Citat:
Ursprungligen postat av
Stopp.Belagg
Jag tänker mig i storleksordningen en årslön. Typ 300k SEK.
Men det var mer ett generellt utlåtande om det sena fiatsamhället, i vilket arbete är extremt olönsamt och ägande och spekulation desto mer lönande.
Om vi bortser ifrån summor, tycker du själv det är hederlig argumentation när jag skriver:
Citat:
Som utlovat: nära 100k = kortning från Polisen!
Ingångspris: 99623.89
Lev. 10x.
Likvideras på 110605.19
Edit: för att utveckla (men ändå klara Leastons "granskningar" och fultolkningar av tidigare trejds). Jag misstänker att marknaden kommer tycka att Trumps "deal" är en nothing-burger samt att Tether printat "out of thin air" igen. Har jag fel så är det ingen biggie, mindre än en årslön är inne i trejden.
Är det inte helt uppenbart att det inte är några stora summor för mig när jag tidigare angett:
Citat:
Har inte blandat ihop något: jag lät bli att välja stop loss på Binance. Eftersom det bara var kaffepengar kvar så lät jag, precis som du nämnde, att bjussa på resterande del vid auto-likvidering. Dock bör det nämnas att Binance varnar inför likvidation, så det finns tid att agera om det är lite mer seriösa pengar på spel 😺
Citat:
Jo, men det är bara kaffepengar kvar på kontot efter min första (och troligen enda) stora kryptotrejd så det är mer som förr i tiden när man tramsade på blackjackborden efter pokerturneringen …
Edit: Jag var - till skillnad från alla ”miljonärer” i tråden - transparent att jag skulle göra ett större köp då och redovisade sedan ungefär när jag sålde och att jag tömde kontot, förutom en liten position SOL.
Om ni vill slåss mot väderkvarnar och låtsas att jag har förlorat stora delar av min förmögenhet på ett dygn så have fun!
Om ni vill och mår bra av det kan jag spela med och rapportera hur mycket jag får i försörjningsstöd, lägga in uppdateringar om hur mycket mat jag hittar vid dumpster-diving och skicka bilder på hoarding-fyllda hus i USA som jag "bor i"...