2025-05-14, 11:39
Medlem
SoCos avatar
Väldigt dålig låt, förstår inte hypen alls, bara för han säger HH eller? Vita är så patetiska, blivit så skymfade och undergivna att en svart man måste säga Heil Hitler åt dem.
Citera
2025-05-14, 12:14
Medlem
trillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george-nada
Kanske han blir 60, kanske han blir 80, kanske han blir 100. Men en sak är säker och det är att han kommer att bo i ditt huvud fram tills att du dör.

På sätt och vis har du rätt. Han är en känd person som finns på min radar och jag kommer nog minnas honom i resten av mitt liv. Så att han kommer finnas i mitt långtidsminne i resten av mitt liv, det är en korrekt spaning. Varför det är relevant här dock, det förstår jag inte. Jag känner för övrigt ett oerhört lågt engagemang för Ye. Jag önskar honom allt gott och att han får sin bipolära diagnos i schack.
Citera
2025-05-14, 12:28
Medlem
AreYouBacks avatar
Diskuteras hos Piers:
https://youtu.be/b7SNzA5zgLc?si=-tuaMuNHsXNVqeGb&t=850
Citera
2025-05-14, 13:05
Medlem
Redan sommarplåga i flera länder

https://x.com/jakeshieldsajj/status/1922534179796844760
Citera
2025-05-14, 14:50
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Den här version med den autentiska videon sätter fingret på något, hjälp mig? Tidsandan kanske, de var så lyckliga då!

https://odysee.com/@GoyBoy1488:7/Heil-Hitler:ae
Citera
2025-05-14, 15:27
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Det hade varit kul om han tex började intressera sig för Islam och börjar bränna koraner nästa gång. Negern får gärna komma till Stockholm och göra det.

Det vore bra och sunt för samhället om man kan avdramatisera koranbränningar och Islamkritik.

"Nigga Heil Hitler" skulle kunna bytas ut mot "Nigga Allahu Akbar" samtidigt som en koran tänds på.
Förutsätter att du själv är jude, är du rädd nu? Fattar du vad som väntar bakom nästa hörn? Bara en så liten sak som att ni skapade onlyfans, fick diverse småtjejer att hora ut sig och sen använde pengarna för att stötta Israel i deras pågående folkmord borde räcka för att de flesta ska börja avsky er lilla ökensekt.
Citera
2025-05-14, 15:32
Medlem
Alla pratar om hur Judarna känner sig. Jag undrar mer hur Putin känner sig som har tagit på sig rollen som världens befriarer från Nazister.

Någon Putinrunkare med insiderinfo från Moskva som kan uppdateras oss? Hur ser diktatorn på det hela? Han måste vara helt bestört nu!

Planerar han att starta nya de-nazifieringskrig nu?

Nigga Heil Hitler
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-05-14 kl. 15:40.
Citera
2025-05-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Är inte det förbjudet att heila Hitler?:/
Det är i alla fall en synd. Och om Kanye eller vad herrn nu heter gör det avlägsnar han sig Gud. Musik ska inte behöva vara kontroversiell för att vara populär.
Citera
2025-05-14, 15:49
Medlem
Rashygiens avatar
Årets sommarplåga! Kommer gå varm på sommarens poolpartyn och grillfester
Citera
2025-05-14, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Alla pratar om hur Judarna känner sig. Jag undrar mer hur Putin känner sig som har tagit på sig rollen som världens befriarer från Nazister.

Någon Putinrunkare med insiderinfo från Moskva som kan uppdateras oss? Hur ser diktatorn på det hela? Han måste vara helt bestört nu!

Planerar han att starta nya de-nazifieringskrig nu?

Nigga Heil Hitler

Negern är kompis med fettot i nordkorea som håller det ryska invasionskriget uppe med sina soldater så putin får vackert heila med.
Citera
2025-05-14, 16:25
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klantgubbe
Redan sommarplåga i flera länder

https://x.com/jakeshieldsajj/status/1922534179796844760

Att åka till Thailand och pröjsa lite ladyboys för att sjunga med så man kan filma och göra en video för likes och clicks är något helt annat än en ”sommarplåga”
Citera
2025-05-14, 17:25
Medlem
buisnismannens avatar
Finns klipp på X där brudarna står hailar och sjunger med från Thailändsk bar/klubb.

Sök på JakeShieldsajj så finns klippen där.
Senast redigerad av buisnismannen 2025-05-14 kl. 17:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in