2025-07-07, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men läs dokumentet själv det ligger i tråden.

De verkar aldrig öppna några länkar i tråden för alla bevis förnekas 2 veckor efter det postats. Vi vet att Dopy tex är livrädd att öppna länkar. De verkar även tro vi sitter med alla bevis i ett sorterat bibliotek. Allt material jag har ligger överallt och ingenstans. Blir inte bättre att messenger har nån krypto sak så mycket är otillgänglgt.

28/8. Lycka till försvara han då.
Senast redigerad av 400Ben 2025-07-07 kl. 11:40.
Citera
2025-07-07, 11:44
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja det är korrekt. Socialhandläggarna vågade inte göra Christopher mer arg än han redan var.

Jaha. Så han skrämde dom till tystnad menar du? Och väktaren vågade inte kalla på uppbackning genom en diskret liten tryckning på knappen han heller?

Sen vidare var alla 10 så livrädda för chrippa att INGEN vågade anmäla det?
Vad blev konsekvenserna för handläggarna och väktarna?
Senast redigerad av Crabby88 2025-07-07 kl. 12:03.
Citera
2025-07-07, 11:45
Avstängd
Citat:
De verkar aldrig öppna några länkar i tråden för alla bevis förnekas 2 veckor efter det postats. Vi vet att Dopy tex är livrädd att öppna länkar. De verkar även tro vi sitter med alla bevis i ett sorterat bibliotek. Allt material jag har ligger överallt och ingenstans. Blir inte bättre att messenger har nån krypto sak så mycket är otillgänglgt.

28/8. Lycka till försvara han då.

Jag vet samma visa varenda gång och vi ljuger jämt och sen kommer det upp att dessa saker faktiskt hänt.
Jag la upp en hel mapp med grejer men har man inte öppnat den så kan man inte sitta och gnälla att inte bevis finns.
Dock har jag inte den kvar men banal har säkert.

28/8 blir en intressant dag men jag kan lova dig att det kommer hittas på ursäkter då också.
Citera
2025-07-07, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Men han hade aldrig slagit henne med knytnäve då.
Fyfan.

Just det. Inte slagit henne med knytnävarna. Då är det ju lugnt. Jag undrar vad som fick henne att specifikt säga så.
Citera
2025-07-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ok jag har väl fel på den detaljen. Gråt lite mer.

Två telefoner har beslagtagits. I den första hittade de konversationerna som visade på en planering. Det borde varit när han häktades första gången.
Sen fick han en ny av Jocke. Den beslagtogs när han blev häktad i Spanien om jag inte minns helt fel.

Lite kul att båda ogillar en kreatör som maler ner allt i molekyler när de gör exakt samma själva. Roande.
Citera
2025-07-07, 12:43
Medlem
Citat:
Pallal påstår mycket med kommer aldrig med något som bevisar motsatsen.
Det verkar ju som det kommer fram ett & annat i fupen.

Det verkar så. Den ska ju vara tjock som en bibel.
Citera
2025-07-07, 12:44
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Jag minns inte vilket datum det var men 400Ben har koll på det och det skrevs om det i tråden ungefär när det hände.
Som jag minns det var det någongång under första halvan av 2024 eller ännu tidigare. Och då kan det inte ha varit så allvarligt eftersom soc inte agerade.
Citera
2025-07-07, 12:52
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ok jag har väl fel på den detaljen. Gråt lite mer.
Det är du som påstår att Pallal har frågat flera gånger när mobilen beslagtagit (gällande stämpling) och du påstår att du har svarat på det flera gånger. Men du har gett fel svar flera gånger. Och så tycker du det är konstigt när Pallal fortsätter fråga eftersom du ger fel svar hela tiden.

Och du hade fortsatt hävda att det var i november 2024 mobilen med meddelanden gällande stämpling blivit tagen, och att alla som sa något annat hade fel. Om det inte vore för att även Jocke sa att du hade fel.
Citera
2025-07-07, 12:53
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ja det är korrekt. Socialhandläggarna vågade inte göra Christopher mer arg än han redan var.
Du kanske ska googla anmälningsplikt, eftersom du inte verkar veta vad det betyder
Citera
2025-07-07, 12:54
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
De verkar aldrig öppna några länkar i tråden för alla bevis förnekas 2 veckor efter det postats.
Du har ju själv berättat att du aldrig läser några dokument?
Senast redigerad av Deimos01 2025-07-07 kl. 12:59.
Citera
2025-07-07, 12:58
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jaha. Så han skrämde dom till tystnad menar du? Och väktaren vågade inte kalla på uppbackning genom en diskret liten tryckning på knappen han heller?

Sen vidare var alla 10 så livrädda för chrippa att INGEN vågade anmäla det?
Vad blev konsekvenserna för handläggarna och väktarna?
Men stora tuffa Anjo var inte rädd för att anmäla farliga chrippa.
Och efter att Anjo visat hur modig han var blev även de andra modiga och vågade vittna inför polisen vad de sett.
Tyvärr var även åklagaren rädd för Chrippa och därför gick det inte till åtal.

Man måste ge dem beröm, jag skulle aldrig ha kunnat fantiserat ihop något sånt.
Citera
2025-07-07, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det är du som påstår att Pallal har frågat flera gånger när mobilen beslagtagit (gällande stämpling) och du påstår att du har svarat på det flera gånger. Men du har gett fel svar flera gånger. Och så tycker du det är konstigt när Pallal fortsätter fråga eftersom du ger fel svar hela tiden.

Och du hade fortsatt hävda att det var i november 2024 mobilen med meddelanden gällande stämpling blivit tagen, och att alla som sa något annat hade fel. Om det inte vore för att även Jocke sa att du hade fel.

Det är detta som skapar allt tjaffs i denna tråd.
Ni anser att folk ljuger men berättar aldrig vad som är sant.
OM du ser att 400Ben ger fel svar flera ggr, varför går du inte in och hjälper till och ger rätt svar?

Spelar det någon som helst roll om telefonen togs i beslag 1920 eller 2024 eller igår?
Det finns en telefon som polisen beslagtagit från Chrippa och i den finns dessa meddelanden som genererade i en anmälan kring Stämplingen.

Ni Chrippa stödjare försöker få det att verkar helt normalt att såna saker finns och sägs.
Dömd eller inte, hans finns i polisens register på väldigt många punkter.
Är långt från normalt och inget någon borde försöka försvara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in