2025-05-12, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag skulle inte ha lagt ut handlingarna om jag inte hade tillåtelse att göra det pucko.
Jag har full koll på vad som är sant och inte.
Du läckte just Joakims telefonnummer på Flashback och numret är det Jocke faktiskt har använt privat.

Försök få inlägget raderat så slipper Jocke gnälla i nästa podd om att ”Flashback” har läckt hans telefonnummer.

Det låter ju helt otroligt att han jagar tag på en dig, en flashbackare för att du ska läcka handlingar med hans telefonnummer, men inte jagar fatt på dig igen och ser till att det plockas bort.

Det här kan inte stämma.

Citat:
Du vet ingenting om det, men visst jag ska tänka på det nästa gång så ska vi se om alla gnäller på att det är falska papper.

Du kanske är en sån som inte har något liv som vill sitta och ringa Jocke känns som du känner dig träffad som måste skriva det i flera trådar.
Det läcktes på Flashback för att han bad dig läcka det. Ingen kommer ringa till honom.

Har han slutat med testo?
Senast redigerad av Pallal 2025-05-12 kl. 21:46.
Citera
2025-05-12, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du läckte just Joakims telefonnummer på Flashback och numret är det Jocke faktiskt har använt privat.

Försök få inlägget raderat så slipper Jocke gnälla i nästa podd om att ”Flashback” har läckt hans telefonnummer.

Det låter ju helt otroligt att han jagar tag på en dig, en flashbackare för att du ska läcka handlingar med hans telefonnummer, men inte jagar fatt på dig igen och ser till att det plockas bort.

Det här kan inte stämma.

Det läcktes på Flashback för att han bad dig läcka det. Ingen kommer ringa till honom.

Har han slutat med testo?

Så du har koll på vilket nr han använder privat, där ser man….
Han har absolut inte jagat mig det är dina ord.
Tråkigt för er men ingen har blivit arg på mig varken Jocke eller Anjo 🤔
Citera
2025-05-12, 23:17
Medlem
Citat:
Så du har koll på vilket nr han använder privat, där ser man….
Han har absolut inte jagat mig det är dina ord.
Tråkigt för er men ingen har blivit arg på mig varken Jocke eller Anjo 🤔
Det är klart jag vet.

Tack för info att dom är med på att du valde läcka numren på Flashback.

Du skriver att fick dokumentet och fick godkänt att lägga ut det utan att maska, ingen blev sur på dig när dom upptäckte att du läckte deras nummer och personnummer.

Jocke eller Anjo kan aldrig använda det som offerkofta i framtiden eftersom dom själva varit helt med på det och ville att du skulle ladda upp det.
Senast redigerad av Pallal 2025-05-12 kl. 23:19.
Citera
2025-05-12, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är klart jag vet.

Tack för info att dom är med på att du valde läcka numren på Flashback.

Du skriver att fick dokumentet och fick godkänt att lägga ut det utan att maska, ingen blev sur på dig när dom upptäckte att du läckte deras nummer och personnummer.

Jocke eller Anjo kan aldrig använda det som offerkofta i framtiden eftersom dom själva varit helt med på det och ville att du skulle ladda upp det.

Jag blev tillfrågad att lägga ut dessa papper, så jag bara skickade iväg det.
Men inte är grabbarna sura på mig nu om ni tror.
Citera
2025-05-13, 20:28
Medlem
Dopys avatar
Jag förstår inte varför Jocke bad en flashbackare sprida hans privata telefonnummer på flashback? jocke brukar ju klaga när hans nummer blir läckt och okända människor ringer honom.
Har jocke brist på idéer och vill kunna klaga på detta för att ha något att prata om nu när han inte ska prata om familjen berg längre?
Citera
2025-05-15, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag förstår inte varför Jocke bad en flashbackare sprida hans privata telefonnummer på flashback? jocke brukar ju klaga när hans nummer blir läckt och okända människor ringer honom.
Har jocke brist på idéer och vill kunna klaga på detta för att ha något att prata om nu när han inte ska prata om familjen berg längre?

Då tycker jag att du ska lyssna på hans senaste poddavsnitt.
Han bryr sig inte längre om weirdos som försöker nå honom.
Namaste Jocke.
Citera
2025-05-15, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Det fuskas nog en hel del, oavsett om de använder Revolut eller ej. Känner inte till om Spanien är ett resmål som besöks varje år men Dubai verkar vara ett resmål som besöks regelbundet, där bor ju D*nj*l som var (är?) involverad företaget och dess ekonomi. D*nj*l är dömd för marknadsmanipulation.

Nej, Danjal är friad
Citera
2025-05-16, 01:22
Avslutad
Citat:
Jag blev tillfrågad att lägga ut dessa papper, så jag bara skickade iväg det.
Men inte är grabbarna sura på mig nu om ni tror.
Ville Jocke att du skulle lägga ut det här??
Citera
2025-05-16, 02:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Då tycker jag att du ska lyssna på hans senaste poddavsnitt.
Han bryr sig inte längre om weirdos som försöker nå honom.
Namaste Jocke.
Du vet om att stämplingen inte lades ner pga åtalsunderlåtelse?
Och enligt Jocke hade det inte gått att gå vidare med fallet även om det funnits bevis som styrker brott.
I Chrippas tråd pratade du om åtalsunderlåtelse när du pratade om stämplingen.
Citera
2025-05-16, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corimna1
Nej, Danjal är friad

Nej, han blev friad i första instans ( tingsrätt) och blev dömd för marknadsmanipulation i hovrätten
Citera
2025-05-16, 08:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marrier
Nej, han blev friad i första instans ( tingsrätt) och blev dömd för marknadsmanipulation i hovrätten

Du har så rätt, och för att styrka ditt påstående bifogar jag en länk
https://www.eposten.se/nyheter/enkoping/artikel/tidigare-vd-doms-for-att-ha-vilselett-bors-och-aktieagare/re6ey5yl

Danjal är också den som tjatar om att familjen Lundell skall flytta till Dubai
Citera
2025-05-16, 09:42
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corimna1
Nej, Danjal är friad

Nu har du fel eftersom Danjal visst är dömd för marknadsmanipulation.

Det sista var ju att han hoppades på att HD skulle ta upp det. Jag tvivlar på att han får prövningstillstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in