2025-05-09, 15:26
  #26797
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Vad jag försökte få fram är att det beror mycket på vilka anlag man har för bra eller dålig tandhälsa. Mitt ena barn som är 30+ har t.ex fortfarande aldrig haft några hål i sina tänder vilket borde bero på bra anlag då hen inte alltid ätit den bästa kosten.
I Hannas fall handlar det tydligen om ganska dåliga anlag för god tandhälsa förutom att hon äter skit och ibland slarvar med tandborstningen.
Hon dricker frätande energidryck varje morgon också. Men det tyckte ju flera härinne var heeeelt normalt. Kanske inte att rekommendera dock om ens tänder faller sönder.
Citera
2025-05-09, 15:49
  #26798
Medlem
Kanske OT men jag kollade på första delen om dokumentären om My Martens. Hennes Flashback tråd har 24 tusen inlägg och den startade 2016 medan denna har 26 tusen och startade 2023. Och dom säger i dokumentären att det är mycket. Skrivs ju ännu mer här än i Mys…
Följer även tingelings tråd med 28 tusen inlägg hon är lika spännande som Hanna. Tips!
Citera
2025-05-09, 16:08
  #26799
Medlem
L måste vara enda barnet i världen som leker i en sandlåda utan att ha ett enda sandkorn på sig.
Speciellt när leken pågår mellan regnskurar
Citera
2025-05-09, 17:32
  #26800
Medlem
Påsar under ögonen kommer väl och går beroende på om man har sovit dåligt osv, iallafall i Hannas ålder. Så att det är det där serumet som har gjort under det tror jag inte en sekund på!
Citera
2025-05-09, 18:49
  #26801
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
L måste vara enda barnet i världen som leker i en sandlåda utan att ha ett enda sandkorn på sig.
Speciellt när leken pågår mellan regnskurar

Reagerade också på det. Kan inte ha varit speciellt aktiv lek. Tror mer på att hon blev satt där, iklädd torra kläder och sneakers.
Citera
2025-05-09, 18:57
  #26802
Medlem
motyls avatar
Vad såg jag nyss? Vad i hela friden var det där för samarbete? Hanna glider runt i slow motion som vanligt, hon och kebaben sitter som böjda ostbågar och äter knäckebröd med centimetertjockt lager med smör och sen gör Hanna varma mackor bestående av… ingenting?
Citera
2025-05-09, 19:08
  #26803
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Vad såg jag nyss? Vad i hela friden var det där för samarbete? Hanna glider runt i slow motion som vanligt, hon och kebaben sitter som böjda ostbågar och äter knäckebröd med centimetertjockt lager med smör och sen gör Hanna varma mackor bestående av… ingenting?
😂😂😂

Jag tror det här vinner priset för sämsta samarbete faktiskt. Herrrrregud.
Citera
2025-05-09, 19:17
  #26804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Kanske OT men jag kollade på första delen om dokumentären om My Martens. Hennes Flashback tråd har 24 tusen inlägg och den startade 2016 medan denna har 26 tusen och startade 2023. Och dom säger i dokumentären att det är mycket. Skrivs ju ännu mer här än i Mys…
Följer även tingelings tråd med 28 tusen inlägg hon är lika spännande som Hanna. Tips!

Tänkte också på det. Nu får ju inte Hanna hot i den bemärkelsen som My. Men folk skriver typ samma grejer här som togs upp som exempel i dokumentären.
Intressant också med den äldre generationen som hänger på FB. Förvånar mig ändå lite. Men sett här också att folk hänvisar till barnbarn och så. Rätt sjukt faktiskt när man tänker på det.
Citera
2025-05-09, 19:20
  #26805
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stissy63
Alltså Hanna deklarerade 987 100 år 2024. Hur fan är det möjligt? Alltså inget större ras som spekulerats om här för längesen. Helt jävla otroligt att hon kan ha så hög lön med sitt urkassa insats på sociala medier.

Men herre min jävlar vad sjukt. Den såg man faktiskt inte komma. Hon har ju haft otroligt lite samarbeten nu i jämförelse med året innan. Helvete vad lättförtjänta pengar. Tänk om hon haft företag dessutom vilka ENORMA summor det handlar om. Det är fan vansinne. Sen ännu sjukare att hon nämner att saker och ting är en ”ekonomisk fråga” när man drar in de summorna.

OT men sjukt att det finns en annan Hanna Theorin som OCKSÅ bor i Gislaveds kommun. Såg nu när jag skulle kolla inkomsten.
Citera
2025-05-09, 19:41
  #26806
Medlem
En veckan ge spartips! Nästa vecka reklam för jordens dyraste smörgås smör!! Jaja 🤷🏻‍♀️
Citera
2025-05-09, 19:46
  #26807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stissy63
Alltså Hanna deklarerade 987 100 år 2024. Hur fan är det möjligt? Alltså inget större ras som spekulerats om här för längesen. Helt jävla otroligt att hon kan ha så hög lön med sitt urkassa insats på sociala medier.
Nej det är helt sjukt?? Jag fattar det inte? Ställa sig vid nån ful jävla plastblomma å göra nån dålig reklam..Nej det är ofattbart..
Citera
2025-05-09, 19:47
  #26808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Reagerade också på det. Kan inte ha varit speciellt aktiv lek. Tror mer på att hon blev satt där, iklädd torra kläder och sneakers.
Absolut! Ut å ta en snabb bild sen in igen å sätta sig i soffan å lägga upp bilden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in