2025-05-08, 01:49
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Dock ändå påbörjade utredningar. Av en anledning.
Precis som den pågående utredning mot Jocke, Anjo och Rask gällande förtal av chippa och Linnea, den pågår ju fortfarande av en anledning.
Citera
2025-05-08, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ifall polisen får in en print med ett en betalningsplan och uppmaning till ett ”så nära mord som möjligt”, så måste polisen enligt lag upprätta en anmälan och utreda ärendet.

Ja det är väl klart. Det är väl ingen av dina meningsmotståndare som påstår något annat.

Du vet, lite bryta lite armar och sånt och tagge i mun. Du ser inget konstigt alls i detta? Även om det lades ner (enligt mig idiotiskt) så har det skett. Mot sin bror!
Sjukt att inte ens Chrippas familj kan få stopp på Chrippas vansinne.

Kul kille du försvarar in i rena dumheter.
Citera
2025-05-08, 07:13
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag tycker det var tydligt att det lags ner pga brist bevisningen.

Dom andra brotten lags ner pga att C & L riskerar högre straff i andra mål.
Antagligen ekobrotten.

Ang Anjo så berättade han om stämningen i en video sen förtydligade han på stories.
Även Lisen på snap.
Jag tycker också att det varit tydligt. Det var dock inte frågan. Frågan gällde om du kunde visa att Jocke varit tydlig med att förklara för sina miljarder följare att så var fallet. Jag tycker inte att du gjort det. Jag tror inte jag kommer längre med det och tackar därför för din insats.

Angående Anjo gällde det samma sak. Du säger ”i en video”, ”lite förtydligande på stories” och frun har gjort nåt ”på snap”. Då jag inte sett något av detta hade jag hoppats på skärmdumpar eller länkar. Då det inte presenterats är det därför lika vagt (som ”bevisen” på att Jocke ”varit tydlig”) får jag nöja mig med att det är vad du kan uppbringa. Därför tycker jag att du även fallerar på denna punkt och jag tackar dig för detta.

Summa summarum. Jag tycker inte att du bevisat något av det du sa att du kunde bevisa. Du kan tycka att du gjort det men det förändrar inget. Jag misstänker att vi inte kommer längre.
Citera
2025-05-08, 07:46
Medlem
Citat:
Banal la väl upp precis jag kan ha fel om Anjo när han berättade om stämningen men Lisen förklarade på snap för hon fick frågor.
Men Jocke har ju hela tiden sagt anledningen till varför det lags ner.

Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad hittar jag på?

Banal lägger print på Jockes stories och du förvränger dessa, och du vill anses som seriös och prata högljutt om förtal?
Citera
2025-05-08, 08:33
Medlem
Tramsar han bara om att han ska bli polis?
Citera
2025-05-08, 08:47
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Hahah ja såklart enbart för att få lite uppmärksamhet han är så jävla tragisk.
Citera
2025-05-08, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP

Man får hoppas. Han är ju största trollet nägonsins. Fy fan för att han kommer ut först på plats när det hänt något. Han lär ju bara vilja springa framför nyhetstidningarnas kamera då så han syns även i tidningen .
Citera
2025-05-08, 09:35
Medlem
Citat:
Vi får väl se om det kommer något till tingsrätten snart. Kolla gärna du också och bidra med något.

Det är du som ska styrka dina påståenden. Jag bryr mig inte om dagboksblad. Du kan väl förklara varför du inte hittat någonting, trots att Bajsmannen själv påstår att han suttit och förhörts tillsammans med sin advokat, som man kan utgå ifrån är en offentlig försvarare? Detta ska tydligen framgå av dagboksblad oavsett om något är igång eller nedlagt. Varför kan du inte visa detta, kanske är det för att du söker på fel ställen?

Sedan ditt ihärdiga försvar av Bajsmannen. Tänk att vara vuxen och se någonting i den där pellejönsen. Att du inte skäms. Du borde skämmas.

Citat:
Ursprungligen postat av Mitxhena
Man får hoppas. Han är ju största trollet nägonsins. Fy fan för att han kommer ut först på plats när det hänt något. Han lär ju bara vilja springa framför nyhetstidningarnas kamera då så han syns även i tidningen .

Givetvis tramsar han. Även om det fanns ett genuint intresse hos Chrippa att bli polis, eller för den delen väktare, så har tåget gått för längesedan. Han var straffad redan innan dopingen och knarket och folkbokföringen för något småbrott. Säpo kollar utökat register för personer som söker till Polishögskolan. Dvs även om hans brottslighet hade gallrats från det vanliga registret hade de sett det, vilket hade varit ett hinder för att bli polis. För att inte tala om Ekobrottshärvan han är misstänkt i. Han kommer aldrig kunna arbeta som väktare, ordningsvakt eller polis någonsin.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2025-05-08 kl. 09:49.
Citera
2025-05-08, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Precis som den pågående utredning mot Jocke, Anjo och Rask gällande förtal av chippa och Linnea, den pågår ju fortfarande av en anledning.

Hur vet du att det är en pågående utredning? Kan du bevisa det på något vis? du brukar själv kräva det så nu vill jag gärna se att det pågår en utredning.
Citera
2025-05-08, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jag tycker också att det varit tydligt. Det var dock inte frågan. Frågan gällde om du kunde visa att Jocke varit tydlig med att förklara för sina miljarder följare att så var fallet. Jag tycker inte att du gjort det. Jag tror inte jag kommer längre med det och tackar därför för din insats.

Angående Anjo gällde det samma sak. Du säger ”i en video”, ”lite förtydligande på stories” och frun har gjort nåt ”på snap”. Då jag inte sett något av detta hade jag hoppats på skärmdumpar eller länkar. Då det inte presenterats är det därför lika vagt (som ”bevisen” på att Jocke ”varit tydlig”) får jag nöja mig med att det är vad du kan uppbringa. Därför tycker jag att du även fallerar på denna punkt och jag tackar dig för detta.

Summa summarum. Jag tycker inte att du bevisat något av det du sa att du kunde bevisa. Du kan tycka att du gjort det men det förändrar inget. Jag misstänker att vi inte kommer längre.

Både jag & banal lade upp 2 storys från Jocke där man kan se det.
Citera
2025-05-08, 09:56
Medlem
Citat:
Hur vet du att det är en pågående utredning? Kan du bevisa det på något vis? du brukar själv kräva det så nu vill jag gärna se att det pågår en utredning.

Som sagt, du som kommit med påståendet att den är nedlagd. Fram med beläggen för ditt påstående. Det måste ha gått en månad ungefär.
Citera
2025-05-08, 10:01
Medlem
Citat:
Hur känns det för dig nu när anmälan mot Rask som C & L gjorde har lagts ner?
Och även dom andra som blivit anmälda, man kom inte så långt med det.

Detta skrev du till mig för exakt 26 dagar sedan. Det går otroligt trögt för dig att stödja ditt påstående. Om det redan var klart för 26 dagar sedan borde du kunna visa vad du byggde ditt påstående på vid det här laget. Eller skriver du bara en massa pladder för pladdrandets skull?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in