2025-05-09, 16:03
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hon kanske bara ville åka till Grislandet o kolla på Simpas kukbula?!

Alla är inte sexmissbrukare.
2025-05-09, 16:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Aron är alltid väldigt ärlig om vad han gör och varför, vi får veta om hans planer och han försöker aldrig framstå som moraliskt bättre än alla andra. Visst skryter han, men det han säger är sant. Jag tror inte att jag hört honom tala nedlåtande om ngn annan i syfte att själv framstå som bättre. Jag gillar honom, han är smart.

Många andra vill se själva som moraliskt bättre, när de gör något så har de goda intensioner, när andra gör samma sak är de skurkar. De har inte en realistisk självuppfattning, utan en idealiserad självbild. Att baktala andra för att själv framstå som bättre är inte attraktivt. Sådant sjunker en människa i mina ögon.

bra sagt. det är många nollor som kör pakter och taktik och tycker att det är helt rätt och rationellt. när någon annan gör det mot dom är det taskigt och omoraliskt. slynor som zanna och andrea.
2025-05-09, 16:26
Medlem
Pillenfilles avatar
Nån här som sitter på en "bajsmacka-räknare" i skallen?

Att de aldrig tröttnar på att använda det...
2025-05-09, 16:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Hon sa att hon hade sagt till dem andra att rösta på henne.

vilken loser!
2025-05-09, 16:36
Avstängd
robinson är det ultimata beviset på att män är bättre än kvinnor på allt.

its not even close
2025-05-09, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Alla är inte sexmissbrukare.
Brukare.
2025-05-09, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Det var Kais immuniteter som Aron gav bort. Han har sina egna kvar. Kais immuniteter räckte bara till sammaslagningen, efter det är de värdelösa, därför gick de bra att ge bort.

Jag tror att Aron riskerar att bli utröstad av några i sitt eget gäng, jag gissar på att Kais och Vändkappaneftervinden-Simon går emot honom.
När jag såg senaste avsnittet fick jag en känsla av att Aron inte längre är den hjälte han brukade vara. Såg ni minerna på Kais och Simon när Aron grejade med Pontus?

Sewit: Har den bitchen gått ner en endaste gram under sin tid på Robinson?

Pål: Otippat att han tävlade sig in och jag börjar gillar honom men han är säkert som resten som kommer att följa med en majoritetspakt.

Undrar vem blir nästa att kasta under bussen och rösta ut? Det kan mycket väl bli David.
2025-05-09, 18:40
Min gissning för framtiden är tyvärr att Aron kommer åka inom kort. Jag tror han har spelat spelet för hårt, det kommer slå tillbaka på våran älskade ungdom.
2025-05-09, 19:10
Medlem
Grym trio som kliver in i sammanslagningen: Andreas, David och Pål.
Instagänget splittrade med Andrea och Juliette till gränslandet trodde man inte i början av veckan.
2025-05-09, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Bra gjort av Aron. Instagänget har känt sig säkra länge nu. Kul att situationen vände sig och killarna blev räddade i stället.

Arons drag är fullt i klass med Australian survivors blindsides. Det är för lite av den varan i svenska Robinson.
2025-05-09, 19:56
Medlem
Aaron, David och Pål Schakomatt är ett killerteam i mina ögon.. ingen av dom har hemlängtan utan är bara ute efter skalper.
2025-05-09, 21:16
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solstralen94
Min gissning för framtiden är tyvärr att Aron kommer åka inom kort. Jag tror han har spelat spelet för hårt, det kommer slå tillbaka på våran älskade ungdom.
Aron har två immuniteter och är intelligent så han kommer nog gå långt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in