Citat:
Ursprungligen postat av
trepatronen
Bregottsamarbetet var sannerligen ett nytt lågvattenmärke. En influencer ska väl inspirera, komma med tips som får en att upptäcka nåt nytt osv. Hanna vill alltså tipsa om något annat än en ”trött eftermiddagsmacka med typ ost på”. Hennes tips är ett tjock lager Bregott och… Aromat. Något som typ alla som gått i skolan känner till. Och har vuxit ifrån.
Och HUR kan hon inte ta till sig av kritiken och lära sig att synka voice overn med klippen?? Det brinner i mitt huvud.
Haha alltså bananen på snacksbrickan som hon verkar ha dragit itu i bitar med fingrarna?
Och ja… nivån. Min gissning är att ”oväntade kombinationer” är direktiv från Bregott. Men varför inte då duka upp lite frallor eller bröd som ser gott ut + ser gott ut när man brer smör. Sen tänka ut oväntade men GODA pålägg!?!
Asså hade velat se minen på den hos Bregott som fick in detta underlag. Otroligt att det blev OKat
Några konkreta saker jag tycker visar på hur slö och låg nivå Hannas arbete håller:
- att hon kryddar så det flyger över hela köksbänken. Ser ofräscht och slarvigt ut
- att toasten inte. har. ost
- att toasten är BRÄND
- att bananen är delad med fingrarna (ja nu nämnde jag det två gånger men det är för sjukt)