Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Med tanke på hur dåliga visningar så lär det bli ännu en tycksyndommigvideo då han är för feg för att svara medvikt osv. Denna gången lär han skruva upp och fälla några krokodiltårar, kanske filma sig själv när han lipar framför farfars grav? Skulle inte vara första gången han gör en kyrkogårdslipvideo.
Han är nog väldigt desperat och stressad just nu, det är då han alltid gör bort sig själv så vad som helst kan hända. Kanske blir ännu en video där han öppnar knarkbrev med fötterna?
Undrar hur det går med utredningen, där har han något att göra en videoserie om.
Cool_kille_35
https://postimg.cc/BXgJQ6Hv
Notera att BandanaBaronen har samma slags tröja som hans idol Fetto-Anjo hade i sin senaste video med "knulldockan" Lisen. Men Baronens är givetvis svart, eftersom han måste visa alla hur alternativ han är. Det är viktigt att visa alla att man är en tuff hårdrockare. Extra provocerad blir man utav hans sammanbitna och hårda tuffing-min, som han har tillsammans med Temu-solglasögonen. Kan se för mitt inre hur han passerar folk i Trosa centrum, klädd som en flintskallig Nikky Sixx, åkiandes på sin jävla kick-bike. Baronen tror att folk respekterar honom, men han är garanterat Trosas största byfåne.
Citat:
Ursprungligen postat av
PungKicker
Etymologin hävdar att autism betyder själv-ism.
Rask har en uppenbar extrem version av själv-ism.
Autism och enligt vissa, roten till allt ont, är när man blir självupptagen.
Magmysarn var självupptagen med magmystävlingen när Rask var självupptagen med att förstöra tävlingen.
Ingen av dom hör när folk pratar med dom.
Käften med ditt jävla tjat om autism, du har hållit på i veckor nu. Sluta!
Citat:
Ursprungligen postat av
Hillsongsekt
Det går dessvärre inte. Finns liksom skäl till att vi födda på 70-80 talet fick inpräntat att aldrig går i borgenär för annan än sina barn.
Gissar dock att T inte fallit långt från trädet så att säga.
Fatta att ens ökända svärson som hängt ut din dotter och blivit påkommen med otrohet i närtid plötsligt ringer och ber dig vara borgenär eftersom han vägrar bli vuxen och ta ett jobb!
Kan inte gubbfan säga upp sitt borgenärsskap? Om gubbjäveln inser att Baronen inte kommer att ha råd med hyran för pundarkvarten, borde han väl kunna säga upp lägenheten?
Hoppas snart på en ny video från B&B eller Medvikt. Läste någonstans att några stör sig på B&B, då han enbart kritiserar BajsBaronen för att kunna bli känd. Det gör inte mig ett skit. Så länge han går illa åt det flintskalliga äcklet i Trosa och dennes kompis, Anjo den Fete med fru, knulldockan, får han bli hur känd som helst. Baronens fiende är min vän och jag älskar att de pikar koprofagen, så som han har pikat andra genom hela sin "karriär" på Youtube.
BajsBaronen skäms just nu, hans "comeback" på Youtube gick åt helvete när Chrippa-dramat var över. Han är för feg för att starta nya bråk på nätet nu när han vet att det finns folk som faktiskt kan försvara sig.
Det enda han ieg har kvar är hans cp-skadade följare som beundrar de bilder som den 35-årige PoserBaronen lägger upp på Instagram.
Baronen är desperat, han skickar hintar till Anjo den Fete och knulldockan, Lisen om att de ska spela in en podd. Detta kommer aldrig hända, men Baronen lever på hoppet, därav hans underdåniga fjäskande för fettot från Norrköping och "knulldockan", Lisen.