Citat:
Ursprungligen postat av
relire
Jag har dejtat en kille några veckor.. Häromdagen så var han inne på min dator och har således glömt att logga ut från sin Google, vilket resulterade i att jag dagen efter kunde se hela hans Google sökhistorik. Bland det första som kom upp var porr sökningar, och specifikt pegging porr. Han har alltså återkommande sedan månader tillbaka kollat på porr där kvinnor sätter på en man med strapon. Viktigt att nämna är att det ENBART är den typen av porr, så det är inget han råkat halka in på någon enstaka gång.
Jag konfronterade honom och berättade att jag hade snokat i hans historik, han blev besviken att jag snokat men han blånekade allt och sa att det måste vara någon annan som varit inne på hans Google.
Min fråga är egentligen, är detta gayigt? Eller finns det liksom helt vanliga heteromän som går igång på denna typen av porr eller att bli peggade? Tänker att det är onödigt av mig att fortsätta träffa honom ifall han har andra preferenser liksom.. Blir ju svårt att föra en diskussion om detta med han i och med att han inte kan erkänna sökningarna!
Lilla stumpan vart du stött av hans Google historik?
Och vad är anledningen till varför du skulle göra slut med honom om han nu är gay?