhåriga, överviktiga kärringar som sitter på scenen eller i publikhavet och klämmer på de helnakna männens rumpor, bI a. I videoinslaget går de ut med namn och bild och berättar att de är där för att objektifiera och se nakna män. Vi vet ju alla hur reaktionen blivit ifall könen här var omvända, så jag måste ge kvinnor att de är väldigt duktiga på detta. Mycket bättre än män, som inte hade kunnat göra detta utan att samtidigt begå socialt självmord. Där har män definitivt något att lära.

Jamen du vet, de gamla kåta kvinnorna hjälper de unga killarna ur fattigdom och gör det möjligt för dem att äta sig mätta i ett par dagar + att träna på gym är inte gratis. Vill du hellre att de unga killarna går hungriga?

Dessutom handlar det om biologi, kvinnor oavsett ålder tänder som fan på unga muskulösa män. Så det här beteendet kommer aldrig någonsin att försvinna.
Senast redigerad av Jenny9 2025-05-13 kl. 18:13.
Citera
2025-05-13, 18:52
Avslutad
Citat:

Kvinnor är bättre på att inte inbjuda publiken till att klämma dem på rumpan när de uppträder lättklädda (inte helnakna) på Västerås kongress.

Vill de bli klämda på rumpan har de nog däremot inga problem att bjuda in publiken till det.
Citera
2025-05-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jamen du vet, de gamla kåta kvinnorna hjälper de unga killarna ur fattigdom och gör det möjligt för dem att äta sig mätta i ett par dagar + att träna på gym är inte gratis. Vill du hellre att de unga killarna går hungriga?

Dessutom handlar det om biologi, kvinnor oavsett ålder tänder som fan på unga muskulösa män. Så det här beteendet kommer aldrig någonsin att försvinna.

Ja det vet jag väl men jag ser inte vad det har med saken att göra. Min poäng var att kvinnor är bättre än män på att göra detta utan att mötas av social skam. När män gör exakt samma sak blir de ju socialt lemlästade. Men kvinnor lyckas på något sätt undvika det. Hur vet jag inte, men skickligt är det. Därför tycker jag vi kan lägga till detta i den redan långa listan på saker som kvinnor är bättre än män på.
Citera
2025-05-13, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Kvinnor är bättre på att inte inbjuda publiken till att klämma dem på rumpan när de uppträder lättklädda (inte helnakna) på Västerås kongress.

Vill de bli klämda på rumpan har de nog däremot inga problem att bjuda in publiken till det.

Jaså, hur vet du det?
Citera
2025-05-13, 19:37
Medlem
Ballerinan-15s avatar
eee ja, gå i skolan och ha bättre betyg än män, bättre på att visa känslor, vi lever längre, mer nogranna och bättre tålamod
Citera
2025-05-13, 19:38
Avslutad
Citat:
Jaså, hur vet du det?
Nä ok, män är nog bättre på att inbjuda publiken till att klämma dem på rumpan när de uppträder på Västerås kongress.
Citera
2025-05-13, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä ok, män är nog bättre på att inbjuda publiken till att klämma dem på rumpan när de uppträder på Västerås kongress.

Jaså? Hur vet du det?
Citera
2025-05-13, 19:42
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ja det vet jag väl men jag ser inte vad det har med saken att göra. Min poäng var att kvinnor är bättre än män på att göra detta utan att mötas av social skam. När män gör exakt samma sak blir de ju socialt lemlästade. Men kvinnor lyckas på något sätt undvika det. Hur vet jag inte, men skickligt är det. Därför tycker jag vi kan lägga till detta i den redan långa listan på saker som kvinnor är bättre än män på.

Av samma anledning som en random svart kille kan kalla en annan random svart kille för "nigger". Men en random vit kille kan inte kalla en random svart kille för "nigger".

Japp, då har vi två saker till kvinnors fördel:

1. Bättre och säkrare bilförare än män

2. Kan kolla på nakna unga muskulösa killar utan att bli socialt skammade
Citera
2025-05-13, 19:45
Avslutad
Citat:
Jaså? Hur vet du det?
Nä män och kvinnor är nog lika bra på att inbjuda publiken till att klämma dem på rumpan när de dansar halvnakna på Västerås kongress.

Eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in