2025-05-08, 19:35
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Han avsäger sig det säkert snart. Om man man kan det som borgenär.

Det går dessvärre inte. Finns liksom skäl till att vi födda på 70-80 talet fick inpräntat att aldrig går i borgenär för annan än sina barn.

Gissar dock att T inte fallit långt från trädet så att säga.

Fatta att ens ökända svärson som hängt ut din dotter och blivit påkommen med otrohet i närtid plötsligt ringer och ber dig vara borgenär eftersom han vägrar bli vuxen och ta ett jobb!
Senast redigerad av Hillsongsekt 2025-05-08 kl. 19:40.
Citera
2025-05-08, 19:37
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Han avsäger sig det säkert snart. Om man man kan det som borgenär.
Nej det går inte. Då måste han hitta någon som kan ta över pågående borgernärskap. Att skriva på som borgenär åt Rask family.
Citera
2025-05-08, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Nej det går inte. Då måste han hitta någon som kan ta över pågående borgernärskap. Att skriva på som borgenär åt Rask family.
När det kom fram i tråden var vi flera här som omedelbart konstaterade att svärfar har rövknullat sin egen privatekonomi, och det just av orsaken att du som borgenär aldrig slipper undan.
Citera
2025-05-08, 20:11
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Med tanke på hur dåliga visningar så lär det bli ännu en tycksyndommigvideo då han är för feg för att svara medvikt osv. Denna gången lär han skruva upp och fälla några krokodiltårar, kanske filma sig själv när han lipar framför farfars grav? Skulle inte vara första gången han gör en kyrkogårdslipvideo.

Han är nog väldigt desperat och stressad just nu, det är då han alltid gör bort sig själv så vad som helst kan hända. Kanske blir ännu en video där han öppnar knarkbrev med fötterna?

Undrar hur det går med utredningen, där har han något att göra en videoserie om.

Cool_kille_35

https://postimg.cc/BXgJQ6Hv

Notera att BandanaBaronen har samma slags tröja som hans idol Fetto-Anjo hade i sin senaste video med "knulldockan" Lisen. Men Baronens är givetvis svart, eftersom han måste visa alla hur alternativ han är. Det är viktigt att visa alla att man är en tuff hårdrockare. Extra provocerad blir man utav hans sammanbitna och hårda tuffing-min, som han har tillsammans med Temu-solglasögonen. Kan se för mitt inre hur han passerar folk i Trosa centrum, klädd som en flintskallig Nikky Sixx, åkiandes på sin jävla kick-bike. Baronen tror att folk respekterar honom, men han är garanterat Trosas största byfåne.

Citat:
Ursprungligen postat av PungKicker
Etymologin hävdar att autism betyder själv-ism.
Rask har en uppenbar extrem version av själv-ism.

Autism och enligt vissa, roten till allt ont, är när man blir självupptagen.

Magmysarn var självupptagen med magmystävlingen när Rask var självupptagen med att förstöra tävlingen.

Ingen av dom hör när folk pratar med dom.

Käften med ditt jävla tjat om autism, du har hållit på i veckor nu. Sluta!

Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Det går dessvärre inte. Finns liksom skäl till att vi födda på 70-80 talet fick inpräntat att aldrig går i borgenär för annan än sina barn.

Gissar dock att T inte fallit långt från trädet så att säga.

Fatta att ens ökända svärson som hängt ut din dotter och blivit påkommen med otrohet i närtid plötsligt ringer och ber dig vara borgenär eftersom han vägrar bli vuxen och ta ett jobb!

Kan inte gubbfan säga upp sitt borgenärsskap? Om gubbjäveln inser att Baronen inte kommer att ha råd med hyran för pundarkvarten, borde han väl kunna säga upp lägenheten?

