2025-05-09, 19:57
Medlem
Saft i vinglas. Haha. Och vilken random snacksbricka.
Citera
2025-05-09, 20:00
Medlem
Bregottsamarbetet var sannerligen ett nytt lågvattenmärke. En influencer ska väl inspirera, komma med tips som får en att upptäcka nåt nytt osv. Hanna vill alltså tipsa om något annat än en ”trött eftermiddagsmacka med typ ost på”. Hennes tips är ett tjock lager Bregott och… Aromat. Något som typ alla som gått i skolan känner till. Och har vuxit ifrån.

Och HUR kan hon inte ta till sig av kritiken och lära sig att synka voice overn med klippen?? Det brinner i mitt huvud.
Citera
2025-05-09, 20:09
Medlem
Herregud så dåligt samarbete med bregott. Nog det sämsta hittils. Vem blir sugen på en sådan varm bränd macka med typ ingenting emellan. Måste vara sjukt torr.
Inte ens Hannas mest trgna gäng kan väl tycka det var bra.
Hur kan bregott tycka det är bra reklam för deras produkt? My god.....
Citera
2025-05-09, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen
Bregottsamarbetet var sannerligen ett nytt lågvattenmärke. En influencer ska väl inspirera, komma med tips som får en att upptäcka nåt nytt osv. Hanna vill alltså tipsa om något annat än en ”trött eftermiddagsmacka med typ ost på”. Hennes tips är ett tjock lager Bregott och… Aromat. Något som typ alla som gått i skolan känner till. Och har vuxit ifrån.

Och HUR kan hon inte ta till sig av kritiken och lära sig att synka voice overn med klippen?? Det brinner i mitt huvud.

Haha alltså bananen på snacksbrickan som hon verkar ha dragit itu i bitar med fingrarna?

Och ja… nivån. Min gissning är att ”oväntade kombinationer” är direktiv från Bregott. Men varför inte då duka upp lite frallor eller bröd som ser gott ut + ser gott ut när man brer smör. Sen tänka ut oväntade men GODA pålägg!?!
Asså hade velat se minen på den hos Bregott som fick in detta underlag. Otroligt att det blev OKat

Några konkreta saker jag tycker visar på hur slö och låg nivå Hannas arbete håller:
- att hon kryddar så det flyger över hela köksbänken. Ser ofräscht och slarvigt ut
- att toasten inte. har. ost
- att toasten är BRÄND
- att bananen är delad med fingrarna (ja nu nämnde jag det två gånger men det är för sjukt)
Senast redigerad av Backflashlash 2025-05-09 kl. 20:14.
Citera
2025-05-09, 20:17
Medlem
Senaste samarbetet måste väl vara på skämt 😐
Citera
2025-05-09, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Haha alltså bananen på snacksbrickan som hon verkar ha dragit itu i bitar med fingrarna?

Och ja… nivån. Min gissning är att ”oväntade kombinationer” är direktiv från Bregott. Men varför inte då duka upp lite frallor eller bröd som ser gott ut + ser gott ut när man brer smör. Sen tänka ut oväntade men GODA pålägg!?!
Asså hade velat se minen på den hos Bregott som fick in detta underlag. Otroligt att det blev OKat

Några konkreta saker jag tycker visar på hur slö och låg nivå Hannas arbete håller:
- att hon kryddar så det flyger över hela köksbänken. Ser ofräscht och slarvigt ut
- att toasten är BRÄND
- att bananen är delad med fingrarna (ja nu nämnde jag det två gånger men det är för sjukt)

Enda banan-biten har ju bitmärken..
Citera
2025-05-09, 20:26
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash

- att toasten är BRÄND

Eller hur! Tänk dig om hon hade bakat egna frallor, rykande varma nästan direkt från ugnen och så bre på smör så det smälter… nej, fröken Theorin brer på ett tjockt lager på ett torrt knäckebröd och häller på grillkrydda som en skolunge.
Citera
2025-05-09, 20:41
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen

Alltså jag dööör, håller med!! Hur kan man som influenser inte ens säga hela meningar utan måste klippa innan och efter hon säger "bregott" med helt annan ton och ljudnivå?

Jag använder bregott ibland men den här reklamen får mig faktiskt att vilja SLUTA med det...
Citera
2025-05-09, 20:46
Medlem
FruKrokodils avatar
Hahaha smör-samarbetsskiten.
När Kebab tvingas sitta där under ett för lågt parasoll och försöka efterapa Hannas fula orgasmmin när han käkar smör med knäckebröd. Trodde han frånsagt sig att göra bort sig i hennes fattiga samarbeten.

Hon nämner spännande måltider- jaa tacka fan att rent smör, kokosbollar, halvtuggad banan och oregano låter spännande, för en tvååring!

Jag brukade köpa bregott, det kommer jag inte göra längre. Tack Hanna för att du sparade in massa pengar åt mig.
Citera
2025-05-09, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahaha smör-samarbetsskiten.
När Kebab tvingas sitta där under ett för lågt parasoll och försöka efterapa Hannas fula orgasmmin när han käkar smör med knäckebröd. Trodde han frånsagt sig att göra bort sig i hennes fattiga samarbeten.

Hon nämner spännande måltider- jaa tacka fan att rent smör, kokosbollar, halvtuggad banan och oregano låter spännande, för en tvååring!

Jag brukade köpa bregott, det kommer jag inte göra längre. Tack Hanna för att du sparade in massa pengar åt mig.

Detta var utan tvekan bland det märkligaste jag sett i reklamsammanhang, men det är typ lika märkligt att du låter en influenser (som du uppenbarligen inte tycker om) påverka ditt liv så mycket att hon får styra dina inköpsval, orka bry sig så mycket 😂
Citera
2025-05-09, 21:20
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Detta var utan tvekan bland det märkligaste jag sett i reklamsammanhang, men det är typ lika märkligt att du låter en influenser (som du uppenbarligen inte tycker om) påverka ditt liv så mycket att hon får styra dina inköpsval, orka bry sig så mycket 😂

Yepp, alla företag som betalar folk för att göra sån här skit- de företagen är inte noga med kvalitet och då vill jag inte heller vara kund.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-05-09 kl. 21:27.
Citera
2025-05-09, 21:30
Medlem
När man trodde att hennes samarbeten inte kunde bli värre än en del av hennes tidigare så drämmer hon till med det här!!! Men vem ska kunna bli sugen av att se den här skiten.
Hon skämmer ju ut sig fullständigt med sina usla samarbeten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in