2025-05-08, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Förstår grejen med att slänga in gamla deltagare (även om jag tycker det är trist)
Men då ska det väl vara nån sorts färgstark figur.
Undrar vem som tyckte det var en bra ide att casta Pontus från första början?
"Jag heter Pontus och är en vanlig svensk grabb, jag har tittat på Robinsson på tv och tycker det är megafränt".

Helt sinnessjukt dåligt castad. Hoppas alla gamla deltagare ryker så fort som möjligt. Hejar till och med mer på Insta-pakten än dem.
2025-05-08, 00:57
Medlem
Såg Gränslandet nu. Känslan är väl att Pål vinner immunitetstävlingen, va? Då de blir så glada i nästa avsnitt. Hoppas verkligen att han inte skickar ut Andreas eller David bara. Vore så jävla kul om två av Insta-pakten hamnar i Gränslandet.
2025-05-08, 01:34
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Såg Gränslandet nu. Känslan är väl att Pål vinner immunitetstävlingen, va? Då de blir så glada i nästa avsnitt. Hoppas verkligen att han inte skickar ut Andreas eller David bara. Vore så jävla kul om två av Insta-pakten hamnar i Gränslandet.
Möjligt. Eller så kan det vara att det inte är någon deltagare i andra båten, finns en dödskalle kvar i örådet.

Sara och Pål har sagt om de vinner immunitetstävling, då ska skicka en person de tror är lätt att slå ut på Gränslandet. Om Pål vinner, då är min gissning Sewit.
2025-05-08, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Möjligt. Eller så kan det vara att det inte är någon deltagare i andra båten, finns en dödskalle kvar i örådet.

Sara och Pål har sagt om de vinner immunitetstävling, då ska skicka en person de tror är lätt att slå ut på Gränslandet. Om Pål vinner, då är min gissning Sewit.

Fast om det är en dödskalle blir ju Sanna kvar och då hade de väl inte blivit så glada? De vill väl gärna att hon drar.

Ja, jag hoppas Pål skickar en svag spelare dit om han vinner. Tippar att Christoffer och Sewit hamnar i Gränslandet båda två. Sewit tror jag Pål skickar dit och Christoffer åker i örådet.
2025-05-08, 01:59
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Fast om det är en dödskalle blir ju Sanna kvar och då hade de väl inte blivit så glada? De vill väl gärna att hon drar.

Ja, jag hoppas Pål skickar en svag spelare dit om han vinner. Tippar att Christoffer och Sewit hamnar i Gränslandet båda två. Sewit tror jag Pål skickar dit och Christoffer åker i örådet.
Om Zanna blir kvar då blir en person färre, då blir det lättare att ta sig. Jag hoppas inte det blir en dödskalle, då ryker Zanna.
2025-05-08, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Om Zanna blir kvar då blir en person färre, då blir det lättare att ta sig. Jag hoppas inte det blir en dödskalle, då ryker Zanna.

Sant. Samma här. Trött på den haggan.
2025-05-08, 07:50
Aron - "The player of players" Har det någonsin funnits en spelare som honom i Robinson? Jag tror inte det.

Jag måste säga att hela säsongen är en enda stor gäspning.... OM! Det inte vore för Aron, här snackar vi om en kille som kan spelet. Faktiskt riktigt kul att kolla hur allt systematiskt går hans väg.

Hur långt kan han gå?

Spännande!
2025-05-08, 08:21
Medlem
Aron är ett provrörsbarn som Lundin och Produktionen avlat fram för just såna här ändamål..
2025-05-08, 08:50
Medlem
Ut med Christoffer nu bara. Han borde ha rykt redan i första avsnittet om Davids pakt hade spelat sina kort rätt. Så jävla trött på hans korkade uppsyn och infantila språk. Störde mig på honom redan när han började prata om ”bajsmacka” i avsnitt 1.

Och att han har mage att försöka få Andreas och David lojala till lag Syd efter Arons drag är ju bara patetiskt. Varför i hela friden skulle de vara lojala till Insta-gänget?

Finns många störiga karaktärer i år men frågan är om inte Christoffer är den värsta.
2025-05-08, 08:54
Medlem
grey.eagles avatar
Fy fan vilken tvist.

Aron glänser. Instagang out.
2025-05-08, 10:05
Medlem
Leevancleef11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Fuck off jävla tönt. Följ reglerna och lägg det i spoilertag annars kan man ge fan i att skriva.
Fan va arg du blev. I dagens avsnitt gav Aron david och andreas varsinn immunitet så du vet. Galen twist.
2025-05-08, 10:08
Medlem
Leevancleef11s avatar
Citat:
Ut med Christoffer nu bara. Han borde ha rykt redan i första avsnittet om Davids pakt hade spelat sina kort rätt. Så jävla trött på hans korkade uppsyn och infantila språk. Störde mig på honom redan när han började prata om ”bajsmacka” i avsnitt 1.

Och att han har mage att försöka få Andreas och David lojala till lag Syd efter Arons drag är ju bara patetiskt. Varför i hela friden skulle de vara lojala till Insta-gänget?

Finns många störiga karaktärer i år men frågan är om inte Christoffer är den värsta.
Kungen av självklarheter kallar vi honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in