2025-05-10, 23:42
Medlem
GreenBatterys avatar
”They even called me the Kiss guy!”
Det stämmer säkert att han gick under epitetet Pisspojken. Är det första gången vi hör en sanning från den porrskadade ÄckelBaronen?

❤️😇
EDIT: härligt att se att han inte är nedstämd och deppig längre! Då kan han ju ta itu med bevisen mot Cluee!
Senast redigerad av GreenBattery 2025-05-10 kl. 23:47.
Citera
2025-05-10, 23:46
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
HAHHAH KOMMENTARERNA

https://ibb.co/pjFzwg0r
Haha episkt: "Rask is Mr.Dickpic himself"
Citera
2025-05-10, 23:59
Medlem
Hur ska han intervjua någon när han är rädd för att gå ut bland folk, och vilka som är värda att intervjua vill associeras med den där dickpicpajasen

Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Ska bli spännande när den nya kanalen snart flyger!
Han säger att han ska bla intervjua på den.. spännande o se vilka han kommer intervjua? Sina barn? Therese?
Citera
2025-05-11, 00:02
Medlem
Krakatoas avatar
HAHAHA, fyfaaaan! Just när man inte trodde det kunde bli värre, så kommer fanskapet med en ny musikkanal O-jävla-troligt!

"Were gonna talk about music that makes you hard... I mean, tihi, hard music... First off, we're gonna react to YMCA by Village People."

https://imgur.com/a/e4A9ovu
Citera
2025-05-11, 00:25
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Vad för bra saker har runkfarbrorn gjort för sin fru?
Det jag kan komma på är:
Massage.
Mat med vitlök.
Hyrt ett radhus/pundarkvart med hennes pappa som borgenär.
Drog in pengar under 1 år av deras förhållande.
Städar maniskt så att färgen lossnat i köket.

Det var väl mer "Vitlök med mat"

Bra sammanställning annars, vilken man du landade Therese!

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Han drömmer väl om att intervjua dregen, frågan är väl om det ryms två personer i garderoben?

Fick mig ett gott skratt när Therese idag kallade det för en studio.

Dregen är iofs väldigt liten men nä, det blir trångt i runkskrubben.
Citera
2025-05-11, 00:27
Medlem
B´stards avatar
Vad är poängen med hårdrockskanalen? Spelar han upp musik så får han inga intäkter...
Citera
2025-05-11, 00:29
Medlem
Efter att ha plågat mig igenom fru Rasks video på YT så förstår jag att läget är desperat.
Baronen har försökt med allt nu, först tycka synd om mig videos för att sen sätta in frugan att, precis som han själv, upprepa samma sak i en kvart.

Frugan tycker att livet är på topp- för de har flyttat till "radhus" och skaffat marsvin.
Det är för det första inget jävla radhus utan en simpel hyreslägenhet som har två våningar. Och att ni har en rökruta utanför- det är ingen tomt.

Frugan Rask är bland det absolut tristaste som går att se på, hon har ingen personlighet och absolut inget vettigt att säga. Så absolut ingen saknar hennes vloggar.

Om hon och hennes fantastiska make bara kan krypa tillbaka till det hål de kom ifrån så skulle absolut ingen vare sig prata om er eller sakna er.
Citera
2025-05-11, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Den flintskalliga Baronen har suttit och bölat så mascaran runnit på de tatuerade kinderna. Sitt älskade bandana har han i vredesmod slängt i väggen, samtligt som han stampat på Flintstones-västen med sina målade skor. Inte ens när han steker bajs och kör upp trumpinnar i röven känner Baronen någon livsglädje.

Men sen får Baronen en ide, om än en väldigt utstuderad och manipulativ sådan. Fanskapet pressar in sin feta fru i den på tok för trånga garderoben där kameran finns. Baronen intalar feta Therese att allt kommer vända, bara tjockisen sitter och förvarar Trosas största byfåne i ca en kvart. Feta Therese som lider av en intellektuell funktionsnedsättning går givetvis med på att förnedra sig framför kameran. Allt för att Baronen ska se mer sympatisk ut, vilket är lögn i helvete att lyckas med.

