2025-04-27, 17:30
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ikväll får Therese köra in sin baron till akutpsyk i Trosa. Baronen sitter i baksätet och vrålar om flashback, Medvikt och framstjärtar.

Senaste videon har 1246 tummar upp och 3510 tummar ner. Kan det vara nu som han släpper en ny renoverings-video och hävdar att han ska sluta med drama, ännu en gång?
Det blir i Nyköping i så fall (närmaste psykakut).
Finns inget sjukhus i Trosa.
Sist han åkte dit (för content) så vägrade han skriva in sig ”för där sitter det bara galna muppar!” utan han ”ville bara ha en liten tablett!” (intressant uttalande från någon som hängt ut sin pillertorsk till far som djävulen själv). Men han såg till att ta ett foto på att han varit där!
Citera
2025-04-27, 17:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Jag tror han ”jobbar” för fullt just nu. Nynnandes för sig själv ”allt är bra allt är bra” skapar han renoveringsvideo som ska laddas upp fort som fan ikväll så alla tror att allt är som vanligt.

Samtidigt kommer Axel visa bevisen mot Cluee och jag kan garantera att porrskadade ÄckelBaronen kommer sitta och titta.

Kvällen kommer bli svår för honom. ❤️😇
Citera
2025-04-27, 18:11
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jag tror han ”jobbar” för fullt just nu. Nynnandes för sig själv ”allt är bra allt är bra” skapar han renoveringsvideo som ska laddas upp fort som fan ikväll så alla tror att allt är som vanligt.

Samtidigt kommer Axel visa bevisen mot Cluee och jag kan garantera att porrskadade ÄckelBaronen kommer sitta och titta.

Kvällen kommer bli svår för honom. ❤️😇
Söndagsångesten ligger som ett täcke över tattarlyan, i garderoben jobbas det på samtidigt som T sitter i soffan och försöker intala sig att hennes man aldrig kommer be om bilder på särade fittor igen.

Ungarna känner givetvis av detta då ångesten syns i ansiktet deras, förmodligen livrädda för vad deras skithög till farsa ska ladda upp för cringe på youtube ikväll när dom måste se klasskamraterna i ögonen imorgon..

#Räddabarnen

#SöktflerajobbTARINTEENSEMOT

#Bara2oxcascand
Citera
2025-04-27, 18:23
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
https://www.youtube.com/watch?v=dvcmj-mvX94

Nu gör CamoStyleSweden en perfekt analys av den kvinnoförnedrande OtrohetsBaronens texter. Det lär brinna i huvudet på den flintskalliga koprofagen just nu. FetischBaronen är utsatt och jag njuter av det.

Fyn fan vilka texter. Det säger väl allt om honom.
Citera
2025-04-27, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Fyn fan vilka texter. Det säger väl allt om honom.

Japp, porrskadad är bara förnamnet.
Citera
2025-04-27, 19:01
Medlem
Damien-s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=UktAKHUz5MM

In och se Skilleras mosa BajsBaronen nu, vi kan ge Baronen en känga i chatten!
Citera
2025-04-27, 19:34
Rask låtar beskriver nekrofili…

Btw kolla på Skilleras!!
Citera
2025-04-27, 19:43
Medlem
Rask har släppt en video bara för medlemmar. Härmat han cluee nu? Haha
Citera
2025-04-27, 20:00
Nu vill inte jag låta som en idiot, men det är väldigt oroväckande att en far gör låtar om att ha sex med DÖDA kvinnor. Kan väll inte bara jag som blir påriktigt orolig för dottern.
Citera
2025-04-27, 20:01
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Vet du vad videon handlar om? Är du medlem?
Citera
2025-04-27, 20:09
Medlem
Snekretbaronen, nekrofilbaronen, hatat grottmongo har många namn.

Jag undrar verkligen hur det går för hans pojkar i skolan bland övriga barn, det ena bokstavsbarnet går väl nån kampsport, är det sekretbaronens sätt att försöka undvika att folk ska mobba pojken?

Alla här har väl gått i skolan i sitt liv och vet hur barn kan hitta minsta lilla grej att mobba någon för.
Har man en farsa som Kal-Sekret-Fredrik så kan man ju bara tänka sig hur det kommer att bli i skolan.
Jag önskar dom absolut inget illa, barnen alltså, men att fittan sekretbaronen fullständigt skiter i att han drar familjen i smutsen och är ansiktet utåt för familjen, är oroväckande.

Sära på fittan Rask!
Citera
2025-04-27, 20:18
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson

Anjo den Fete har börjat släppa videos för endast medlemmar. Eftersom Baronen är Anjo den Fetes största fan, knähund och rövslickare. Så nu gör Baronen likadant.

Nu sitter han och gör videos endast för sina flygande apor som hyllar Baronen till skyarna.
Senast redigerad av Damien- 2025-04-27 kl. 21:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in