Citat:
Ursprungligen postat av
Anso22
Alla som förvånas över H inkomst, jag antar att dom har en lägre inkomst eftersom dom häpnas. Det är väl bara att inse att hon hittat ett vinnande koncept att tjäna pengar på, oavsett vad ni tycker om det?
Den här tråden har fler inlägg än MM som genererade en dokumentär. Dom som försöker försvara eller åtminstone balansera tyckandet här är dom som kallas för troll 🤷♂️. Hoppas inte Hanna blir utsatt för samma sak som M men det skulle inte förvåna mig med tanke på inläggen här.
Grattis Hanna som har lyckats hitta ett sätt att jobba lite, och tjäna mycket, det är bra gjort!
Och nu kan ni lägga ner funderingarna kring farmor, hon ska hälsa på i helgen, pjuuu va skönt.
Ja självklart har vi lägre lön. Det har de flesta med ”vanliga” jobb. Jag tjänar absolut bra. Men de flesta är inte höginkomsttagare och tjänar en miljon om året, nej.
Det handlar inte om att förvånas över inkomsten (även om man kan göra det också med tanke på hur dåligt hon faktiskt gör sitt jobb) utan det handlar om att man undrar varför hon skriver om hur de inte har råd med saker när hon tjänar de summor hon gör. De borde och bör ha alla möjligheter i världen att bekosta en IVF-behandling tex.