Therese (som inte är den vassaste kniven i lådan) avslöjar dock indirekt att allt detta var Baronens ide. Allt som tjockisen påstår i videon är sådant som den flintskalliga byfånen suttit och basunerat ut tidigare. Enda skillnaden är att det låter möjligtvis ännu mer ointelligent när orden kommer från Feta Thereses mun, som stinker av cigaretter och lådvin. Baronen har säkert stått bredvid under inspelningen och nickat instämmande med sina tomteröda mysbyxor.

De stackars satar som råkar titta på deras haveri till försvarstal får dock aldrig reda på det som alla så länge undrat; När ska ieg Baronen betala sin frus skulder? Det har han ju lovat sedan 2022. Kan BajsBaronen verkligen vara en sådan hyvens karl när han ständigt bryter sina löften?
Han har ju lovat gång på gång att han nu verkligen ska börja betala av sin övergödda frus skulder. Eller vet Therese om att Baronen ljuger för sina följare när han hävdar detta för att själv se ut som en bättre make? Om så är fallet så kan hon gott och väl få hållas med den flintskalliga byfånen, men det är synd om barnen.

Tycker Baronen och hans sumobrottare till hustru att det här är kvalitativ underhållning? Är detta något som det skuldsatta paret själva hade velat se på Youtube? Vad förväntar de sig nu? Att folk ska ta tillbaka Baronen med öppna armar?
Att han inte misshandlar henne fysiskt gör honom inte till mindre skitstövel för det. Han ljuger för sina tittare, lurar folk på pengar och förtalar allt och alla, inklusive sina egna föräldrar. Att FörtalsBaronen sitter och tjuter över ett klimat på Youtube som han själv skapat blir skrattretande, rent av patetiskt.

Ursäkta ett långt inlägg, men jag var tvungen att tömma mitt inre på frågor och funderingar.

Fantastiskt inlägg! Det är som att uppleva flashback 2008 igen. Att trycka till fetton, mongos, och flintskalliga utvecklingsstörda blir automatiskt ett fantastiskt inlägg!
Hatten av!
Citera
2025-05-11, 00:35
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Vad är poängen med hårdrockskanalen? Spelar han upp musik så får han inga intäkter...

Analyyyyser av pinsam skitmusik på erbarmlig svengelska gissar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Fantastiskt inlägg! Det är som att uppleva flashback 2008 igen. Att trycka till fetton, mongos, och flintskalliga utvecklingsstörda blir automatiskt ett fantastiskt inlägg!
Hatten av!

Allt var bättre 2008
Citera
2025-05-11, 00:41
Medlem
Deimos01s avatar
Vad tusan var senaste videon?
Rasks fel att deras porrvideos läckte
Rasks fel att han var otrogen
Rasks fel att han sa att de hade ett öppet förhållande, trots det blir hon arg på kvinnan rask varit otrogen med
Rask är en hycklare som postat mängder med videos där han pratar negativt om Chrippa, men nu när andra youtubers gör samma emot honom, då är det inte okej
Folk reagerar och kommenterar det rask lägger ut, stör dom sig på det kanske rask ska fundera på vad han lägger ut.
Citera
2025-05-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vad tusan var senaste videon?
Rasks fel att deras porrvideos läckte
Rasks fel att han var otrogen
Rasks fel att han sa att de hade ett öppet förhållande, trots det blir hon arg på kvinnan rask varit otrogen med
Rask är en hycklare som postat mängder med videos där han pratar negativt om Chrippa, men nu när andra youtubers gör samma emot honom, då är det inte okej
Folk reagerar och kommenterar det rask lägger ut, stör dom sig på det kanske rask ska fundera på vad han lägger ut.
Eller varför inte ge fan i att lägga ut öht, skaffa sig ett vettigt jobb som kan leda till ett vettigt boende och kapital för att försörja sina barn? Nähä, jasså inte det? Nej det är givetvis out of question för paret skithög&kossa.
Citera
2025-05-11, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
"Det är inga problem, jag har inga bekymmer, vi är glada, jag är glad"

"Jag behövde ta bort sociala medier för att det snackas så mycket skit om oss"
"Vi har bytt lägenhet och skaffat hamster så jag är lycklig". Behövs inte mycket där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in