2025-05-10, 23:09
Medlem
Necropoliss avatar
Ska bli spännande när den nya kanalen snart flyger!
Han säger att han ska bla intervjua på den.. spännande o se vilka han kommer intervjua? Sina barn? Therese?
Citera
2025-05-10, 23:10
Medlem
Hillsongsekts avatar
Det roligaste med hårdrockssatsningen var när han på allvar sa att han skulle bjuda in gäster från underground rockscenen.

Förutom T och barnen har han någonsin haft en gäster. Baronen av läsa rummet och socialt samspel.
Citera
2025-05-10, 23:11
Jag är utbildad inom engelska och hans grammatik var väldigt skum, undra hur det kommer gå

Ps. Mår han bra nu? Va han inte deppig pga morfar
Citera
2025-05-10, 23:13
https://m.youtube.com/watch?v=5ooJEU...cJCYUJAYcqIYzv

Första videon pratar han om någon video innan, och han är i gamla kojan. Har han planerat detta?
Citera
2025-05-10, 23:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Allt för att slippa försöka skaffa ett riktigt arbete, när Rask kanalen börjar gå ner sig ordentligt och han inser att han börjar bli än mer ökänd och irrelevant på youtube sverige så startar han ytterligare upp en ny kanal istället och på engelska dessutom i hopp om att slå igenom haha
Tror inte kanalen kommer överleva året ut.

Blir han dömd igen för brott han begått på yt tror jag ledningen kommer avsluta alla hans kanaler, då är det game over för gott.

Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Det roligaste med hårdrockssatsningen var när han på allvar sa att han skulle bjuda in gäster från underground rockscenen.

Förutom T och barnen har han någonsin haft en gäster. Baronen av läsa rummet och socialt samspel.
Han drömmer väl om att intervjua dregen, frågan är väl om det ryms två personer i garderoben?

Fick mig ett gott skratt när Therese idag kallade det för en studio.
Citera
2025-05-10, 23:16
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
https://m.youtube.com/watch?v=5ooJEU...cJCYUJAYcqIYzv

Första videon pratar han om någon video innan, och han är i gamla kojan. Har han planerat detta?
Jag tänkte precis samma sak. Det här är fanimej planerat. Det tar ju en bra stund att prata in och lägga upp 3 videos..
Citera
2025-05-10, 23:19
”Call me Raisk.”
Citera
2025-05-10, 23:27
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Blir han dömd igen för brott han begått på yt tror jag ledningen kommer avsluta alla hans kanaler, då är det game over för gott.

Han drömmer väl om att intervjua dregen, frågan är väl om det ryms två personer i garderoben?

Fick mig ett gott skratt när Therese idag kallade det för en studio.

Året ut? Är du galen.. mer frågan är veckan eller månaden ut😅

Och träffa en person i verkligheten och intervjua?! Nej mer troligt att ChatGPT får skriva ihop några frågor som mejlas till personen i fråga som han får svara i en video..
Du har för höga förhoppningar om baronen😅
Citera
2025-05-10, 23:29
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Snart är det sommar och då blir rasken alltid deppig och mår dåligt. Så knappast kvar till sommarn.
Citera
2025-05-10, 23:36
Medlem
GreenBatterys avatar
Jaaaaaaaa!!!!
Den pinsamma hårdrockskanalen är tillbaka!
Vartannat ord är ”cool” och engelskan är bedrövlig.

Tror han peakade på 1300-1400 views när han körde förra gången. Tror inte det blir mer nu.

Hela konceptet är som en fjortonåring som recenserar sina idoler iförd sin coola väst som han gjort i syslöjden fast i det här fallet är det en 35-årig funktionsnedsatt arbetslös trebarnsfar.

”Jag lovar! Detta kommer flyga!!”

Ridå.

EDIT: vad i helvete är det för varelse i tredje videon? Det ser ut som någon horsminkat Skurt?!

”If no one is watching, it is great!”
Bra att ha realistiska förväntningar!
Senast redigerad av GreenBattery 2025-05-10 kl. 23:39.
Citera
2025-05-10, 23:37
HAHHAH KOMMENTARERNA

https://ibb.co/pjFzwg0r
Citera
2025-05-10, 23:38
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Snart är det sommar och då blir rasken alltid deppig och mår dåligt. Så knappast kvar till sommarn.
Klart han blir deppig och avundsjuk när han sitter fast där hemma i ekonomiskt utanförskap medans han kollar på instagram hur bekanta är ute och lever livet och bränner semesterersättningen man sparat till hela året.

Det lär gå åt några isflaskor i röven

Ska bli så härligt med semester, lätt bästa tiden på året, den måste dock förtjänas annars är den ingenting värd. Bajsbaronen vet inte hur det känns att få utbetalt 50k i semesterersättning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in