Citat:
Ursprungligen postat av
Longest-covid
Som jag skrev tidigare.. denna konst är inte cool, inte utmanande, inte intressant. musiken (körsång, autotune, samma flow som alltid, och lite syntstråkar) har han kört i över ett årtionde och det blir bara sämre. Denna gång är det så dåligt mixat eftersom han är ett bipolärt pundar-retard (som suger av sneako) och inte lyckas samla ihop ett team som finslipar hans kaos-demos.
Jag brukar skoja om att dålig konst provocerar mig, men detta är bara tröttsamt och töntigt.
Det som oroar mig nu är stanken från hans käft. Han har tydligen den värsta och vidrigaste andedräkten i kändisvärlden. Han är känd för sina misslyckade käkoperationer, tandjusteringar och nu har idioten satt in svarta grills. Hört att det stinker i hela rummet , och troligtvis är det anledningen att hustrun Bianca stack. Det och incest-övergreppsgrejen.
Han är en snuskig och bukfet kusinsugare med en konsentraktionsförmåga som en fruktfluga.
Men jag önskar honom lycka till i livet
Du verkar hysa ganska
mycket hat mot honom och alla andra
Magas, är det din anti-depp som
inte verkar eller verkar? Att du ska må så illa för att sedan ta ut det på
Ye tidigare Kanye West kan bara inte vara hälsosamt.
Som du har Ye den del att jobba på men han är för rolig som artist och demokratiserar samtalet med sin sommarhit och det är väl vackert?
Kallar man inte det den poetiska rättvisan, eller faller den poetiska rättvisan in, när hans budskap når fram och han slutar masscensueras av dina kusiner på skivbolagen?