2025-05-07, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag svarar gärna på frågor som inte är riktade till Chrippa eller som kräver att jag har personlig kontakt med honom, vilket jag inte har.

Den första var väl ändå inte en fråga? Eller?

Vilka nekade Chrippas förslag på avbetalningsplan och frysta räntor? Han har väl inte bara en aktör han är skyldig pengar? Nekade alla?
Citera
2025-05-07, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Sedan är det fler utredningar som är nedlagda i brist på bevis.

Men som "sekten" påstår är nedlagda pga åtalsunderlåtelse.

Det märkliga är att de tror att sådana lögner inte kommer fram.

Dock ändå påbörjade utredningar. Av en anledning.
Citera
2025-05-07, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Posta hans första förklaring nu, du kan nog hitta den lite snabbt.

Då han skriver att polisen lagt ner dom flesta anmälningarna Jocke gjorde mot Chrippa och nästan alla brott läggs ner på grund av åtalsunderlåtelse.
Ok, jag visste inte att det var så känsligt? Jag ljuger inte om din Jocki, det är du som ljuger.

Lägg upp den storyn själv, gumman - ingenstans står det där att stämplingen lades ner p g a åtalsunderlåtelse.

Du ljög igen. Ibland saknar jag surfittan micro i tråden. Vända och vrida på saker till meningslöshet var hon duktig på, men de direkta lögnerna var få från hennes håll. Till skillnad från dig som är fullständigt och genuint oärlig.

Du är en skam för den här tråden:
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)
Citera
2025-05-07, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det är ju för att kräket är så obeskrivligt korkad: "Palmes 1000-lapp"...?
https://ibb.co/7tpxCqyB

Dock lite intressant att han verkar så pass strykrädd inför fogden numera: han kör inte bil, han verkar inte ens få bestämma bilmodell, det är hon som håller i tusenlappen, rolexkopian är utbytt mot en seiko för 2000 kr, och den enda plattform han startat upp är memo som sköter skatten åt honom.

Ska vi gissa att allt går genom sambon numera...? Det är ju hennes kropp som försörjer paret sen han kom ut.

Jag hörde något om att hon är så desperat att hon viker ut sig för att ha råd med mat? Du som har koll kan du bekräfta?
Citera
2025-05-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Jag hörde något om att hon är så desperat att hon viker ut sig för att ha råd med mat? Du som har koll kan du bekräfta?

Det är ett ständigt sexualiserande i inläggen på truefollowrs - hon fick rea ut skiten till halva priset för nån dag sen:
https://app.truefollowrs.com/en/linnealundstroms

Kräket gillar att äta hennes röv, enligt ett inlägg där. Bilderna har inte spridits - för vem vill betala eller ens se sån skit? Horandet är hsh uppenbart.
Citera
2025-05-07, 19:42
Medlem
Citat:
Det är ett ständigt sexualiserande i inläggen på truefollowrs - hon fick rea ut skiten till halva priset för nån dag sen:

Kräket gillar att äta hennes röv, enligt ett inlägg där. Bilderna har inte spridits - för vem vill betala eller ens se sån skit? Horandet är hsh uppenbart.

Okej tack, mao så är de verkligen på botten nu!
Citera
2025-05-07, 20:35
Avslutad
Citat:

Sorgligt.
Trashigt men sorgligt.
Vilken framtid väntar? Snacka om att förstöra för sig själv…
Sen hatar man på de som lyckats i livet.
Citera
2025-05-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601

Ja anledningen är att idioter massanmälr massor med onödig skit.

Hela högen borde fan åka in på grund av idioti på hispan i ett decennium. Inklusive alla då!
Citera
2025-05-07, 20:40
Avslutad
Citat:
Lägg upp den storyn själv, gumman - ingenstans står det där att stämplingen lades ner p g a åtalsunderlåtelse.

Du ljög igen. Ibland saknar jag surfittan micro i tråden. Vända och vrida på saker till meningslöshet var hon duktig på, men de direkta lögnerna var få från hennes håll. Till skillnad från dig som är fullständigt och genuint oärlig.

Det som är mest fascinerande, förutom den eskalerande desperationen att vrida på narrativet, är att hen tror att NÅNTING vad som skrivs här och ältas betyder nåt.
Finns ett normalt samhälle och myndigheter, utanför foliehattens värld, som kommer att visa vad konsekvenserna blir av att bete sig som att man är above the law men utan hjärnceller.
Citera
2025-05-07, 21:04
Medlem
Citat:

Vad sa Joakim med originaltexten (alltså inte den du postade)?

När han skrev att han hade veta att dom flesta anmälningar Jocke gjort mot Chrippa precis lagts ner och att dom allra flesta lagts ner på grund av åtalsunderlåtelse?

Tror du att en enda följare drog någon annan slutsatsen än att stämplingen också lagts ner på grund av gått under åtalsunderlåtelse? Stämplingen är väl det enda brott mot honom som han ens har skrivit om på Instagram?

Hur kan Jocke tillåta sin bästa vän Anjo att gå ut i en video och ljuga om att brott läggs ner på grund av åtalsunderlåtelse?
Senast redigerad av Pallal 2025-05-07 kl. 21:13.
Citera
2025-05-07, 21:05
Medlem
Citat:
Den första var väl ändå inte en fråga? Eller?

Vilka nekade Chrippas förslag på avbetalningsplan och frysta räntor? Han har väl inte bara en aktör han är skyldig pengar? Nekade alla?
Det är en frågor du kan ställa direkt till honom.
Citera
2025-05-07, 21:07
Medlem
Citat:
Ifall polisen får in en print med ett en betalningsplan och uppmaning till ett ”så nära mord som möjligt”, så måste polisen enligt lag upprätta en anmälan och utreda ärendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in