2025-05-09, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Exakt. För övrigt är det ju kalasskönt att få något uppstoppat i tvåan samtidigt som kärringen runkar av en med barnolja i duschen. Du kan vara lugn TS, det är en helt normal snubbe.

Nej, det är inte en "helt normal snubbe".

Män blir inte påsatta i röven, vare sig det är skönt eller ej.
Citera
2025-05-09, 11:16
Medlem
Ja, din pojkvän är bög, eller nästintill.

Vanliga män blir inte påsatta i röven av sin fru eller flickvän. Ta och lämna honom.
Citera
2025-05-09, 11:24
Medlem
Jordgubbes avatar
Att du är inne och gräver bakifrån i hans sök-historik är väl ungefär detsamma, han kanske gillade det med.
Citera
2025-05-09, 11:26
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Ja, din pojkvän är bög, eller nästintill.

Vanliga män blir inte påsatta i röven av sin fru eller flickvän. Ta och lämna honom.

Vet inte om jag tolkar dig rätt nu men är det bara det där med att kärringen kör in något som gör att du tycker det känns olustigt, men om du gör det själv ensam i t.ex. duschen så skulle det vara okey?
Citera
2025-05-09, 11:30
Bannlyst
Var glad att du fick fram tips på vad han gillar.
Han kanske aldrig hade vågat berätta det annars.
Citera
2025-05-09, 12:21
Medlem
JeffCuckleys avatar
Överraska honom med en ordentlig pegging för att be om ursäkt för att du snoka i hans google-historik
Citera
2025-05-09, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffCuckley
Överraska honom med en ordentlig pegging för att be om ursäkt för att du snoka i hans google-historik

Haha ja det vore ju nåt, lite tokigt då han vägrar erkänna att han gillar det. Jag är tämligen säker på att han inte kommer tillåta det då😂
Citera
2025-05-09, 12:47
Medlem
Om du nu inte är en snubbe så verkar det som en högoddsare får man nog säga.
Citera
2025-05-09, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Lilla stumpan vart du stött av hans Google historik?
Och vad är anledningen till varför du skulle göra slut med honom om han nu är gay?

Eh ja du? Då är väl jag uppenbarligen inte något för han?
Citera
2025-05-09, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Varför konfrontera? Pegga honom istället och se det som ett tips?
Föreslå nu inga ogudaktiga drag. Tänl på deras själars och kroppars välmående.

Inte omöjligt att de vill leva kristet trots en historik av perversioner och synder.
Citera
2025-05-09, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Knappast. Du är ett exempel på toxisk feminism som förvägrar män och kvinnor att leka loss i sängkammaren.

Jag skiter väl i vad andra gör, men jag tänker inte knulla en man i bajshålet. Vi alla har preferenser och det är absolut inte min.
Citera
2025-05-09, 14:57
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relire
Jag har dejtat en kille några veckor.. Häromdagen så var han inne på min dator och har således glömt att logga ut från sin Google, vilket resulterade i att jag dagen efter kunde se hela hans Google sökhistorik. Bland det första som kom upp var porr sökningar, och specifikt pegging porr. Han har alltså återkommande sedan månader tillbaka kollat på porr där kvinnor sätter på en man med strapon. Viktigt att nämna är att det ENBART är den typen av porr, så det är inget han råkat halka in på någon enstaka gång.

Jag konfronterade honom och berättade att jag hade snokat i hans historik, han blev besviken att jag snokat men han blånekade allt och sa att det måste vara någon annan som varit inne på hans Google.

Min fråga är egentligen, är detta gayigt? Eller finns det liksom helt vanliga heteromän som går igång på denna typen av porr eller att bli peggade? Tänker att det är onödigt av mig att fortsätta träffa honom ifall han har andra preferenser liksom.. Blir ju svårt att föra en diskussion om detta med han i och med att han inte kan erkänna sökningarna!
Haha vilken dålig ursäkt! Vem förutom han om det inte var du, skulle haft tillgång till hans Google menar han? Menar han att han träffar fler än dig som varit in på hans Google då?

Ni är bara några veckor in å han ljuger redan om en sak som det finns bevis på. Jag hade dragit åt mig öronen med en sån person. Ta det i beaktande TS.
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2025-05-09 kl. 15:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in