• 6
  • 7
2025-05-11, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Du är sannerligen toxisk och hör inte hemma i detta århundrade.

Va? Så man får inte ha preferenser?
Nähä men då kan ju du gå och klä ut dig till en Furry och gå och bli påsatt av en transa, sen kan ni ju skaffa en Onlyfans när ni ändå håller på.. för det är så detta århundrade håller på och man får inte ha preferenser enligt dig alls?
Citera
2025-05-11, 14:49
Medlem
Tror du missförstått. Vi skulle kolla på film på en streamingsida, varpå han loggade in genom sin googlemail för att verifiera sitt konto. När man loggar in på sin google mail så kan man se ALLT som har med hans google konto att göra, alltså mail och google driva SAMT google historik. Även om han tagit bort historiken från sin dator så går det att se google sökhistorik från sitt google konto (testa gärna på din egen). Han har alltså således INTE kollat på porr på min dator, tack och lov
Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Är rätt säker på att det är en trolltråd till att börja med.

Alla som någonsin sökt på porr vet att man raderar historiken. Och man kollar inte porr på sin dejts privata dator. Redan från start är historian märklig. Men om vi utgår ifrån att det är sant, att TS dejt gjort en blunder..

Vi formas av uppväxten och vårt umgänge. För TS dejt kanske det är super-tabu med allt analt gällande män?
Alla behöver olika mycket tid för att vara öppna med sexuell preferenser. Om dom dejtat några veckor bara, så kanske dejten kände sig trängd av TS sätt att exponera honom?

Jag hör dig gällande lögnen, och jag hade själv hört varningsklockorna ringa.
Men frågan är om man ska dra slutsatsen att han inte är värd att fortsätta utforska pga lite sökhistorik på porr?
Han kanske inte ens vet om han gillar det och bara blev nyfiken?

Oavsett så gestaltar sig TS dejt som mindre begåvad då han använt hennes privata dator och lämnat kvar historiken på något som han uppenbarligen vill hålla för sig själv, och kanske inte är redo att dela med TS än (där vi inte vet anledningen).
Citera
2025-05-11, 14:53
Medlem
Han har inte kollat på porr hemma hos mig givetvis. Han har sökt på porr hemma hos sig själv och detta fick jag se i hans historik då han var inloggad på sin google på min dator.
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Vad vet du om han är gay. Han har ju suktat efter nåt i rumpan i flera månader. Även när han är hos sin dejt som han inte kunde vänta med att porrsurfa tills han kom hem. Han är åtminstone bi.

"Jag tror det bästa du kan göra är att göra som han vill och äga honom?"
Varför är det det bästa menar du??

"Han är nog inte speciellt gay, han har en massa fantasier för han har tittat på porr och varit lite för ensam."
Du pratar som att du är personen. Du har väl ingen aning om han varit lite för ensam å det är orsaken varför han porrsurfade. Det är anmärkningsvärt att man fortfarande känner sig så pass ensam göhis sin dejt att man måste surfa om det som han surfade in när han var "ensam", som du så starkt påstår är anledningen.

"Du kan vara verkligheten i hans liv. Värsta chansen om du vill ha honom?"
Har ni en fnurra på tråden nu?

Å vänta nu här.. Du anser att det är sunt av honom att skämmas å förneka, dvs ljuga?

Varför väntade inte han med att kolla efter sånt när han väl var hemma. Dom har ju bara "känt" varandra i några veckor. Det är ju en jävla risk att ta om man inte vill bli påkommen med sånt som han anser är pinsamt på nån annans dator som han knappt känner. Tycker du inte det själv? Varför tar man den risken?? P sen ljuger om det?

Ja nog tror jag att dom (ni?) passar varandra. En som ljuger å en som snokar å som även är benägen att kunna hämnas (enligt henne själv i hennes andra tråd) om hon känner för det.
Så det blir bra om dom satsar på varandra så slipper nån normal träffa en snokande hämndlysten brud alternativt en lögnare.
Citera
2025-05-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av relire
Tror du missförstått. Vi skulle kolla på film på en streamingsida, varpå han loggade in genom sin googlemail för att verifiera sitt konto. När man loggar in på sin google mail så kan man se ALLT som har med hans google konto att göra, alltså mail och google driva SAMT google historik. Även om han tagit bort historiken från sin dator så går det att se google sökhistorik från sitt google konto (testa gärna på din egen). Han har alltså således INTE kollat på porr på min dator, tack och lov

Har ingen googlemail men jag tror dig.

Du behöver jobba på dig själv. Om jag var din dejt hade jag tappat allt det förtroendet som hunnit byggas upp pga. ditt snokande.
Oerhört respektlöst gjort av dig!
Citera
2025-05-12, 06:53
Avstängd
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relire
Han har inte kollat på porr hemma hos mig givetvis. Han har sökt på porr hemma hos sig själv och detta fick jag se i hans historik då han var inloggad på sin google på min dator.
Jag fattade det. Men med tanke på ditt svar till mig så kommer han fortsätta att lura å manipulera dig till månen. För det är så dom gör. Du är garanterat inte den första eller den sista. En patologisk lögnare verkar din dejt vara eller så är han efterbliven.

För vill man inte bli påkommen om det "pinsamma" som han nu försöker lura i dig. Då är man nämligen nogrannare med att logga ut. Å med tanke på din andra tråd, så verkar du vara lätt att lura å det är det han nog vill ha. En som köper allt, dvs allehanda möjliga dåliga bortförklaringar till ursäkter.

Lycka till nu 👍🏻
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2025-05-12 kl. 07:52.
Citera
2025-05-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Gud skiter väl i vilket.
Den Gud vi kristna bekänner oss till gör inte det.

Perversioner så som de du föreslagit är inte ok om man vill komma hem til Herren i Himlariket.

Den förmodade kvinnan som startat tråden borde i min mening ge mannen en ultimatum;

"ta mig till alteren och sluta med allt porr (inte bara "pegging") eller gå din väg och lämna mig ifred."

Att veta vad som är rätt är inte alltid svårt, det är svårare att agera rätt.
Citera
2025-05-12, 17:39
Medlem
Tomtekukars avatar
Du lever på 1200-talet.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto