Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Du älskar dina låsta tabloid artiklar. Men jag fattar vad den går ut på.
Du menar alltså att män aldrig hade klarat av att köpa unga kvinnor för att "kladda" på dem och komma undan med det?
Nej, vad tråden "bevisat" är att män är bäst på allt, iallafall om man ska tro antifeministerna.
Nej, precis. Män hade aldrig klarat av detta. Några utdrag:
Citat:
Kön på gatan utanför Västerås kongress ringlar lång, biljetterna till de 1 060 platserna är utsålda.
Marie Ånhem, 39, är på plats i god tid. Hon har bokat en vip-plats på första raden.
– Det här är en tidig 40-årspresent till mig själv. Jag är nybliven singel och jag vet vad jag vill. Jag vill se nakna män, deklarerar hon.
Citat:
Ann-Kristin Axelsson, 54, har rest från Eskilstuna och beskriver kvällen som ”magisk”.
– Det har varit helt underbart! Jag är här med ett gäng kompisar och vi har fått ett minne för livet. Kommer Magic Men tillbaka gör vi det också.
Hon ser inga problem med objektifiering av män.
– Det är ändå det vi är här för, och det är deras jobb. Skulle vi inte tycka att de var trevliga att titta på skulle de inte ha någon publik.
Och bilderna talar sitt tydliga språk. Gråhåriga, överviktiga kärringar som sitter på scenen eller i publikhavet och klämmer på de helnakna männens rumpor, bI a. I videoinslaget går de ut med namn och bild och berättar att de är där för att objektifiera och se nakna män. Vi vet ju alla hur reaktionen blivit ifall könen här var omvända, så jag måste ge kvinnor att de är väldigt duktiga på detta. Mycket bättre än män, som inte hade kunnat göra detta utan att samtidigt begå socialt självmord. Där har män definitivt något att lära.