Citat:
Ursprungligen postat av
Tilde76
Ifall du menar att jag har ställt bara instämmande frågor så tror du fel, absolut inte. Och ja, jag har läst bakåt i tråden och vet att fler skrivit så. Jag tror det beror på hur man uttrycker sig i kommentaren.
Nu var det ju inte jag som skrev kommentaren utan nån annan person.
Handlade om något totalt trivialt, typ solhatt på Larsa vilket jag håller med om att man ska ha när det är 35 grader ute och strålande sol i Turkiet. Personen glömde däremot hjärtmarkera så Hanna blev väldigt stött.
Dessutom blev inte bara jag blockad utan även min mans konto (som aldrig sagt ett ont ord till Hanna eller ens följer henne).
Har man den tiden som influenser, att sitta och kartlägga/systematiskt blocka de som tycker minsta olika- då är man i mina ögon totalt sopslut som människa!
Tacka fan att Larsa får mycket tv-tid när mamma löper amok på sociala medier varje dag.
Och JA, för att föregå alla idiotsvar, jag har tid att lägga ett par minuter då och då på denna tråd, men jag har inte tid att kartlägga alla användare eller influensers.
Men sen så tjänar jag inte heller en miljon om året på att käka smör direkt från paketet eller göra content av vanlig hygien.