2025-05-11, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
"Det är inga problem, jag har inga bekymmer, vi är glada, jag är glad"

"Jag behövde ta bort sociala medier för att det snackas så mycket skit om oss"
Det var dock Baronen som svarade på kommentarerna som henne.
Citera
2025-05-11, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Herregud den här videon var ett riktigt misstag av Rask. Jag märker några minuter in i videon att man börjar höra att det är Rask som talar men genom sin fru. "Ni vet inget om oss!"

Hon för sig likadant, betonar ord på liknande sätt. Läskigt.
Ja det var det sämsta de kunde göra.
Citera
2025-05-11, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Skitstöveln har beepat ut ljudet när hon nämner namnet på kanalerna som kritiserar Rask. Patetetiskt och kontrollerande som bara den. För skulle hans "fans" hitta dit så är han körd...
Kanske är det så att det ett datum för förhandling är satt angående förtal.
Citera
2025-05-11, 01:11
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
"Vi har bytt lägenhet och skaffat hamster så jag är lycklig". Behövs inte mycket där.

App app app, "flyttat till radhus och skaffat hamster" om jag får be!

Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Jag är utbildad inom engelska och hans grammatik var väldigt skum,

Jag är utbildad i svenska och kan informera dig om att hans grammatik är väldigt skum där också.
Senast redigerad av PhilipsDP18 2025-05-11 kl. 01:21.
Citera
2025-05-11, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Vad är poängen med hårdrockskanalen? Spelar han upp musik så får han inga intäkter...
Ett tecken på att hans kanal är död. Behöver en ny kanal för att få intäkter. En annan hade försökt hitta ett riktigt jobb med månadslön.
Citera
2025-05-11, 01:16
Medlem
mephedrons avatar
Han lär väl göra samma gedigna arbete som han gjorde med skräck-poden:
1. Googla ”Skandaler och händelser inom hårdrocksscenen” (eller respektive band) på både svenska och engelska, copy + paste och sedan köra i Google Translate och läsa upp + spela in. Klart!
Citat:
Jag är utbildad inom engelska och hans grammatik var väldigt skum, undra hur det kommer gå

Ps. Mår han bra nu? Va han inte deppig pga morfar
Det svänger fort i Rask-hushållet!
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tror inte kanalen kommer överleva året ut.

Blir han dömd igen för brott han begått på yt tror jag ledningen kommer avsluta alla hans kanaler, då är det game over för gott.
Då lär han köra en ”Pontus Rasmusson”:
När huvudkanalen blev bannad startades kanalen ”CHALLENGE-FAMILJEN” men det var absolut inte Pontus’ kanal, nej nej nej, det kunde man nämligen se om man läste på informationen om kanalen:
”Denna kanal ägs av bla bla bla Productions AB (något rumänskt bolag) och personerna som medverkar i programmet är endast inhyrda skådespelare!

Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Allt var bättre 2008
Ja.
Citera
2025-05-11, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vad blir nästa steg, ska han skicka fram Edward för att försvara honom?

Eller ska han springa och gömma sig bakom morsan igen? Inte första gången hinken Ulrika kommer in och svingar i tråden efter en bib.

Han är en skam för hela människosläktet. Desto snabbare han inser det desto fortare kan han skapa sig ett liv att vara stolt över, vilket givetvis aldrig kommer hända, han är en born loser, en sperma som Ulrika borde tagit i munnen istället.
Av miljoner spermier i just den satsen så var det just Baronen och Terese som han först, de måste ha gasat ihjäl alla de andra spermierna.
Citera
2025-05-11, 01:21
Medlem
Citat:
Min tanke är att hon blivit manipulerad på ett sätt som hon aldrig kommer förstå. Grejen är att i grund och botten så förstår hon att det hennes man har gjort är fel, men tänk er själva. Ni är ihop med någon som ni är gift med, litar på och har barn med mm sen så gör dom ett misstag. Oavsett hur stort eller litet misstag kommer man inte kunna inse hur sjukt det faktiskt är. Sen så är det ju så att rask säkert säger att han älskar henne, han lagar säkert mat till henne, masserar och är snäll. När han är såhär varje dag så tänker hon nog att även om han gör misstag på misstag så älskar han fortfarande henne. Jag tror att sålänge han ”älskar” henne så ser hon inget han gör som ett problem.

För varför skulle han bo med henne om han inte älskade henne? Varför skulle han säga att han älskar henne ifall han inte gjorde det? Det är nog sånna tankar som försegår, att ifall man älskar nån så är det allt som betyder något. Dock inte ens faktiska handlingar. Bara väldigt synd
Lite som när föräldrar står bakom sin son/dotter även att de vet att de är skyldiga till mord.
Citera
2025-05-11, 01:27
Medlem
Om nu allt är så bra hos familjen Rask, varför bryr de sig ens om vad som sägs om dem? Det uttalandet tyder ju på raka motsatsen.
Citera
2025-05-11, 01:31
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
App app app, "flyttat till radhus och skaffat hamster" om jag får be!

Jag är utbildad i svenska och kan informera dig om att hans grammatik är väldigt skum där också.
Ungarna blev lovade en hund och fick ett par marsvin istället. #kompromisser

Dom bor fö i en sliten hyreslägenhet och inget jävla radhus.

Är det Baronen som manipulerat henne om deras boendform också? Hon har insikt säger hon men vet inte ens hur hon bor eller vad hennes dynghög till man gör mot familjen.

Hon är en oerhört färglös och tråkig människa, jag skulle haft mer i utbyte om jag bodde med en papegoja.
Citera
2025-05-11, 01:33
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Om nu allt är så bra hos familjen Rask, varför bryr de sig ens om vad som sägs om dem? Det uttalandet tyder ju på raka motsatsen.
Lite det jag menar, en människa i harmoni som är i frid med sig själv och sina livsval skulle inte behöva försvara sig inför ett gäng främlingar, men dom är så dunning kruger att dom inte är kapabla att förstå hur det ser ut.
Citera
2025-05-11, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jaaaaaaaa!!!!
Den pinsamma hårdrockskanalen är tillbaka!
Vartannat ord är ”cool” och engelskan är bedrövlig.

Tror han peakade på 1300-1400 views när han körde förra gången. Tror inte det blir mer nu.

Hela konceptet är som en fjortonåring som recenserar sina idoler iförd sin coola väst som han gjort i syslöjden fast i det här fallet är det en 35-årig funktionsnedsatt arbetslös trebarnsfar.

”Jag lovar! Detta kommer flyga!!”

Ridå.

EDIT: vad i helvete är det för varelse i tredje videon? Det ser ut som någon horsminkat Skurt?!

”If no one is watching, it is great!”
Bra att ha realistiska förväntningar!

Bra inlägg men du måste sluta missbruka ordet "ridå".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in