Hoppas snart på en ny video från B&B eller Medvikt. Läste någonstans att några stör sig på B&B, då han enbart kritiserar BajsBaronen för att kunna bli känd. Det gör inte mig ett skit. Så länge han går illa åt det flintskalliga äcklet i Trosa och dennes kompis, Anjo den Fete med fru, knulldockan, får han bli hur känd som helst. Baronens fiende är min vän och jag älskar att de pikar koprofagen, så som han har pikat andra genom hela sin "karriär" på Youtube.

BajsBaronen skäms just nu, hans "comeback" på Youtube gick åt helvete när Chrippa-dramat var över. Han är för feg för att starta nya bråk på nätet nu när han vet att det finns folk som faktiskt kan försvara sig.
Det enda han ieg har kvar är hans cp-skadade följare som beundrar de bilder som den 35-årige PoserBaronen lägger upp på Instagram.

Baronen är desperat, han skickar hintar till Anjo den Fete och knulldockan, Lisen om att de ska spela in en podd. Detta kommer aldrig hända, men Baronen lever på hoppet, därav hans underdåniga fjäskande för fettot från Norrköping och "knulldockan", Lisen.
Citera
2025-05-08, 20:20
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
När det kom fram i tråden var vi flera här som omedelbart konstaterade att svärfar har rövknullat sin egen privatekonomi, och det just av orsaken att du som borgenär aldrig slipper undan.

Glöm inte att både anjo och jockibooooi ( Så som Olof K säger det) ringde till rasknocj erbjöd sig gå i borgen för han, när hyresvärden valde att skrota kontraktet. Folk står i kö för att borga för honom.
Citera
2025-05-08, 20:22
Medlem
Snart kommer en lång chrippavideo, sommarpengarna ska in och blygdläppar säras!
Citera
2025-05-08, 20:48
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Tummar ner registreras väl bara av andra som också har tilläggen i webbläsaren? I så fall är det säkert många fler egentligen. Rask brukar alltid vara snabb att påpeka att han minsann har "en god lön" men frågan är hur mycket pengar videos med 15 tusen visningar utan någon sponsor genererar
Jag kollar här: https://hamphy.com/dislike-viewer

Just nu är det 1975 tummar ner. 2000 närmar sig!
Citera
2025-05-08, 20:50
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag hittade det här angående att vara borgensman för en hyresrätt:

https://www.familjensjurist.se/fraga...-en-hyresratt/
Citera
2025-05-08, 20:51
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Käften med ditt jävla tjat om autism, du har hållit på i veckor nu. Sluta!
Undrar om han ens själv ser ironin i ”autister är helt fixerade vid en sak och kan inte släppa det!” som han säger, och hur han sedan själv agerar. 😁
Citera
2025-05-08, 21:06
Medlem
Dr.mjaos avatar
Hade skämts ögonen ur mig och självdött om jag låg på sjukhus och det där skelettspöket med smink, bandana, fjantig jeansjacka kommer inrullande gråtande på en el-kick.

Fattar inte ens hur man kan ha sånt självförtroende att starta en YT kanal när man inte har några bra egenskaper och inte ens hanterar att leva ett drägligt liv.
Citera
2025-05-08, 21:24
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Hade skämts ögonen ur mig och självdött om jag låg på sjukhus och det där skelettspöket med smink, bandana, fjantig jeansjacka kommer inrullande gråtande på en el-kick.

Fattar inte ens hur man kan ha sånt självförtroende att starta en YT kanal när man inte har några bra egenskaper och inte ens hanterar att leva ett drägligt liv.

Han startade youtubekanalen för att han har dåligt självförtroende. Måste hela tiden bli sedd och hörd.
Citera
2025-05-08, 21:26
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

Jag hade förbjudet fanskapet. Om det var jag som låg där, 75+. Och in kommer ett ambivalent värdelös fanska, på pappret en man, men sminkar sig som en kvinna, och kropp som outvecklad sådan. Med en jefla kickbike. Nä dra år helvete å kom aldrig mer hit mer! Känns som det hade varit en refräng jag uttalat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in