• 1
  • 2
2025-05-09, 09:14
Medlem
Jag har dejtat en kille några veckor.. Häromdagen så var han inne på min dator och har således glömt att logga ut från sin Google, vilket resulterade i att jag dagen efter kunde se hela hans Google sökhistorik. Bland det första som kom upp var porr sökningar, och specifikt pegging porr. Han har alltså återkommande sedan månader tillbaka kollat på porr där kvinnor sätter på en man med strapon. Viktigt att nämna är att det ENBART är den typen av porr, så det är inget han råkat halka in på någon enstaka gång.

Jag konfronterade honom och berättade att jag hade snokat i hans historik, han blev besviken att jag snokat men han blånekade allt och sa att det måste vara någon annan som varit inne på hans Google.

Min fråga är egentligen, är detta gayigt? Eller finns det liksom helt vanliga heteromän som går igång på denna typen av porr eller att bli peggade? Tänker att det är onödigt av mig att fortsätta träffa honom ifall han har andra preferenser liksom.. Blir ju svårt att föra en diskussion om detta med han i och med att han inte kan erkänna sökningarna!
Citera
2025-05-09, 09:16
Medlem
Om han hade varit gay hade han tittat på filmer där män sätter på män. Inte där kvinnor sätter på män.
Senast redigerad av KamerunHunter 2025-05-09 kl. 09:32.
Citera
2025-05-09, 09:19
Medlem
Tomtekukars avatar
Varför konfrontera? Pegga honom istället och se det som ett tips?
Citera
2025-05-09, 09:19
Medlem
Jag har dejtat en kille som satt på sina knän för att jag skulle pegga han och han var en riktig mans man annars. Och en annan kille som jag tänkte dejta men som inte blev av för att han nämnde pegging.

Jag tror att detta är en effekt av feminism helt ärligt. Den svenska mannen har blivit så jävla svag.
Citera
2025-05-09, 09:23
Medlem
Hade inte haft något emot att göra det på min kille om han velat. Tycker till och med att det är hett.

Haft en som ville bli kissad på men där blev det stopp om man ska göra en skala.
Citera
2025-05-09, 09:58
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Om han hade varit gay hade han tittat på filmer där män sätter på män. Inte där kvinnor sätter på män.

Exakt. För övrigt är det ju kalasskönt att få något uppstoppat i tvåan samtidigt som kärringen runkar av en med barnolja i duschen. Du kan vara lugn TS, det är en helt normal snubbe.
Citera
2025-05-09, 10:18
Medlem
triptykens avatar
Bara en vanlig heterosnubbe som insett att han har en prostata TS.
Citera
2025-05-09, 10:21
Medlem
Om en man som vill bli påsatt av en tjej med strapon är homo, är då en tjej som vill bli påsatt av en tjej med strapon hetero?

Är det inte dags att den här diskussionen tar slut någon gång?
Citera
2025-05-09, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av relire
Jag har dejtat en kille några veckor.. Häromdagen så var han inne på min dator och har således glömt att logga ut från sin Google, vilket resulterade i att jag dagen efter kunde se hela hans Google sökhistorik. Bland det första som kom upp var porr sökningar, och specifikt pegging porr. Han har alltså återkommande sedan månader tillbaka kollat på porr där kvinnor sätter på en man med strapon. Viktigt att nämna är att det ENBART är den typen av porr, så det är inget han råkat halka in på någon enstaka gång.

Jag konfronterade honom och berättade att jag hade snokat i hans historik, han blev besviken att jag snokat men han blånekade allt och sa att det måste vara någon annan som varit inne på hans Google.

Min fråga är egentligen, är detta gayigt? Eller finns det liksom helt vanliga heteromän som går igång på denna typen av porr eller att bli peggade? Tänker att det är onödigt av mig att fortsätta träffa honom ifall han har andra preferenser liksom.. Blir ju svårt att föra en diskussion om detta med han i och med att han inte kan erkänna sökningarna!

Lilla stumpan vart du stött av hans Google historik?
Och vad är anledningen till varför du skulle göra slut med honom om han nu är gay?
Citera
2025-05-09, 10:25
Medlem
Mmmm, anus är ju ett erogent område hos många bägge könen, är skönt att bli tagen i stjärten på olika sätt 😋
Citera
2025-05-09, 10:27
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relire

Är TS en kille eller tjej? Om kille, så ganska stor risk att daten är gay.
Citera
2025-05-09, 10:46
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olipio
Jag har dejtat en kille som satt på sina knän för att jag skulle pegga han och han var en riktig mans man annars. Och en annan kille som jag tänkte dejta men som inte blev av för att han nämnde pegging.

Jag tror att detta är en effekt av feminism helt ärligt. Den svenska mannen har blivit så jävla svag.
Knappast. Du är ett exempel på toxisk feminism som förvägrar män och kvinnor att leka loss i sängkammaren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in