2025-05-12, 19:27
Medlem
Jenny9s avatar
Hahaha naturligtvis är män bättre på att dansa än kvinnor också..... Lägger till det på listan över allt som män är bättre än kvinnor på.

Hade män kunnat föda barn hade de naturligtvis varit bättre på det också.......
Citera
2025-05-12, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hahaha naturligtvis är män bättre på att dansa än kvinnor också..... Lägger till det på listan över allt som män är bättre än kvinnor på.

Gör så.
Citera
2025-05-12, 20:30
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
Gör så.

Done!

Män är bäst på att uppfinna saker, förgripa sig på barn, starta krig, underhålla krig, tillverka vapen, tortera, misshandla, mörda, våldta, flyga till månen, vinna Nobelpris, bedra, manipulera, luras, bygga hus, underhålla vägar, underhålla elnätverken, dö och skadas på arbetsplatsen, begå självmord, vara psykopater/narcissister, begå brott, sitta i fängelse, orsaka allvarliga olyckor i trafiken, överge sin avkomma, begå massmord, förtrycka, förminska, vara alkoholister och pundare, få dåliga betyg i skolan, inte studera vidare/hoppa av högre studier, klaga, skylla ifrån sig, suga kuk, vara diktatorer, förstöra hela länder, parkera, laga mat, vara lata, inte vara närvarande föräldrar, män är bäst på att vara offer, exploatera och utnyttja människor i låginkomstländerna, vara fysiskt starka, hitta på olika ideologier, lyda order, dansa, osv osv osv osv. Finns nog inget män inte är bäst på.

Förutom bilkörning. Kvinnor är fortsatt bättre och säkrare bilförare än män.
Citera
2025-05-12, 20:54
Medlem
Citat:
Done!

Män är bäst på att uppfinna saker, förgripa sig på barn, starta krig, underhålla krig, tillverka vapen, tortera, misshandla, mörda, våldta, flyga till månen, vinna Nobelpris, bedra, manipulera, luras, bygga hus, underhålla vägar, underhålla elnätverken, dö och skadas på arbetsplatsen, begå självmord, vara psykopater/narcissister, begå brott, sitta i fängelse, orsaka allvarliga olyckor i trafiken, överge sin avkomma, begå massmord, förtrycka, förminska, vara alkoholister och pundare, få dåliga betyg i skolan, inte studera vidare/hoppa av högre studier, klaga, skylla ifrån sig, suga kuk, vara diktatorer, förstöra hela länder, parkera, laga mat, vara lata, inte vara närvarande föräldrar, män är bäst på att vara offer, exploatera och utnyttja människor i låginkomstländerna, vara fysiskt starka, hitta på olika ideologier, lyda order, dansa, osv osv osv osv. Finns nog inget män inte är bäst på.

Påminner lite om ditt första inlägg i tråden, skrivet för 7 år sen:

Citat:
Män är bättre än kvinnor på att:

Begå självmord

Våldta barn, kvinnor, män

Mörda sina barn

Mörda sin partner

Utnyttja barn sexuellt

Begå sexuella övergrepp

Tortera

Misshandla

Förstöra egendom

Starta krig

Utföra massakrer

Vara ensamma

Skylla på andra

Framställa massförstörelsevapen

Vara manipulativa diktatorer

Roffa åt sig

Vara egoistiska

Vara autistiska

Vara pskykopatiska

Kosta samhället pengar

Dö i trafiken

Orsaka så andra dör i trafiken

Hata kvinnor/döda kvinnor

Hetsigt temperament

Vara fåfänga/stolta låta fåfängan/stoltheten gå ut över andra

Köpa prostituerade

Handla med människor, vapen, knark

Korrumpera samhället

Jag har säkert glömt något, men nej, finns inte mycket kvinnor är bättre på.

Vissa mognar aldrig, uppenbarligen. En gång manshatare, alltid manshatare. Men jag kan vara snäll och ge dig 7 år till så får vi se om du utvecklats lite mer då
Citera
2025-05-12, 21:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Påminner lite om ditt första inlägg i tråden, skrivet för 7 år sen:

Vissa mognar aldrig, uppenbarligen. En gång manshatare, alltid manshatare. Men jag kan vara snäll och ge dig 7 år till så får vi se om du utvecklats lite mer då

Jag brukar anpassa mognadsnivån efter TS.

Man hatar inte män bara för att man konstaterar att majoriteten av våldtäktsmän, pedofiler och mördare osv är män.
Citera
2025-05-12, 21:32
Medlem
Citat:
Jag brukar anpassa mognadsnivån efter TS.

Det låter som ett väldigt omoget beteende.

Citat:
Man hatar inte män bara för att man konstaterar att majoriteten av våldtäktsmän, pedofiler och mördare osv är män.

Nej, men man hatar män om man skriver sådana inlägg som de två snarlika inläggen från dig jag citerade ovan.

Men du kanske tycker att någon som säger "invandrare är bättre på..." och därefter listar 50 negativa saker invandrare är bättre på inte just har gjort ett rasistiskt uttalande?
Citera
2025-05-12, 21:44
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det låter som ett väldigt omoget beteende.

