2025-05-07, 22:52
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Banal la väl upp precis jag kan ha fel om Anjo när han berättade om stämningen men Lisen förklarade på snap för hon fick frågor.
Men Jocke har ju hela tiden sagt anledningen till varför det lags ner.
Du tyckte alltså att det var ”tydligt”.
Okej.

Och Anjo är du inte säker på? Du kan ha fel?

Tack för klargörandet.
Citera
2025-05-07, 23:09
Medlem
Horrorgrams avatar
När kommer åtalet?
Citera
2025-05-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Eh nej? Jag kunde inte vara längre ifrån nån krets alls. Men det hindrar ju mig inte från att ha en åsikt.
Och min åsikt är att Chrippa är en idiot och borde låsas in. Linnea borde åka hem till Malmö, ta in på nå retreat och reflekta över sitt liv.

Sen kan alla vi andra gå vidare i livet. Vårt verkliga liv.

Jag håller med.
Chrippa in i fängelse och Linnéa kanske villkorligt med möjlighet att skärpa till sig.
Citera
2025-05-07, 23:13
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag håller med.
Chrippa in i fängelse och Linnéa kanske villkorligt med möjlighet att skärpa till sig.

Hahahaha nu påstår clownen att han ska bli polis och att han ska upp tidigt imorgon för utbildning 😂😂😂😂😂
Citera
2025-05-07, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
När kommer åtalet?
Fredag kanske.
Citera
2025-05-07, 23:33
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Fredag kanske.

Får hoppas på det han ska ju bli polis nu påstår han 😂
Citera
2025-05-07, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Du tyckte alltså att det var ”tydligt”.
Okej.

Och Anjo är du inte säker på? Du kan ha fel?

Tack för klargörandet.

Jag tycker det var tydligt att det lags ner pga brist bevisningen.

Dom andra brotten lags ner pga att C & L riskerar högre straff i andra mål.
Antagligen ekobrotten.

Ang Anjo så berättade han om stämningen i en video sen förtydligade han på stories.
Även Lisen på snap.
Citera
2025-05-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Får hoppas på det han ska ju bli polis nu påstår han 😂
Det hade ju dock varit hyfsat ironiskt om han nu hade talat sanning.
Citera
2025-05-08, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Banal la väl upp precis jag kan ha fel om Anjo när han berättade om stämningen men Lisen förklarade på snap för hon fick frågor.
Men Jocke har ju hela tiden sagt anledningen till varför det lags ner.
Jockes story

”Fick idag beslut på att dom flesta anmälningar mot min bror läggs ner, och i nästan alla fallen är såkallad åtalsunderlåtelse. Det betyder att även om åklagaren kan styrka brott så läggs det ner ändå pga personen är åtalad, kommer åtalas för andra brott som är såpass grova och lång straffpåföljd att dessa andra brott inte hade påverkat straffpåföljden.”

Återgett in i minsta detalj.
Senast redigerad av Pallal 2025-05-08 kl. 00:11.
Citera
2025-05-08, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Det som är mest fascinerande, förutom den eskalerande desperationen att vrida på narrativet, är att hen tror att NÅNTING vad som skrivs här och ältas betyder nåt.
Finns ett normalt samhälle och myndigheter, utanför foliehattens värld, som kommer att visa vad konsekvenserna blir av att bete sig som att man är above the law men utan hjärnceller.
Önskar du att Joakim får ta sitt straff för vad han har gjort mot Linnea, Chrippa och alla andra han trakasserat pcj försökt förstöra livet för?
Citera
2025-05-08, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jockes story

”Fick idag beslut på att dom flesta anmälningar mot min bror läggs ner, och i nästan alla fallen är såkallad åtalsunderlåtelse. Det betyder att även om åklagaren kan styrka brott så läggs det ner ändå pga personen är åtalad, kommer åtalas för andra brott som är såpass grova och lång straffpåföljd att dessa andra brott inte hade påverkat straffpåföljden.”

Återgett in i minsta detalj.

Gott så - nu kan vi alla konstatera att du ljög igen. Ingenstans påstår Jocki att stämplingen lades ner p g a åtalsunderlåtelse.

Känner du ingen skam?
Citera
2025-05-08, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Som sagt, det du påstår har således icke hänt. De följare som drog förhastade slutsatser fick dessutom ett nyanserande i de uppföljande inläggen.

Ljug, ljug, ljug, din tragiska människa.
Men banal, för att inlägget du postade kallas uppföljande inlägg tycker väl du också att han skulle ha följt upp och förklarat att han skrev helt missvisande så att alla trodde att åtalsunderlåtelsen gällde stämplingen med ett uppföljande inlägg i närtid.

Han tog inte upp det i ett uppföljande inlägg. Han tog upp det långt senare, men av en händelse minuterna efter att tidningar hade gett ut orsaken till nedläggningen av stämplingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in