2025-05-10, 19:49
Medlem
jugbandbluess avatar
negrerna i USA har väl aldrig gillat judarna. tror inte kayne hade svårt att få fram manskören. men refrängen är ju fantastiskt komisk
Citera
2025-05-10, 19:53
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachariaz
Han verkar ha fått en psykos
Hade det legat något stort politiskt motiv eller liknande i bakgrunden så hade det varit en stor grej men nu faller allt platt när det bara är ren smörja som kommer ut ur käften på karln.

Ye totalt psykisk instabil och sjunger att "De förbjuder mig ifrån att träffa mina kids"

Vi ska tycka synd om honom och förstå honom att nu minsann blir han till en skurk! Heil Hitler!

Citera
2025-05-10, 19:57
Medlem
inkboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Nu hittar inte jag heller den nånstans längre.

Nån som har filen så man kan ladda hem?
Video eller mp3

https://odysee.com/@Anonymous:d16/Ka...-Music-Video:9

De på YouTube plockas bort direkt.
Citera
2025-05-10, 19:59
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachariaz
Han verkar ha fått en psykos
Han verkar inte ta gnälljudarna på allvar alls längre, vilket framgår av textraden: "all my niggaz are nazis, nigga heil Hitler".
Citera
2025-05-10, 20:27
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid
Nej. Mest långsökta och hash-skruvade slutsatsen jag hört, men Det måste va kul att tro på sån galenskap.. som ett barn som läser en satir om hur Elvis fortfarande lever och tar det för bokstavlig sanning..
att alla händelser alltid går att härleda till ”judarnas listiga spel” är sån jävla idioti att man baxnar, men detta är trots allt en tråd om Kanye på Sveriges mest urfuckade forum.

Jag tror du är lite kränkt, saknar du några centimeter förhud måtro?
Det är objektivt en bra låt som utmanar konstvärlden precis som de ska vara ! Det har ju de socialliberala postmarxisterna lärt ut tills oss demokrater i 70 år... Det gick bra förr men inte nu tydligen... Då ska allt som är edgy och hipts censureras för att de utan förhud kan bli kränkta!
Citera
2025-05-10, 20:32
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkboy
Här har du videon.

https://odysee.com/@Anonymous:d16/Ka...-Music-Video:9

Inte YT, men ocensurerad och utan kommentarer.

Är det någon som lyckats hitta texttexten?
Hör inte vad de sjunger, mer än vissa fraser, och alla sidor som Google hittar är redan nedstängda.

Tack för att du finns och visar världen friheten! Jag blir så lycklig och helt i extas av låten, sommarplågan är här! De är vi demokrater som får sprida ljuset och yttrandefriheten så att tonerna når ut till alla synagoger i landet! Här ska rabbin shekelstein dansa till Niggah Heil Hitler! Rabbin är väl inte rasist?
Citera
2025-05-10, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Det är objektivt en bra låt som utmanar konstvärlden precis som de ska vara !

Ja, det här är ju normbrytande i samma anda som "Piss Christ." Accepterar man den ena, får man nog acceptera denna också, annat vore hyckleri.
Citera
2025-05-10, 20:40
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carl-henric
Ja, det här är ju normbrytande i samma anda som "Piss Christ." Accepterar man den ena, får man nog acceptera denna också, annat vore hyckleri.
Är det nu man ska säga Derp?
Citera
2025-05-10, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Är det nu man ska säga Derp?

Du verkar inte läskunnig, alternativt för svagbegåvad för att förstå mitt inlägg. Derp!
Citera
2025-05-10, 20:46
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carl-henric
Du verkar inte läskunnig, alternativt för svagbegåvad för att förstå mitt inlägg. Derp!

Nämen projicerar du? Du verkar kränkt över att normbrytande rabbi shekelstein diggar niggah heil hitler, det är ju bra

Ska du vara så bitter så får du dra till Bahamas, gubbe!
Citera
2025-05-10, 20:48
Medlem
evertduvets avatar
Har hört att judar i musikbranchen utnyttjar, och har gjort så, svarta rappare. De har väl sett Ye som ett objekt att exploatera men han har inte gått med på det och blivit bestraffad. Hämnden arbetar han på konstant med nazi-inriktningen. Frågan är när israeliska underrättelsetjänsten likviderar honom.
Senast redigerad av evertduvet 2025-05-10 kl. 20:53.
Citera
2025-05-10, 20:57
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertduvet
Har hört att judar i musikbranchen utnyttjar, och har gjort så, svarta rappare. De har väl sett Ye som ett objekt att exploatera men han har inte gått med på det och blivit bestraffad. Hämnden arbetar han på konstant med nazi-inriktningen. Fråga är när israeliska underrättelsetjänsten likviderar honom.

Han har en värld som står bakom honom i hans kamp för rättvisa mot den internationella globalistiska judenheten med tentakler över hela väst! Det är klart att Mossad sitter i möte just nu och filar på en plan, precis som hur de likviderde Epstein i fängelset, med stulna pengar kommer du långt. Har du den makten och ingångar i alla institutioner kan du göra det mesta!

Vi får hoppas att denna gång den goda sidan vinner, och Ye vinner över bankväsendet och sprider kunskapen vidare om dess tentakler och hat till den fria världen! Men först hoppas jag att han hinner med en stor konsert i Auschwitz och kan få den fria världen förenas i glädje och sång! Jag tar gärna tåget dit och kan klä upp mig i uniform för sammanhangets skull och rabbi shekelstein med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in