Nej, men man hatar män om man skriver sådana inlägg som de två snarlika inläggen från dig jag citerade ovan.

Men du kanske tycker att någon som säger "invandrare är bättre på..." och därefter listar 50 negativa saker invandrare är bättre på inte just har gjort ett rasistiskt uttalande?

Ok.

Nej det gör man inte, som sagt.

- invandrarmän är bättre på att begå överfallsvåldtäkter

- invandrarmän är bättre på att förtrycka sina partners och döttrar

- invandrarmän är bättre på att begå alla typer av sexualbrott

- invandrarmän är bättre på att skjuta ihjäl varandra

- invandrarmän är bättre på att langa droger

- invandrarmän är bättre på att grooma småungar till att begå mord

- invandrarmän är bättre på att fly

- invandrarmän är bättre på att mörda poliser(?)

- invandrarmän är bättre på att kasta ut sina döttrar och systrar från balkongen

- invandrarmän är bättre på att skjuta ihjäl sina döttrar och systrar

Osv osv

....... än svenska män och kvinnor
Citera
2025-05-12, 21:49
Medlem
Citat:
Ok.

Nej det gör man inte, som sagt.

- invandrarmän är bättre på att begå överfallsvåldtäkter

- invandrarmän är bättre på att förtrycka sina partners och döttrar

- invandrarmän är bättre på att begå alla typer av sexualbrott

- invandrarmän är bättre på att skjuta ihjäl varandra

- invandrarmän är bättre på att langa droger

- invandrarmän är bättre på att grooma småungar till att begå mord

- invandrarmän är bättre på att fly

- invandrarmän är bättre på att mörda poliser(?)

- invandrarmän är bättre på att kasta ut sina döttrar och systrar från balkongen

- invandrarmän är bättre på att skjuta ihjäl sina döttrar och systrar

Osv osv

....... än svenska män och kvinnor

Prova att säga det där i t ex en riksdagsdebatt och se om du blir rasistanklagad eller inte.
Citera
2025-05-12, 22:05
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Prova att säga det där i t ex en riksdagsdebatt och se om du blir rasistanklagad eller inte.

Hade jag säkert blivit, men jag hade inte brytt mig. Dessutom hade jag troligen inte ens blivit insläppt eftersom jag tillhör "verklighetens folk"
Citera
2025-05-12, 23:57
Medlem
Citat:
Done!

Du har förresten fel. Det finns många saker kvinnor är bättre på. Ett flertal exempel har tagits upp i den här tråden på sistone.

Och jag har hittat ännu ett. Kvinnor är bättre på att kladda på unga nakna män mot betalning och komma undan med det. Motsvarande hade ALDRIG män klarat av, den saken är klar.

https://amelia.expressen.se/premium/bakom-kulisserna-pa-strippshowen-magic-men-jag-vill-se-nakna-man/

OBS: varning för innehåll som riskerar förstöra självgoda kvinnors världsbild.
Citera
2025-05-13, 06:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Du har förresten fel. Det finns många saker kvinnor är bättre på. Ett flertal exempel har tagits upp i den här tråden på sistone.

Och jag har hittat ännu ett. Kvinnor är bättre på att kladda på unga nakna män mot betalning och komma undan med det. Motsvarande hade ALDRIG män klarat av, den saken är klar.

https://amelia.expressen.se/premium/bakom-kulisserna-pa-strippshowen-magic-men-jag-vill-se-nakna-man/

OBS: varning för innehåll som riskerar förstöra självgoda kvinnors världsbild.

Du älskar dina låsta tabloid artiklar. Men jag fattar vad den går ut på.

Du menar alltså att män aldrig hade klarat av att köpa unga kvinnor för att "kladda" på dem och komma undan med det?

Nej, vad tråden "bevisat" är att män är bäst på allt, iallafall om man ska tro antifeministerna.
Citera
2025-05-13, 09:25
Medlem
Citat:
Du har bevisligen aldrig satt din fot på ett gym. Vi som besöker gym regelbundet kan intyga att de flesta kvinnor där inte gör så mycket annat än att strutta omkring i bara underkläderna och visa upp sig.

Vad gäller andra typer av "träning" som "ofta domineras av kvinnor" så är det väl typ yoga, pilates och zumba. Inte direkt superansträngande med andra ord. Poledance är väl undantaget.

Vad pratar du om? Givetvis är det svårare att lyfta och föra.

Du har tydligen aldrig satt en fot i div. träningspass i form av dans, Aerobics, Sumba, Core, Spinning, you name it! av olika former av träningspass det finns idag som fullständigt domineras av....kvinnor som svettas floder.
Tycker du ska gå med i ett sånt pass så får du lära dig vad hård träning är. Lyfta lite vikter? tssss...

Här ta dig en titt på en vanlig samba

https://www.youtube.com/watch?v=OaM8DALTFOY

vem har syltunna klackar? snurrar mest? vrider och vickar på höfterna mest? och framförallt oftare gör allt detta baklänges?

Ja kan ge dig att båda dansar lika hårt...men fan inte att män gör det mer eller bättre.....no way.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in