2025-05-09, 22:00
  #26821
Medlem
Nu har hon lagt ut en bild på en knäckemacka med smör...(inte Bregott) och kaviar och jordgubbssylt och ost som hon tycker att vi ska testa! Jag säger tack....men nej tack, det låter vidrigt. 🙄
Men visst gjorde hon ett samarbete med Bregott för några månader sedan?!
Citera
2025-05-09, 22:03
  #26822
Medlem
Och nu kom nästa inlägg. Knäckemacka med smör, jordgubbssylt, kaviar och ost 😳.
Det var ju en spännande kombo 😬. Inget jag känner mig sugen på att testa men åtminstone nån form av annorlunda pålägg 😂😂

Hon kunde väl gjort det lite snitsigt i allafall. Ser ju ut som om det var L som gjort knäckemackan. Men hon kan väl inte bättre helt enkelt
__________________
Senast redigerad av Skippan123 2025-05-09 kl. 22:05.
Citera
2025-05-09, 22:10
  #26823
Avstängd
Jag blir förvånad vad många människor här verkar sakna kunskap om fobier/ rädslor. Hur kan man håna någon som är tandläkarrädd? Då vet man inte vad en fobi innebär för en människa. Usch.
Jäkligt bra gjort att hon gick iväg och fick det lagat. Det är liksom en större bedrift att en person med rädsla gör det, än som någon sa, att man minsann varit där och fått en ”tand lagad på nolltid, ”man behöver knappt bedövning” och allt vad man säger. Det är väl inte duktigt eller någon bedrift att gå till tandläkaren om man inte är rädd. Däremot jävligt bra av en människa med fobi!
Citera
2025-05-09, 22:15
  #26824
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Saft i vinglas. Haha. Och vilken random snacksbricka.

Med tanke på att så många i tråden sa att dom absolut aldrig dricker alkohol framför sina barn så bör man ju då tycka att det är bättre att dricka saft än vin.
Citera
2025-05-09, 22:16
  #26825
Avslutad
Men snälla H, HUR svårt kan det vara att göra en vettig voice over?? Jag trodde inte att jag kunde förvånas över det här igen men nu sitter jag här och funderar vad fan jag hörde nyss. Det inklippta ”Bregott” vid ca 36 sekunder är fan sjukt. Hur svårt kan det vara att skriva en lapp med vad du ska säga och sedan läsa innantill ett par gånger tills det låter bra??

Och jag som har tyckt att hennes engagemang ändå varit lite bättre den senaste tiden 🙈
Citera
2025-05-09, 22:21
  #26826
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahaha smör-samarbetsskiten.
När Kebab tvingas sitta där under ett för lågt parasoll och försöka efterapa Hannas fula orgasmmin när han käkar smör med knäckebröd. Trodde han frånsagt sig att göra bort sig i hennes fattiga samarbeten.

Hon nämner spännande måltider- jaa tacka fan att rent smör, kokosbollar, halvtuggad banan och oregano låter spännande, för en tvååring!

Jag brukade köpa bregott, det kommer jag inte göra längre. Tack Hanna för att du sparade in massa pengar åt mig.


Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nu har hon lagt ut en bild på en knäckemacka med smör...(inte Bregott) och kaviar och jordgubbssylt och ost som hon tycker att vi ska testa! Jag säger tack....men nej tack, det låter vidrigt. 🙄
Men visst gjorde hon ett samarbete med Bregott för några månader sedan?!



Ja hon gjorde reklam för Bregott Brynt va? När de bakade bullar som visade sig vara för samarbete 😅 Men K var med och smakade då också, han måste gilla smör!!
Citera
2025-05-09, 22:23
  #26827
Medlem
Varje dag ställer jag mig själv samma fråga: Är H efterbliven eller driver hon med oss?

Idag var inget undantag och jag ställer mig själv samma fråga efter att ha sett hennes reklamfilm.

Munnen går i 125km/h som vanligt och man hinner knappt höra vad hon säger. Som vanligt är det dålig timing på hennes voice over och det hon pratar om är aldrig det man ser. Trashigt språk som vanligt ”maten smakar skit”. Och sen….. hon menar på riktigt att jag ska INSPIRERAS av knäckebröd med smör och aromat?!?!? Och den där konstiga slaffsiga snacksbrickan som H och Kebaben sitter och slaffsar i sig samtidigt som K är krokig som en ostbåge.

Jag är helt mållös. Hon kunde ha gjort några mysiga frallor med kanske lite ”otippade” pålägg tex skicka, päron, brieost eller någon god röra. Men nej. Vi ska alltså sitta och inspireras av bleka knäckebröd, blekt smör, bleka kryddor och två blekfisar.

Hahahahahhahahahah
Citera
2025-05-09, 22:25
  #26828
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Vad såg jag nyss? Vad i hela friden var det där för samarbete? Hanna glider runt i slow motion som vanligt, hon och kebaben sitter som böjda ostbågar och äter knäckebröd med centimetertjockt lager med smör och sen gör Hanna varma mackor bestående av… ingenting?
Haha! Tänkte samma - två ensamma ostbågar med hårt bröd med för mycket smör… kul o inspirerande! Wow!
Citera
2025-05-09, 22:32
  #26829
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Varje dag ställer jag mig själv samma fråga: Är H efterbliven eller driver hon med oss?

Idag var inget undantag och jag ställer mig själv samma fråga efter att ha sett hennes reklamfilm.

Munnen går i 125km/h som vanligt och man hinner knappt höra vad hon säger. Som vanligt är det dålig timing på hennes voice over och det hon pratar om är aldrig det man ser. Trashigt språk som vanligt ”maten smakar skit”. Och sen….. hon menar på riktigt att jag ska INSPIRERAS av knäckebröd med smör och aromat?!?!? Och den där konstiga slaffsiga snacksbrickan som H och Kebaben sitter och slaffsar i sig samtidigt som K är krokig som en ostbåge.

Jag är helt mållös. Hon kunde ha gjort några mysiga frallor med kanske lite ”otippade” pålägg tex skicka, päron, brieost eller någon god röra. Men nej. Vi ska alltså sitta och inspireras av bleka knäckebröd, blekt smör, bleka kryddor och två blekfisar.

Hahahahahhahahahah

1 cm Bregott - oj, vad gott! Nä, helt oinspirerande som vanligt. Vill bara gå in videon o skrapa bort överflödet av Bregott! Noll sugen på smör efter detta…
Citera
2025-05-09, 22:39
  #26830
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
Ja hon gjorde reklam för Bregott Brynt va? När de bakade bullar som visade sig vara för samarbete 😅 Men K var med och smakade då också, han måste gilla smör!!

Hahaha jaa, Kebab verkar älska smör 😅
Citera
2025-05-09, 22:44
  #26831
Medlem
Eftersom ingen sagt det än, vem ska ha den tredje gräddbullen på tallriken tror vi 🙄
Citera
2025-05-09, 22:50
  #26832
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Eftersom ingen sagt det än, vem ska ha den tredje gräddbullen på tallriken tror vi 🙄

Samma person som ska dricka det tredje, väldigt välfyllda, glaset med saft 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in