Citat:
Ursprungligen postat av
lostsoulforever
Varje dag ställer jag mig själv samma fråga: Är H efterbliven eller driver hon med oss?
Idag var inget undantag och jag ställer mig själv samma fråga efter att ha sett hennes reklamfilm.
Munnen går i 125km/h som vanligt och man hinner knappt höra vad hon säger. Som vanligt är det dålig timing på hennes voice over och det hon pratar om är aldrig det man ser. Trashigt språk som vanligt ”maten smakar skit”. Och sen….. hon menar på riktigt att jag ska INSPIRERAS av knäckebröd med smör och aromat?!?!? Och den där konstiga slaffsiga snacksbrickan som H och Kebaben sitter och slaffsar i sig samtidigt som K är krokig som en ostbåge.
Jag är helt mållös. Hon kunde ha gjort några mysiga frallor med kanske lite ”otippade” pålägg tex skicka, päron, brieost eller någon god röra. Men nej. Vi ska alltså sitta och inspireras av bleka knäckebröd, blekt smör, bleka kryddor och två blekfisar.
Hahahahahhahahahah
1 cm Bregott - oj, vad gott! Nä, helt oinspirerande som vanligt. Vill bara gå in videon o skrapa bort överflödet av Bregott! Noll sugen på smör efter detta…