2025-05-08, 17:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Känns som bajsmannen är nere just nu. Jag har inte tillgång till hans instagram,,någon som vet om det är video på gång?
Med tanke på hur dåliga visningar så lär det bli ännu en tycksyndommigvideo då han är för feg för att svara medvikt osv. Denna gången lär han skruva upp och fälla några krokodiltårar, kanske filma sig själv när han lipar framför farfars grav? Skulle inte vara första gången han gör en kyrkogårdslipvideo.

Han är nog väldigt desperat och stressad just nu, det är då han alltid gör bort sig själv så vad som helst kan hända. Kanske blir ännu en video där han öppnar knarkbrev med fötterna?

Undrar hur det går med utredningen, där har han något att göra en videoserie om.

Cool_kille_35

https://postimg.cc/BXgJQ6Hv
Senast redigerad av knark-kungen 2025-05-08 kl. 17:08.
Citera
2025-05-08, 17:19
Medlem
GreenBatterys avatar
Senaste videon borde ge den porrskadade ÄckelBaronen svett som rinner ner längs ryggraden rätt ner i strumpan mellan skinkorna:
Tummar upp: 820
Tummar ner: 1954
Views: 15692

Ska det bli tredje videon i rad som genererar 2000 tummar ner (mer än 10% av totalt antal views)? Det kan vara så att även tidigare videos haft samma dåliga ratio men jag ger bara de jag är säkra på.

Vad ska han göra? Ta på bandanan, grabba elscootern och ta en cool hissbild? Det räcker inte.

Samhall kallar inte. Du måste övertyga de att ta emot dig först.
Citera
2025-05-08, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Senaste videon borde ge den porrskadade ÄckelBaronen svett som rinner ner längs ryggraden rätt ner i strumpan mellan skinkorna:

Ska det bli tredje videon i rad som genererar 2000 tummar ner (mer än 10% av totalt antal views)? Det kan vara så att även tidigare videos haft samma dåliga ratio men jag ger bara de jag är säkra på.

Vad ska han göra? Ta på bandanan, grabba elscootern och ta en cool hissbild? Det räcker inte.

Jag tror inte dom skulle ta emot honom, han är skadlig för deras varumärke och en destruktiv kraft.
Citera
2025-05-08, 17:46
Medlem
Etymologin hävdar att autism betyder själv-ism.
Rask har en uppenbar extrem version av själv-ism.

Citat:
Ordböcker definierar självupptagenhet oattraktivt som "upptagen med sig själv eller sina egna angelägenheter" och tillägger ofta att det är "med uteslutning av andra eller omvärlden". Det vill säga, självupptagna individer visar vanligtvis inte mycket omsorg om någon eller något utanför deras (smala) egenintresse. Som sådana anstränger de sig vanligtvis inte mycket för att förstå andras tankar och känslor. Och alltför fokuserade på sig själva kan de lätt missa målet när de försöker. De blir i allmänhet inte de bästa vännerna.
Källa: https://www.psychologytoday.com/us/b...e8496509a9635a

Autism och enligt vissa, roten till allt ont, är när man blir självupptagen.

Magmysarn var självupptagen med magmystävlingen när Rask var självupptagen med att förstöra tävlingen.

Ingen av dom hör när folk pratar med dom.
Citera
2025-05-08, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Tummar ner registreras väl bara av andra som också har tilläggen i webbläsaren? I så fall är det säkert många fler egentligen. Rask brukar alltid vara snabb att påpeka att han minsann har "en god lön" men frågan är hur mycket pengar videos med 15 tusen visningar utan någon sponsor genererar
Citera
2025-05-08, 18:17
Medlem
Snusfris avatar
Har han råd med att bara släppa en video i veckan? Ekonomin måste vara fullständigt körd i botten nu. Eller är han och fjäska hos morfar och hoppas att han ska dö så han klarar en månadshyra till med arvet?
Citera
2025-05-08, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Har han råd med att bara släppa en video i veckan? Ekonomin måste vara fullständigt körd i botten nu. Eller är han och fjäska hos morfar och hoppas att han ska dö så han klarar en månadshyra till med arvet?

Månadshyrorna behöver han inte bry sig om eftersom han lyckades lura svärfar att gå in som borgenär på lägenheten
Citera
2025-05-08, 18:24
Avstängd
Crabby88s avatar
Efter en dag med min livskamrat och våran hund, i vår sommarstuga. Så drog jah en parallel... rask är son kirskål. Man kan inte bara plocka det som syns. Utan man måste ner på djupet, få tag på rötterna för att få ihjäl dom. Och ofta behövs det även bekämpningsmedel.

Vilket sen får mig att tänka på Herodes I bibeln.... bara ner på grunden och ha ihjäl allt!
Citera
2025-05-08, 18:32
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Månadshyrorna behöver han inte bry sig om eftersom han lyckades lura svärfar att gå in som borgenär på lägenheten

Han avsäger sig det säkert snart. Om man man kan det som borgenär.
Citera
2025-05-08, 19:29
Medlem
Citat:
Han avsäger sig det säkert snart. Om man man kan det som borgenär.
Det tror jag inte, han har ju signerat avtalen så svärfar är den som trobo kommer att försöka klämma åt, inte baronen.
Citera
2025-05-08, 19:31
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Cool_kille_35

https://postimg.cc/BXgJQ6Hv

En 35 årig far ska inte åka på en svettig kick. Alltså det räcker, han kan ta en tur med den i Tensta skulle vara värt
Citera
2025-05-08, 19:33
Citat:

När han fick 30-50 tusen visningar snitt på varje video under chrippa dramat så kom det videos varje dag. Men nu när visningarna är en tredjedel så är det typ 4 videos i månaden. Borde egentligen vara tvärt om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in